10.11.2015

Olejek migdałowy Nacomi.

Hej, jakiś czas temu kupiłam, tak naprawdę przy okazji zamówienia, olejek migdałowy. Stosowałam go przez kilka ostatnich tygodni ciąży na brzuszek i biust. Wcześniej stosowałam Palmers, który śmierdział, ale podejrzewam, że śmierdział za sprawą hormonów;) i przez większość ciąży stosowałam masło shea z olejkiem ze słodkich migdałów, również od Nacomi.


Tylko to moje stosowanie było dość nieregularne, jak sobie przypomniałam, to się smarowałam :P Tak wiem - leń jestem i w dodatku ze sklerozą ;)


Olej ze słodkich migdałów wygładza skórę. Olej pozyskiwany jest z nasion owoców drzewa migdałowego. Zawiera kwas oleinowy, linolowy oraz witaminy: A, B1, B2, B6, D i E. Olej jest bardzo dobrym emolientem. Dzięki temu wygładza skórę. Zapobiega powstawaniu rozstępów oraz łagodzi już powstałe a nawet przy dłuższym stosowaniu je likwiduje. Jest delikatnym olejem, więc może być stosowany nawet u dzieci do pielęgnacji ciała. Nawilża skórę. Dzięki zawartości witaminy E ma działanie również przeciwzmarszczkowe. Nadaje młody wygląd skórze. Wzmacnia naturalna barierę ochronna skóry.
Zastosowany na twarz i ciało nadaje się do pielęgnacji skóry wrażliwej, jest bardzo dobrym emolnientem, tj. wygładza skórę. Ma bardzo wysokie zdolności nawilżania skóry, szczególnie jeśli jest stosowany systematycznie. Olej nie powoduje żadnych reakcji alergicznych. Stosowany jest w leczeniu łuszczycy, egzemy oraz do skóry swędzącej i podrażnionej. Odmładza skórę i nadaje młody wygląd. Przeciwdziała pojawianiu się rozstępów na udach, piersiach, biodrach, pośladkach (sprawdza się w okresie ciąży jako środek przeciw rozstępom). Wzmacniają lipidową barierę ochronną skóry, ze względu na obecność witaminy E, niwelującej szkodliwy wpływ wolnych rodników to wspaniały naturalny preparat przeciwzmarszczkowy.

Olej jest znakomitą odżywka dla wysuszonych i zniszczonych włosów. Zniszczone włosy szybko odzyskają blask. Staną się nawilżone i bardziej miękkie. Można chronić nim włosy także podczas pobytu na plaży, czy basenie.

Wskazania: w przypadku rozstępów oraz blizn. Zalecany kobietom w ciąży jako środek przeciwdziałający oraz zmniejszający rozstępy. Dla  dzieci do pielęgnacji ciała.
Sposób użycia: niewielką ilość oleju rozsmarować w dłoniach i nakładać na skórę twarzy i ciała.
Zastosowanie na włosy:
- jako maseczkę: wcierać w skórę i we włosy, następnie zmyć szamponem,
- jako tarczę ochronną przed słońcem, piaskiem, wiatrem czy chlorem - wystarczy posmarować nim końcówki włosów.

Skład: 100% olej ze słodkich migdałów.

Źródło: KLIK.


Jeszcze raz podkreślę, że stosowałam go w ostatnich tygodniach ciąży i bardzo nieregularnie. Teraz po ciąży nie stosuję nic - zwyczajnie nie mam na to czasu. Ale zamierzam zacząć stosować :P Ciekawe jak mi to wyjdzie ;)

W każdym razie rozstępów na brzuchu nie mam. Ani jednego. Właściwie, to mój brzuch nie wygląda, jak brzuch po ciąży i wydaje mi się, że przyczynił się do tego między innymi ten olejek własnie. Ale przed ciążą dużo ćwiczyłam, skóra była dzięki temu dość elastyczna, mięśnie były wzmocnione, brzuch w ciąży miałam mały, no generalnie w szpitalu jak leżałam, to mnie omijali, bo "wczesna ciąża", a ja urodziłam w kolejnym tygodniu, w terminie.

