25.07.2015

Lovely butterfly colors nr 3

Hej:)
Aleeeee gooooorącooo... :P Masakra :P
Wy też tak źle znosicie upały??

Dzisiaj przychodzę do Was z lakierem od Lovely:


BUTTERFLY COLORS
Neonowe lakiery do stosowania na tipsy. Ulubione odcienie lata w intensywnych kolorach. Przepięknie się komponuję z opalenizną. Kolekcja limitowana!



  •  Gdy go kupowałam, to nie miałam pojęcia, że jest tylko na tipsy - wielki minus za to, że ta informacja została umieszczona na zakrętce taką malutką czcionką!! :<<
  • Kolor jest cudownie cukierkowy,
  • Bardzo długo schnie nawet przy użyciu wysuszacza,
  • Potrzeba 3 warstw,
  • Konsystencja jest ok,
  • Dobrze się zmywa,
  • Dostępny w Ross,
  • Trwałość to około 3 dni.

Oczywiście ja nie mam tipsów, lakier nie wypalił mi dziur w paznokciach, więc w sumie to jest ok. Ale na pewno bym go nie wzięła wiedząc, że jest tylko do tipsów. Kolor ładny, ale cieszę się, ze nie kupiłam jeszcze jakiegoś z tej serii. 

Miałyście? Podoba Wam się?
Pozdrawiam ;)

18 komentarzy:

  1. oczodajny efekt ale podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealny róż <3 Genialny ten kolorek! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny i odważny kolorek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor ładny ale przeznaczenie... xD

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny kolor! widziałam go już i też nie zwróciłam uwagi, że jest do tipsów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Reczywiscie, informacja o 'tipsach' powinna byc napisana wyraznie. Dobrze, ze nic Ci nie zrobil i Twoim pazurkom. Sliczny kolor ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. trochę słabo jak potrzeba aż 3 warstw

    OdpowiedzUsuń
  8. kolor super! Bardzo w moim stylu...

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny kolor, soczysty, idealny na lato ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio kupiłam taki, tylko zielony i u mnie skończyło się to niezbyt udanie - nie wystarczyły cztery warstwy, a po 2h schnięcia i tak okazały się kompletnie 'niewyschnięte'... Ale u ciebie wygląda to naprawdę fajnie.. ;)

    Zapraszam do mnie
    http://conlineatee.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  11. masz bardzo łądny kształt paznokci ;)
    ja jeszcze jakiś czas temu byłabym przerażona takim kolorem... a teraz sama takie lubię, aktualnie mam prawie identyczny na paznokciach, ale od Eveline ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. wiesz, że już niedługo będziesz miała podkradane takie różowiutkie lakiery ;p

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...