06.12.2015

Przegląd chusteczek nawilżanych.

Hej, w końcu mam chwilkę, by coś napisać :P
Ostatnio jestem zabiegana, na nic nie mam czasu, masakra ;) Dzisiaj zaliczyliśmy rodzinny spacerek, nałapaliśmy słońca i właśnie odpoczywamy w domu. Mała śpi, więc ja korzystam z wolnego czasu :P 

Z tego względu, że moje życie teraz kręci się wokół pampersów, chusteczek nawilżanych, kremików ochronnych i płynów do kąpieli, to postanowiłam napisać coś na jeden z tych tematów :P Dzisiaj będzie o chusteczkach nawilżanych :) 


  • Pampers sensitive
  • Babydream klasyczne
  • Babydream nagietkowe
  • Deep Fresh
No to do dzieła ;)


  • Pampers new baby sensitive
Opis produktu
Chusteczki Pampers New Baby Sensitive to najlepsze chusteczki pielęgnacyjne od Pampers. Posiadają specjalną fakturę Soft Grip i zapewniają łagodne oczyszczanie skóry wrażliwej.
Zostały przetestowane dermatologicznie i są odpowiednie dla delikatnej skóry niemowlęcia, a przy tym pomagają przywrócić naturalny poziom pH jego skóry i są nieperfumowane. Opakowanie jest wyposażone w plastikowe wieczko, które łatwo się otwiera i pozwala zapobiec wysychaniu chusteczek. Chusteczki pielęgnacyjne to sprawdzone, bezpieczne i skuteczne produkty do oczyszczania. Pielęgnują skórę równie dobrze, a nawet lepiej niż tradycyjnie używane myjka i woda.

Skład
Aqua, Citric Acid, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, BIS-PEG/PPG-16/16 PEG/PPG-16/16 Dimethicone, Benzyl Alcohol, Phenoxyethanol, Sodium Citrate, Sodium Benzoate, Xanthan Gum, Disodium EDTA, Caprylic/Capric Triglyceride, Ethylhexylglycerin, Tocopherol

Źródło: KLIK.


  • Faktycznie są grube,
  • Przyjemnie pachną,
  • Mogłyby być bardziej nawilżone,
  • Ciężko się je używa, bo są po prostu grube i dość sztywne,
  • Dobrze oczyszczają skórę,
  • U nas obyło się bez podrażnień, uczuleń,
  • Mają nieciekawy skład,
  • Opakowanie jest super - zamknięcie nie pozwala na wysuszenie się chusteczek.
Te chusteczki są chyba jednymi z najbardziej popularnych dostępnych w większości drogerii, czy supermarketów. Kosztują 7,99 zł za opakowanie, w którym znajduje się 54 chusteczki.
Daje nam to cenę 14 gr/szt.

  •  Babydream chusteczki do pielęgnacji, comfort classic
Opis produktu
Nawilżane chusteczki pielęgnacyjne. 80 chusteczek z dodatkiem olejków roślinnych. Nie zawierają barwników. Oczyszczają łagodnie i dokładnie skórę. Zapewniają delikatną pielęgnację skóry. 
Skład
Aqua, Propylene Glycol, Cocamidopropyl Betaine, Chamomilla Recutita Flower Extract, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Allantoin, Bisabolol, Butylene Glycol, Glucose, Phenoxyethanol, Sodium Benzoate, Dehydroacetic Acid, Polyaminopropyl Biguanide, Polyquaternium-6, Ethylhexylglycerin, Parfum.  
Źródło: KLIK.
  •  Mają odpowiednią grubość,
  • Przyjemnie pachną,
  • Są słabo nawilżone,
  • Łatwe w użyciu, miękkie,
  • Ze względu na słabe nawilżenie, słabiej oczyszczają skórę,
  • Nie podrażniły, nie uczuliły córki,
  • Ich skład oceniła sroka: KLIK - skład nieciekawy,
  • Opakowanie całkiem spoko - szkoda tylko, że to otwieranie/zamykanie nie jest takie, jak przy chusteczkach Pampers.
My je moczymy w ciepłej wodzie i takimi mokrymi oczyszczamy skórę. Ale więcej ich nie kupię. Kosztują 4,49 za opakowanie, w którym znajduje się 80 chusteczek, co daje nam 5 gr/szt


  • Deep Fresh
Opis produktu
Super miękkie, puszyste, wytrzymałe chusteczki nawilżane dla niemowląt. Najwyższej jakości (hahahahhaha dobre). Nie zawierają alkoholu i parabenów. Czyszczą, zmiękczają i nawilżają skórę.

Skład
Aqua, Glycerin, Cocoamidopropyl betain, Olus Oil, Laury glucoside, Phenoxyethanol, Monopropylene Glycol, Parfum, Polyglyceryl-2 Dipolyhydroxystearate, Glyceryl Oleate, Dicaprylyl Carbonate, Aloe Barbendests Leaf Extract, Dehydroacel acid, Benzoic acid, Allantoin, Tocopheryl acetate, Tetrasodium EDTA, citric acid

Skład przepisywałam z opakowania, bo to chusteczki widmo - wujek google o nich nie słyszał.


