02.08.2015

Batiste Clean and Classic Original suchy szampon

hej:)
Dzisiaj chciałam Wam powiedzieć kilka słów o suchym szamponie. To mój drugi taki - taaak :P jakoś mega rzadko używam i tak mi wystarczają na pół roku :PP Przetestowałam wcześniej suchy szampon od Salon Selectives o zapachu jabłuszka, możecie poczytać o nim TU:)

Czym jest i jak działa suchy szampon?


Suchy szampon pozwala na błyskawiczne odświeżenie włosów — bez wody i suszarki — gdy nie ma warunków lub czasu na ich tradycyjne umycie.

Ma formę aerozolu (dzięki czemu łatwo go równomiernie aplikować, a opakowanie chroni zawartość przed działaniem warunków atmosferycznych, sklejaniem się lub rozsypaniem). Jego główny składnik to bardzo drobny proszek, pochłaniający sebum (produkowane przez gruczoły łojowe na głowie) — w wypadku Batiste jest to skrobia ryżowa, która ma lepsze parametry od skrobii ziemniaczanej lub talku, stosowanych w konkurencyjnych produktach. Skrobia ryżowa jest drobniejsza, dzięki temu Batiste nie pozostawia białych śladów i nie trzeba go wyczesywać.

Stosowanie Batiste jest bajecznie proste: wystarczy spryskać włosy u nasady, wmasować, aż znikną białe ślady i … już. Inne suche szampony zazwyczaj wymagają odczekania kilku minut, a następnie wyczesania proszku z włosów. Nie jest to konieczne w wypadku Batiste! Po aplikacji włosy wyglądają i pachną świeżo przez dodatkowy dzień lub dwa, w zależności od tego, jak często normalnie musisz myć włosy.
Skrobia nie tylko pochłania sebum. Dodatkowo włosy unoszą się u nasady, przez co zyskują na objętości.


 Suchy szampon nie zastępuje całkowicie wody i szamponu. Można go stosować w awaryjnych sytuacjach, gdy wypada nagłe wyjście, zaśpimy lub nie mamy siły lub warunków na umycie głowy, a włosy wyglądają na „wczorajsze”. Stosowane między myciami, pozwalają wydłużyć okres świeżości włosów.



 Dostępne wersje zapachowe:


Źródło: KLIK.


 Wybrałam klasyczną wersję, bo jest to mój pierwszy suchy szampon od Batiste i nie chciałam szaleć z zapachami na początku :P Zapach wersji klasycznej jest delikatny, nienachalny, nie dusi i nie jest zbyt intensywny. Dla mnie jak najbardziej na plus.


Użytkowanie - standardowe. Rozpylamy, wmasowujemy i gotowe. Szampon jak najbardziej spełnia obietnice producenta. Odświeża, poprawia wygląd włosów. Nie wiem, jak długo trwa ten efekt, bo używałam tylko w sytuacji kryzysowej - muszę szybko wyjść, a włosy nie zdążą wyschnąć - zwykle po powrocie od razu myłam włosy. Przez te parę godzin włosy prezentowały się super ;)



Buteleczka na plus, rozpylacz nie zacina się. Szampon nie bieli. Ogólnie jest godny polecenia :)
Jest dostępny chyba już wszędzie - od rossmannów po biedronki :P Cena to około 15 zł z tego co pamiętam. Jest wydajny, ale i w sumie ja za często go nie używam ;P

Miałyście ten szampon? Jak u Was się spisał? Jaką wersję zapachową najbardziej polecacie?
Pozdrawiam :)

26 komentarzy:

  1. Nigdy nie miałam suchych szamponów Batiste :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tej wersji jeszcze nie miałam. Ale ogólnie Batiste bardzo lubię i używam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie miałam suchego szamponu,

    OdpowiedzUsuń
  4. dla mnie suchy szampon to fajny gadżet, który jest to jest, nie ma to nie ma, nie zastąpi on odpowiedniego, prawdziwego odświeżenia włosów szamponem

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę w końcu kupić i przetestować ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z batiste jeszcze żadnego nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię i zawsze mam Batiste w łaziene. Tej wersji zapachowej nie miałam, teraz mam Floral i pasuje mi zapachem, ale na pewno skuszę się jeszcze na inne.

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam Batiste, teraz częściej sięgam po tańszy Biedronkowy, ale z Isany też jest całkiem fajny :)
    ale masz pazurki <3

    OdpowiedzUsuń
  9. mam aktualnie tą wersję, służy mi do odświeżania włosów ale głownie do unoszenia ich u nasady

    OdpowiedzUsuń
  10. mam leży i czeka aż go użyje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie moglam sie przkonac do suchych szamponow :) i do tej pory nie moge :P pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam miałam tropical i orginal :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szczerze mówiąc do Batiste nie do końca mnie przekonywał... ale ostatnio kupiłam wersję zwiększającą objętość z lakierem i jestem totalnie oczarowana.

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.
    http://www.hushaaabye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam szampony Batiste :)
    Ps: piękne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. widze ,że neonek zawiera jasmin :) chyba widze alternatywe dla siebie jęsli kiedykolwiek zastosuje suchy szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja ostatnio spróbowałam pierwszy raz batiste i jakoś szału nie ma ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. też lubię te szampony są niezastąpione w kryzysowych sytuacjach. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. mam i używam już chyba jedno opakowanie od 3 lat xDDD ale tak rzadko używam, że nie wiem czy kiedykolwiek skończę xD

    OdpowiedzUsuń
  19. mnie jakoś do siebie nie przekonaly ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię suche szampony od Batiste ;) Mam obecnie wersję tropikalną, której zapach bardzo mi odpowiada. Poprzednio miałam wersję orientalną o znacznie cięższym zapachu, ale tez mi się podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam ten szampon, jest to super wyjście dla zabieganych i wyjątkowych sytuacji, sprawdza się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. mam jedna wersje ale jeszcze czeka pewnie dopiero w ziemie bede uzywac bo teraz woel umyc włsoy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Akurat ten zapach nie bardzo mi odpowiadał

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak dla mnie do niczego. Może na normalnych włosach działa, ale jak ktoś ma przetłuszczające ( muszę myć codziennie) to już inna historia. Moje po godzinie były bardziej tłuste niż przed użyciem.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja lubię te szmpony ale tylko do przedłużenia "świeżości" włosów max o jeden dzień ;p

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...