02.05.2015

Hmmmmm.... ;)

Hej. 
Dzisiaj o godzinie 9:30 mam wizytę u lekarza i być może dowiem się, czy będziemy z mężem malować pokoik dla maleństwa na różowo, czy na niebiesko ;) Nie mogę się doczekać :)
O ile maluszek nam pozwoli poznać swoją płeć :)


A przy okazji chciałam Wam powiedzieć, że dołączam do Blogosfery Canpol babies i z największą przyjemnością razem z moim maleństwem będziemy chcieli testować produkty zarówno dla mam, jak i dzieci:) Jeśli jesteś mamą, albo dopiero zostaniesz, to zachęcam do rejestracji: KLIK :))

Paulina :)

11 komentarzy:

  1. Daj znać koniecnie! Aaa, wolałabys chlopca czy dziewczynke? ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie za pierwszym razem nie było widać, ale już kolejne wizyty wskazywały jednoznacznie, że będzie chłopiec. Życzę powodzenia i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najważniejsze, by maleństwo przyszło na świat zdrowe :) Nie trzymaj nas w niepewności ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wiem, że byleby zdrowe było! Ale ciekawość bierze górę ! i czekamy na wiadomosc ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki by pokazał kto tam siedzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ojej Gratulacje ! czekam z niecierpliwością! Blogi paretingowe to świetna sprawa

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie ważne czy chłopiec czy dziewczynka ważne aby było zdrowe ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...