Moja mama nie stosowała w obu ciążach nic i równiez nie ma rozstępów na brzuchu - więc geny też odgrywają tutaj dużą rolę, jak widać. Ale na jednej piersi rozstępy się pojawiły - są grubości dosłownie milimetra a długość to około 1 cm - takich niteczek mam chyba ze 4 - tak, jak moja mama. Jej też w ciąży na biuście się pojawiły, a więc geny :P

Zobaczymy, czy da radę tym rozstępom na piersi. Mnie tam one nie przeszkadzają, są jakby od dołu, nie widać ich, ale zobaczymy :P W każdym razie ten olejek:
  • Bardzo dobrze nawilża skórę,
  • Wygładza,
  • Sprawia, że skóra jest milutka w dotyku, jak pupcia mojej Kornelci ;)
  • Nie uczula,
  • Nie podrażnia,
  • Jest 100% olejem, 
  • Pięknie pachnie,
  • Jest wydajny,
  • Nie zawiera żadnej chemii.
 Nie mam się do czego przyczepić tak naprawdę ;) Żałuję jedynie, że nie wzięłam większej butli z pompką, bo takie były dostępne w aptece, w której robiłam zamówienie.

Jeśli chodzi o cenę, to uważam, że jest adekwatna do wydajności i jakości - opłaca się kupić, a jeszcze bardziej się opłaca kupić duże opakowanie, co zrobię przy okazji kolejnego zamówienia. 

Ja swój olejek kupiłam w aptece gemini -  http://www.aptekagemini.pl/
Polecam tę aptekę i to bardzo - zamówienia są bardzo szybko realizowane, rano zamawiam, a na drugi dzień w południe kurier już dzwoni, że wiezie paczkę. Paczki zabezpieczane, jakby co najmniej kryształowe kieliszki wysyłali ;P

Stosuję go również po kąpieli dla mojej małej kruszynki :)

Bardzo polecam ten olejek :)
A jakie Wy olejki najbardziej lubicie i polecacie? :)

Pozdrawiam, Paulina <3

15 komentarzy:

  1. Jakiś czas temu zastanawiałam się jaki olejek na włosy kupić i zainteresował mnie ten ze słodkich migdałów więc chyba się na niego zdecyduję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bardzo lubię macadamia :)
    Gratuluję małej pociechy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam olej ze słodkich migdałów, tyle że z Fitomedu :) Całkiem dobrze się u mnie spisywał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam stosować olejek migdałowy na ciało i włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię wszelkie oleje, ale najczęściej wykorzystuję je w pielęgnacji włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kiedyś gdzieś widziałam stacjonarnie produkty tej marki

    OdpowiedzUsuń
  7. tego olejku jeszcze nie używałam głównie gości u mnie olejek z avokado czy arganowy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, że ma taki naturalny skład, bez chemii ;) migdałowy olejek na pewno przydalby sie w mojej kosmetyczce :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie stosowałam jeszcze tego olejku ale ogolnie firma gosci od dawna na moich połkach :) czarne mydło pokochałam iwiem, ze nie zrezygnuje z niego :) Obecnie przymierzam się do rozpoczecia kuracji z olejkami marokanskimi zobaczymy czy się polubimy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zazdroszczę braku rozstępów! moja mama co rpawda też nie ma żadnych więc lcizę że i to na mnie rpzejdzie :3

    OdpowiedzUsuń
  11. Własnie kupiłam ten olejek do włosów. Bardzo dziękuję za recenzję . Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Migdałowy ma piękny zapach :) Ja kiedyś stosowałam łopianowy do włosów, bardzo fajny.

    OdpowiedzUsuń
  13. tego olejku nie znam, ja używam od paru dni Bio Oil na twarz i dekolt i juz widze pierwsze pozytywne rezultaty na twarzy :) podoba mi sie tez jego zapach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś chciałam kupić ten olejek, ale po zapoznaniu się ze składem odpuściłam sobie. Uważaj na niego, bo w nim bardzo wysoko w składzie jest parafina.

      Usuń
  14. Nie lubię i nie używam olejów w swojej pielęgnacji, ewentualnie mogłabym się skusić do masażu lub maseczek z glinki.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...