04.11.2015

Nivea - odświeżająca pianka oczyszczająca.

Hej, trochę mnie tutaj nie było.. mam u Was ogromne zaległości, ale będę się starała nadrabiać. Dzisiaj chciałabym pokazać Wam bardzo fajną piankę do oczyszczania twarzy - Nivea do cery normalnej i mieszanej.

Działanie

NIVEA® aqua effect odświeżająca pianka oczyszczająca wzbogacona witaminą E i Hydra IQ:
  • głęboko oczyszcza skórę
  • pomaga utrzymać naturalny poziom nawilżenia skóry
  • mycie twarzy staje się przyjemnością dzięki delikatnej piance i przyjemnemu zapachowi
  • formuła z witaminą E jest szczególnie łagodna dla skóry
  • skóra jest głęboko oczyszczona, miękka i odświeżona
  • wygląda zdrowo i pięknie
Skład:
Aqua, Glycerin, Decyl Glucoside, Alcohol Denat., Disodium Cocoyl Glutamate, Glyceryl Glucoside, Tocopheryl Acetate, Nelumbium Speciosum Flower Extract, Panthenol, Propylene Glycol, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, PEG-200 Hydrogenated Glyceryl Palmate, Sodium Sulfate, Poly- quaternium-10, Sodium Chloride, Citric Acid, Sodium Benzoate, Butylphenyl Methylpropional, Benzyl Alcohol, Geraniol, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Parfum

 Źródło: KLIK



 Bardzo mi się spodobała ta forma kosmetyku do oczyszczania twarzy i chyba już przy niej zostanę na dłużej :)
Buteleczka jest przezroczysta, dokładnie widać zużycie, wszystkie informacje widnieją na opakowaniu. Pompka nie zacina się, dozuje odpowiednią ilość pianki. 

  • Dobrze oczyszcza,
  • Nie wysusza,
  • Nie uczula,
  • Pianka jest delikatna i lekka,
  • Skora po umyciu jest delikatna i miękka,
  • Jest wydajna,
  • Cena ok 16 zł/150 ml
A teraz chciałabym Wam przedstawić moją córkę - Kornelię:

Nasze największe szczęście :) Przeszła przez piekło, walkę o życie i zdrowie, ale wygrała i w końcu możemy się sobą cieszyć w domu :) Kornelia wczoraj skończyła 4 tygodnie :) 

Pozdrawiamy :*

18 komentarzy:

  1. Zdrowia dla córeczki! Jest cudowna! moj synek kończy niedługo 11 tygodni więc jestem w temacie (musiałam się pochwalić tym łobuziakiem)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczną masz córeczkę! Dużo zdrówka dla niej :)
    Pianki z tej firmy nie używałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nasz ma 5 tygodni :) zdrówka dla małej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. słodka kruszynka :) bardzo się cieszę, że córcia już jest zdrowa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki mały słodziak <3 wszystkiego dobrego <3 A ta pianka... mnie wysuszała okropnie. Nie kupię jej ponownie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka kruszynka:* zdróweczka dla niej.
    Pianki niestety nie miałam...

    OdpowiedzUsuń
  7. ale słodka :) niech się zdrowo chowa! :)
    pianki nie miałam, ale nie kupuję raczej kosmetyków tej firmy :p

    OdpowiedzUsuń
  8. zastanawiałam się czy by jej nie kupić bo myślałam o wydajności :)
    Śliczna niunia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Patrząc na skład tej pianki na pewno się nie zdecyduję!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ważne, że wszystko się dobrze skończyło! :)
    Ja bardzo lubię pianki do twarzy i chętnie tą wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  11. Za Nivea nie przepadam a córeczkę masz prześliczną!

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna córeczka :) Dużo zdrówka :)

    Chyba kiedyś miałam podobną piankę i wspominam ją dobrze. Może warto i taką zakupić. Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystkieog najlepszego dla malutkiej ! Wiedziałam, że da radę jest najsilniejsza :3

    OdpowiedzUsuń
  14. hm...wydaje mi sie że miałam kiedys tą piankę i jak dobrze wspominam to byłam zadowolona, noi lubie produkty Nivea :)


    zdrówka dla maleństwa! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też lubię pianki do mycia, ale skład tej nie zachwyca, wolę bardziej naturalne produkty

    OdpowiedzUsuń
  16. Alkohol na trzecim miejscu składu sprawia, że na pewno nie skuszę się na tę piankę :(

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...