23.05.2015

Rimmel 60 seconds 703 White Hot Love w duecie z Essence Colour and Go 103 Space Queen.

Hej, pamiętacie, jak pisałam o białym Rimmelku-bubelku o pięknym kolorze? Jeśli nie, to odsyłam TUTAJ
Po 6 dniach pomalowałam go brokatowym Essence, o którym również już kiedyś wspominałam - TUTAJ. A zobaczcie co mi ciekawego wyszło:


W takim połączeniu biel wygląda świetnie, w słońcu szczególnie :)
Nałożyłam dwie warstwy Essence - potraktowalam je wysuszaczem od Diamond Cosmetics (TUTAJ o nim wspominałam) i bardzo szybko wyschły. Zmywanie też bez problemu :)


I jak Wam się podoba?:>>

Pozdrawiam, Paulina 

21 komentarzy:

  1. Ja tego Rimmelka nie używam solo ;) Zawsze jako bazę pod zdobienia albo do stempli ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  2. razem prezentują się wyśmienicie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam ten lakier z Essence, dla mnie jest idealny bardzo go lubię

    OdpowiedzUsuń
  4. Super połączenie! Ostatnio mam hopla na punkcie brokatowych topów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam kiedyś ten lakier z essence:) bardzo go lubiłam i nawet ostatnio chciałam go sobie kupić, ale w mojej Naturze go nie było:(

    OdpowiedzUsuń
  6. Super duet :) A tak zadbanych paznokci można Ci naprawdę pozazdrościć!

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie wygląda na białych pazurach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super połączenie! :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. taki mani wygląda niesamowicie schludnie, mam ten sam lakier rimmela, przypomniałas mi o nim :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie piękne paznokcie! :)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny efekt końcowy, rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne połączenie i piękne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...