15.05.2015

Nowości :))

Hej :)

Dzisiaj chciałam Wam pokazać, co ostatnio znalazło się w moim posiadaniu. Nie ma tego wiele, bo zużywam zapasy, które są spore, no ale kilka kolejnych lakierów jeszcze nikomu nie zaszkodziło, prawda? Szczególnie, że były objęte promocją :P


Szkoda tylko, że nie było Topów od Sally Hansen - rozeszły się, jak świeże bułeczki, trudno :P Ale ogólnie nie poszalałam jakoś, a myślałam, że kupię tak minimum z 6-7 nowych lakierów. Jak przyszło co do czego, to nie umiałam się zdecydować i wzięłam tylko te 3 :P

Miałam już kończyć, a tu dzwonek do drzwi - kurier :D ahhh przyszło mi masełeczko ;) Cudownie ;) Akurat dzisiaj rano wykończyłam Palmersa:D  

Wybaczcie za jakość tego zdjęcia, ale robiłam telefonem na szybko ;)))


Masełko kupiłam w sklepie www.nacomi.pl. Zamówienie robiłam w środę wieczorem, a dzisiaj już się mogę nim smarować :) Strasznie się cieszę, że tak szybko przyszło, bo już mi się właśnie balsam odpowiedni dla przyszłych mam skończył.

Masełko nie jest drogie - patrząc na skład, to całkiem dobra cena - za 200 g płacimy 32 zł, to nie dużo. Za 250 ml Palmersa ze składem na pół opakowania zapłaciłam 30 zł, także w ogóle nie zastanawiałam się nawet nad tym zakupem.
Poza tym jestem bardzo zadowolona z obsługi sklepu, bo miałam pewne, nazwijmy to, techniczne problemy z zamówieniem i kontakt ze sklepem rewelacyjny - od razu otrzymałam informacje i masełko zostało wysłane w trybie ekspresowym ;) Mimo, że na stronie podana była informacja, że czas realizacji, to około 3 dni robocze - to u mnie szybciuteńko poszło :)

Jeśli chcecie, to masełko możecie kupić tutaj:
  • wersja 100 g za 17 zł, wersja 200 g za 32 zł : KLIK :)))

A ja jeszcze zapraszam na Facebookową stronę sklepu:

A jak Wasze zakupy w maju? Chwalcie się, co ciekawego upolowałyście;)))
Paulina :)

26 komentarzy:

  1. U mnie też ciężko było z dostępnością produktów SH - rozeszły się w mgnieniu oka !

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny róż, ja skusiłam się na żółty z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. masło Nacomi ma bardzo dobry skład świetnie wybrałaś jeśli tylko nie masz oporów przed takim dość tłustym smarowidłem to super zresztą mi masło shea prawie do matu się na ciele wchłania. Dziękuję za miłe słowa:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masło mam i ma cudowny zapach...tylko ja mam truskawkę!
    Używam go codziennie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja żadnego kolorowego lakieru nie kupiłam na promocji i teraz trochę żałuję ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne nowości a lakier z lovely jest świetny. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja akurat w Rossmannie nie szalałam ale ten lakier candy shine mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O, ten Candy Shine mam ale wersji złotej z czarnymi i pudrowymi drobinami i ostatnio właśnie pokazałam jak prezentuje się na paznokciach. Obserwuję :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. O ja wzięłam z Miss top tylko złoty, zielonego już nie było. Złoty fajny. I mam Hansena pixel coś tam, taki z czarnymi okruszkami (też top), ale schnie jakby chciał a nie mógł, nawet przyspieszacz nie daje rady jak przy normalnym lakierze. To już mój 2 Hansen z brokatem, czy tam drobinkami i znowu to samo, nosz kurde są piękne, a takie wkurzające, ze nie wiem :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Zajrzę do Nacomi, powinnam znaleźć tam coś dla siebie! :P

    OdpowiedzUsuń
  11. każdy z lakierów jest piękny :) mam tylko ten z SH

    OdpowiedzUsuń
  12. lakierów nigdy za dużo ;D
    a o balsamie słyszę pierwszy raz :)

    Pozdrawiam i słonecznego weekendu życzę ;)
    Anru

    OdpowiedzUsuń
  13. Moje zakupy pewnie już widziałaś- nie miałam problemu z wyborem kolorów :) a dzisiaj zaprezentowałam już jeden z lakierów na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczny ten lakier z Lovely mam nadzieje że jeszcze lepiej na pazurkach sie prezentuje:))

    OdpowiedzUsuń
  15. ja w tym miesiącu troche poszalałam... a miałam oszczędzać :( te rosmannowskie promocje mnie zabiły :P

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam naturalne masła, fajne nowości

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknych lakierów nigdy za wiele :) podobnie jest z butami ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nudziak z SH jest śliczny. Obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Na widok nowych lakierów zawsze cieszą mi się oczka ;-D ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. Pokaż mi jak wygląda zielony i różowy na pazurkach bo przymierzam się do ich zakupu.

    OdpowiedzUsuń
  21. Lakiery mają śliczne odcienie;)

    OdpowiedzUsuń
  22. a zastanawiałam się też nad tą zieloną wersją z miss sporty! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Również polowałam na topy od Sally Hansen :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...