26.04.2015

Czerwień idealna :)

Hej :)
W końcu mogę malować pazury:D nawet nie wiecie jak mnie to cieszy;D
Ostatnio malowałam pod koniec stycznia, więc minęło ponad 2 miesiące :D

  • Eveline Cosmetics COLOR Edition nr 912 colour instant,
  • Diamond Cosmetics Dry & Shine.
Zarówno lakier, jak i wysuszacz otrzymałam na marcowym spotkaniu blogerek w Krasnymstawie.
Eveline Cosmetics COLOR Edition nr 912 colour instant.

Doskonały dla kobiet, które cenią sobie czas a jakość stawiają na pierwszym miejscu! Dłonie są „wizytówką” kobiety, dlatego spełni on oczekiwania nawet tych najbardziej wymagających. Innowacyjna formuła Fast Dry & Long Lasting pozwoli cieszyć się oszałamiającym manicure przez długi czas.

 
Źródło: KLIK.
 
  •  Czerwień idealna, krwista, boska, no cudowna <3 <3 <3
  • Na zdjęciach są 3 warstwy,
  • 2 warstwy schną dość szybko, a na 3 położyłam wysuszacz,
  • Zmywa się dobrze,
  • Trwałość około 3 dni,
  • Pędzelek jest gruby,
  • Konsystencja jak dla mnie jest niestety za rzadka, ale nie rozlewa się aż tak bardzo, miałam gorsze, poza tym za to jaki jest boski, to wybaczam ;)
Diamond Cosmetics Dry & Shine

Nowy ekspresowy wysuszacz do lakieru Diamond Cosmetics "Dry&Shine". Wygodna aplikacja za pomocą pipety, konsystencja olejku. Preparat wysusza lakier do paznokci w 30s - wystarczy nałożyć jedną kropelkę na pomalowane lakierem paznokcie. Zapobiega powstawaniu smug i rys na lakierze, gwarantuje piękny połysk. Dzięki zawartości olejku jojoba nawilża skórki. Wydajna pojemność - 8 ml.

Źródło: KLIK
  • Przyspiesza wysychanie, zwykle jak daję 3 warstwy lakieru, to nawet jak przeschnie, to dalej jest plastyczny. A tutaj mamy szybkie schnięcie, po chwili już można wracać do obowiązków domowych hehe :P
  • Nabłyszcza - co widać na zdjęciach ;)
  • Nie niszczy lakieru - nie pozostawia grudek, smug, pęcherzyków.

 Dziękuję firmie Eveline oraz firmie Diamond Cosmetics za możliwość przetestowania ich kosmetyków. Fakt, że otrzymałam je na spotkaniu blogerek w formie upominku nie wpłyną na moją opinię. 

Miałyście lakier lub wysuszacz?
Co myślicie?

Pozdrawiam ;)

15 komentarzy:

  1. własnie ja mam na pazurkach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kolor, a mnie akurat skończył się czerwony lakier :) chyba wiem po co sięgnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna jest, taka nie za mocna, nie za lekka :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten wysuszacz jest bardzo interesujący :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. też chce mieć takie piekne panzokcie ;<<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam jeden dobry sposob, ktory dal rezultaty od razu ;p ale wiaze sie to z ogromnymi kosztami w przyszlosci hehe ;p no i paznokcie mocne, twarde, nie rozdwajaja sie, ale tylko przez 9 miesiecy ;p

      Usuń
  6. Piękny odcień czerwieni. Lakier Eveline miałam jeden. Całkiem fajnie się nosił, choć konsystencję faktycznie miał rzadką.

    OdpowiedzUsuń
  7. faktycznie jest to piękna czerwień, cieszę się, że mam ten lakier w swoich zbiorach ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam właśnie taki odcień czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna czerwień, masz też ładny kształt paznokci. Pozdrawiam i życze udanej Majówki :-)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...