22.02.2015

Gazetki

Hej, miałam ciężki tydzień, dlatego nie pisałam. Niestety nie czułam się najlepiej i skończyło się to wizytą na oddziale ratunkowym w szpitalu :( Ale już jest lepiej. Jestem dobrej myśli, że wszystko będzie dobrze i niedługo będzie 'normalnie' :) W poniedziałek zaczynam zajęcia na uczelni i trochę się boję po moich ostatnich przebojach zdrowotnych. No nic, mam nadzieję, że drugi raz takie coś mi się nie przytrafi.

Z tego względu, że ostatnio właśnie miałam ograniczone możliwości robienia czegokolwiek, to dzisiaj tylko przegląd gazetek:P

1. Lidl i odzież trekkingowa:

https://lidl.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-lidl-23-02-2015,11768/2/ https://lidl.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-lidl-23-02-2015,11768/2/

Link do gazetki: KLIK
Ważna od: 23 lutego (od jutra)

2. Drogeria Natura:

https://drogerie-natura.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-drogerie-natura-19-02-2015,11867/4/ https://drogerie-natura.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-drogerie-natura-19-02-2015,11867/4/ 

Link do gazetki: KLIK
Ważna od: 19 lutego

3. Hebe:

https://drogeria-hebe.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-drogeria-hebe-19-02-2015,11852/3/ https://drogeria-hebe.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-drogeria-hebe-19-02-2015,11852/3/


Link do gazetki: KLIK
Ważna od: 19 lutego

To by było na tyle:)
Wpadło Wam coś w oko?:)

Ja na razie niestety muszę moje kosmetyczne zachcianki odłożyć na bok - mamy teraz sporo wydatków, a będzie ich niestety więcej i więcej.. :P

Pozdrawiam :)

16.02.2015

a miało być tak pięknie.

Witam Was serdecznie :) Jaki mamy piękny dzień, ahh :) Znowu miałam kilkudniową nieobecność, ale gorzej się czułam. Dzisiaj w związku z tym jadę do Lublina do lekarza i mam nadzieję, że coś poradzi ;)

A tytuł niestety nawiązuje do kosmetyku, o którym naczytałam się samych dobrych opinii na blogach. I choć faktycznie masło działa, to nie jestem w stanie używać go dalej...

A chodzi o .....

Ujędrniające masło do ciała Mio - Future Proof Firming Active Body Butter 

 Future Proof to masło do pielęgnacji skóry ciała, które przerośnie Twoje najśmielsze oczekiwania, głęboko nawilżając skórę, nadając jej sprężystość
i odporność oraz zwalczając wolne rodniki, dzięki czemu Twoja skóra będzie mocna i rozświetlona 24 godziny na dobę.

Jak działa:
• daje natychmiastowy efekt gładkiej, świetlistej, zdrowej skóry
• daje skórze ogromną dawkę nawilżenia i przeciwutleniaczy, cudownie pachnie!
• nasycony składnikami odżywczymi, wzmacnia skórę od wewnątrz

12.02.2015

Przegląd gazetek :)

Hej, mam teraz tyle czasu, że nie wiem za co się zabrać :P Dlatego postanowiłam zrobić przegląd ciekawszych gazetek:) i co bym kupiła sobie najchętniej :)

1. Przepiękne koszule w Lidlu :) może (o ile coś w moim rozmiarze zostanie) kupię jakąś jasną - przyda się na egzaminy w czerwcu :)



https://lidl.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-lidl-16-02-2015,11647/2/https://lidl.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-lidl-16-02-2015,11647/2/

 Gazetka Lidla ważna jest od 16 lutego, aby zobaczyć całą kliknij TUTAJ.

2. Spodnie dresowe w Biedronce. Muszę sobie kupić kilka wygodniejszych rzeczy. Ciekawe, jak z ich jakością. Miałam kupić sobie dresy podobne do tych moich ostatnio kupionych Nike, mega wygodne i świetne w praniu, ale cholernie drogie :P Zobaczymy, co warte są te biedronkowe :)


 Gazetka Biedronki ważna jest od dzisiaj, aby zobaczyć całą kliknij TUTAJ.


Żeby było kosmetycznie, choć trochę, to jeszcze Rossmann:P

 Gazetka Rossmanna ważna jest od 10 lutego do 18 lutego, aby zobaczyć całą kliknij TUTAJ.

Dziewczyny, Facelle jest w promocji, ja wezmę na pewno :) Kosztuje 3,99:)

Wpadło Wam coś w oko z tych gazetek?:)
Paulina.

