21.07.2015

żyję :D

Heeeej :P

Miesiąc mnie nie było, ale dzisiaj zamierzam nadrobić wszelkie zaległości :P muszę wrócić do regularnego pisania, bo brakuje mi tego strasznie :) Ale jakoś tak mi się wszystko ostatnio na głowę zwaliło - i uczelnia, i załatwienia z mieszkaniem, i zakupy dla maleństwa - jakoś tak mi uciekł ten miesiąc :) Ale jestem, dzisiaj niekosmetycznie - ostatni miesiąc w zdjęciach  ;)

1. Jeziorko ahhh.... uwielbiam spędzać czas nad jeziorem - szkoda, że to było tylko kilka godzin, że nie mogłam się chlapać w wodzie, ale chociaż poleżałam na kocyku w cieniu :) 

2. A takie pyszności zajadałam :D kocham truskaweczki :)

3. Czereśśśśśśśnieeee;))) były takie pyszne :)))) uwielbiam wakacje właśnie za ten ogrom owoców ;))

4. A ja rosnę, rosnę, rosnę, powoli, ale rosnę :) I odliczam już tygodnie, już niedużo zostało :) Nie mogę się doczekać ;)))

Mało się działo, bo w sumie upały ciężko znieść i dają w kość - to i w domu lepiej posiedzieć, niż męczyć się na pełnym słońcu :P 
Ok - biegnę zobaczyć, co u Was :)

Pozdrawiam :)

26 komentarzy:

  1. też kocham truskawki ;)
    brzuszek rośnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam przesiadywać nad wodą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taaaak <3 Musimy się zobaczyć, bo widzę, że brzuszek coraz większy a ja go jeszcze nie widziałam :* :* :* <3

    OdpowiedzUsuń
  4. W wakacje to chyba każdy przystopował na chwilę z życiem online :) widać to na każdym kroku.
    Wstyd, ale ja nie jadłam już dawno czereśni ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja właśnie jestem nad jeziorem :) jaki brzusio <3

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne zdjęcia, dobrze, że już jesteś.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej :) miło Cię widać rośnij zdrowo:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mam stawy i również lubię tam spędzac czas :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne widoczki i pyszne owocki :)
    Niech mały rośnie zdrowo :) Ja mam termin na listopad/grudzień :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Truskawy wyjatkowo dlugo są w tym roku! :P mniaaam :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ważne, że u Ws wszystko w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. brzuszek ładnie zaokrąglony, dużo zdrówka życzę:))

    OdpowiedzUsuń
  13. lato jest cudowne ze względu na wielość świeżych owoców, ale domyślam się, że w ciąży upały dokuczają jeszcze bardziej niż normalnie :(

    OdpowiedzUsuń
  14. owocowo u Ciebie, rośnij zdrowo :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czereśnie i truskawki to również moje ulubione owoce :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam czereśnie :d Zdrówka życzę Tobie i maleństwu:*

    OdpowiedzUsuń
  17. brzusio!!!!!!!!!!! L3 matko jak ja bym chciała Cie zobaczyć na żywo z nim < 333

    OdpowiedzUsuń
  18. Maleństwo rośnie <3 ! duzo zdrówka dla Was :) wracjcie tu szybko na bloga w komplecie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Narobiłaś mi ochoty na czereśnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. fajne, beztroskie kadry :) jaki ładny masz brzuszek!:)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...