  • Są cieniuśkie....
  • Śmierdzą, a zapach utrzymuje się mega długo, dramat, są duszące.. Próbowałam wykorzystać do wycierania półek w łazience - nic z tego, zapach nie do zniesienia i nawet na szafkach łazienkowych się utrzymuje długo. Od tego zapachu boli mnie głowa..
  • Są słabo nawilżone,
  • Miękkie,
  • Byłam zmuszona raz ich użyć, bo mi się skończyły inne, a w szpitalnym sklepiku wzięłam akurat te, słabo oczyszczają skórę,
  • Nie podrażniły, nie uczuliły córki,
  • Na moje oko skład straszny,
  • Opakowanie jest ok.
Co mnie podkusiło żeby je wziąć? Nie wiem... nigdy ich nie kupię ponownie. Zapłaciłam za nie 4,50. W opakowaniu jest 72 sztuki, więc cena to 6 gr/szt.

  • Babydream, bawełniane, nagietkowe chusteczki pielęgnacyjne
Opis produktu
  • z bionagietkiem
  • Chusteczka z zawartością bawełny
  • Bez konserwantów zgodnie z ustawą o kosmetykach
  • pH neutralne dla skóry.
Skład
Aqua, Glycerin, Calendula Officinalis Flower Extract, Cocamidopropyl Betaine MEA Chloride, Polyglyceryl-4 Caprate, Allantoin, Propylene Glycol, Sorbitol, Polyquaternium-6, Parfum, Citric Acid.
Źródło: KLIK.

  •  Nie za cienkie, nie za grube, odpowiednie,
  • Przyjemnie pachną,
  • Są bardzo dobrze nawilżone,
  • Łatwe w użyciu, mięciutkie,
  • Bardzo dobrze oczyszczają skórę,
  • Nie podrażniły, nie uczuliły córki,
  • Ich skład oceniła sroka: KLIK - skład bardzo dobry,
  • Opakowanie jest ok - jedynie zamykanie mogłoby być lepsze, np. jak przy tych od Pampers.
Są dostępne w dwupaku i w czteropaku. My zawsze bierzemy 4x80, bo idzie ich sporo. Są to nasze ulubione chusteczki i chyba nie będę szukać innych, bo w zasadzie po co? Skoro te są rewelacyjne i w bardzo dobrej cenie? Za czteropak płacimy 21,99 zł, co daje nam 6 gr/szt. 
Obecnie są w promocji: 17,99 zł, czyli 5 gr/szt.


Tutaj macie porównanie wielkości chusteczek.

Ja wybieram Babydream nagietkowe. I te będę polecać wszystkim :)

A jakie są Wasze ulubione nawilżane chusteczki?

Pozdrawiam, Paulina :)

20 komentarzy:

  1. będę na pewno w przyszłości się Ciebie pytac i prosić o wsyztsko bo będe zielona xDDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo super zestawienie, na pewno mi się przyda! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Klasyczne chusteczki Babydream są faktycznie słabo nawilżone, niemalże suche.

    OdpowiedzUsuń
  4. akurat w tym temacie się nie wypowiem ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja 15 lat temu używałam tylko Chusteczek Pamper u mnie sprawdzały się znakomicie a innych raczej kiepsko bylo z dostepem do nich :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne porównanie! :) na przyszłość mi się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zestawienie ekstra. Kilka rodzajów już przetestowałam, bo do zabaw mixmediowych i scrapowych są najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja wybieram te same co ty :) od dwóch lat :)

    OdpowiedzUsuń
  9. My używaliśmy Pampersa ale były zbyt mokre jak dla mnie :) Trafiłam na Cleanic Kindii. Wszystkie są super- jak dla mnie różnią się tylko zapachem.
    AgA

    OdpowiedzUsuń
  10. takich chusteczek używam bardzo dużo, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zestawienie, przyda się :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zawsze mam paczkę takich chusteczek w łazience, przydają się niemal do wszystkiego. Z tych wymienionych przez Ciebie znam jedynie klasyczne Babydream, ale są jak wspomniałaś bardzo słabo nawilżone i po zużyciu połowy paczki nadawały się jedynie do wywalenia. Lubię chusteczki z Biedronki, ostatnio też polubiłam marki własnej Tesco. Są bezzapachowe, dobrze nawilżone i mają wygodne, plastikowe zamknięcie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja lubię jeszcze biedronkowe ;P

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie te dla dzieci zawsze podrażniają okolicę oczu :-(

    OdpowiedzUsuń
  15. U nas w domu najczęściej pojawiają się Nivea albo Pampers Sensitive :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie używałam tych chusteczek, możliwe że kiedyś skuszę się na Babydream :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...