11.02.2015

Pumice i tajemnicza butelka.

Hej :)

Wracam :D Już ogarnęłam wszystkie walizy, rozpakowałam co mogłam. Jednak część rzeczy po prostu w pudłach wylądowała w piwnicy :P Niby w kawalerce maleńkiej mieszkaliśmy, a tyle mamy tych pierdół, że szok:P Przez chwilę mąż się nawet śmiał, że jesteśmy, jak zbieracze z amerykańskich programów z TLC:P czy gdzie to tam leci:P 

Teraz mam trochę ferii, dopiero 23 zaczynam semestr, więc odpoczywam ile mogę - jest mi to teraz bardzo potrzebne :) więc lenię się całymi dniami, nie no dobra - dopiero od wczoraj, bo dopiero wczoraj skończyliśmy wypakowywać wszystko:P 

I koty, powiem Wam, że są szczęśliwsze - tyle mają teraz miejsca do biegania :) i rąk do głaskania przybyło :) A ja mam w końcu spokój - nikt nie remontuje, nikt się nie drze za ścianą, nikt nie trzaska drzwiami od windy.. Nawet nie wiecie, jak mi jest lepiej :) I od tata pożyczać będę aparat, zdjęcia będę wrzucać ładniejsze :) no same plusy :P

Ok, nie ględzę:P bo już ciągle ględzę Weronice i ma mnie już dość, choć dzielnie się trzyma. A Wam już podaruję:P:P:P I  tak pewnie nikt wstępów nie czyta, więc.... :D:D


PROSZEK PUMKSOWY to Nr 1 w usuwaniu zrogowaciałego naskórka ciała poprzez masaż skóry jego drobnymi ziarenkami – wystarczy go dodać do piany ulubionego mydła, żelu do kąpieli, kremu..., a nastepnie spłukać wodą. Rewelacyjny efekt gładkiej skóry już po pierwszym użyciu.

Źródło: KLIK.

08.02.2015

prywatnie dzisiaj;)

Hej, przepraszam za taką nieobecność - mimo obietnic, że będę regularnie pisała:P Wybaczcie mi, ale to co wydarzyło się w moim życiu w przeciągu ostatnich 5 dni wywróciło mój świat do góry nogami. Już nie mieszkam w Lublinie, miałam wyprowadzać się w kwietniu, ale musiałam niestety z dnia na dzień zabrać rzeczy. Trochę mnie to martwiło - dojazdy to ciężka sprawa. Jednak w czwartek okazało się, ze jest to najlepsza decyzja ever :P

Na razie nic Wam nie powiem więcej, bo mam kupę rzeczy do rozpakowania :P Bo dzisiaj ostatnie walizy zwieźliśmy:) 

aaaa.... jeszcze. Weronika - dziękuję Ci za ogromne wsparcie, którego tak bardzo potrzebowałam :) Jesteś wspaniała :)

Pozdrawiam, Paulina :)

03.02.2015

Więcej kosmetyków na stałe w Bidronce!

Hej, słyszałyście?? 

Biedra wprowadza więcej kosmetyków na stałe:D Wspaniale :D
A co wprowadza, to popatrzcie same:


https://biedronka.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-biedronka-05-02-2015,11500/1/https://biedronka.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-biedronka-05-02-2015,11500/10/


 Aby zobaczyć całą gazetkę KLIKNIJ TUTAJ :)
Jest ważna od czwartku 5 lutego :)


Ja na pewno kupię peeling Joanny, wypróbuję żel Oceania, może jakiś lakier (ich to nigdy za wiele hehe :P)

Fajnie, że dostępna będzie Tołpa, choć mam złe wspomnienia z serią Green, to dam jej jeszcze jedną szansę i wezmę łagodny płyn micelarny-tonik 2 w 1. O ile pierwszego dnia nie rozejdą się jak świeże bułeczki :P Zawsze mam pecha :P



Na co macie ochotę z tej gazetki, mówcie mi tu szybko!!:D
Paulina <3

02.02.2015

Denko:P

Hej:)
Nie pamiętam kiedy ostatnio pisałam o zużyciach, zdaje mi się, że około 3 miesiące temu :P Ale nic nie wyrzucałam, wszystko zbierałam i dzisiaj pokażę Wam to, co udało mi się zużyć :)
Trochę tego jest :)
Oznaczenia standardowo:
  • Jestem zadowolona z kosmetyku - zielony,
  • Mam mieszane uczucia - pomarańczowy,
  • Szału nie ma - czerwony.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...