10.03.2015

Upominki ze spotkania w Krasnymstawie :)

Hej :)
Ale cudownie jest na dworze :) Szkoda, że się przeziębiłam i nie bardzo mogę wychodzić, bo pogoda rewelacyjna:) Dzisiaj nacieszyłam się nią jakieś 10 minut, czyli w drodze do przychodni - musiałam odwiedzić lekarza rodzinnego, bo niestety katar mam okropny i coś nie bardzo przechodzi.Dostałam jakiś fixin do płukania nosa - jeszcze nie wiem, jak tego użyć, jestem przerażona w ogóle, no ale jakoś dam radę ;d

A teraz przyjemniejsza część - upominki :P

Zobaczcie, jakie wspaniałości sprawiły nam organizatorki sobotniego spotkania:

Ręczniczek, pilniczek, polerka i wysuszacz :) Same przydatne rzeczy:) Co prawda na razie nie maluję paznokci - mają spokój od lakierów, ale już niedługo zacznę i sprawdzę ten wysuszacz:)

 Olejek na pewno się przyda - nie wiedziałam, że zapach drzewa herbacianego jest tak intensywny :D Myślałam, że jest trochę delikatniejszy:D Ale jest to w sumie olejek 100%, więc to wszystko wyjaśnia :)



<333333333
Ale będziemy palić w kominku!!! <33333
Takie dobroci od drogerii cytrynowej *-*
 
 Baza, cienie, mascary, korektory, puder.... *-* ah :) no rewelacja :) 

 Akurat tak się składa, że nie miałam okazji używać żadnego kosmetyku z powyższych:) Ciekawe jak spisze się ten podkład matujący - mam cerę mieszaną, więc jest jak najbardziej przeznaczony dla mnie, bo niestety, ale często się świecę:P Zobaczymy :)

 Kremik do rąk oraz mgiełka :) Akurat kremy do rąk od nich miałam i były bardzo fajne, także się cieszę, że mogę sprawdzić inną wersję zapachową :) A mgiełki nie miałam i jestem jej bardzo ciekawa :)

Mydełko w wersji limitowanej skradło moje serducho <3 oby się fajnie używało :) Poza tym kilka próbek :)
 
 Nie miałam nic, a nic z tych kosmetyków, więc ich testowanie, to będzie przyjemność (mam nadzieję) :P Bardzo się cieszę z tego peelingu do stópek :) ciekawe jak się sprawdzi :)



Cuuuudowny aniołeczek! I jeszcze trafił mi się taki, co pasuje do wystroju naszej sypialni hehe :D Już nawet znalazł swoje miejsce :) 
Poza takimi aniołkami możecie w galerii znaleźć całą masę przeróżnych ludowych drobiazgów i w sumie nie tylko drobiazgów - bo asortyment zaczyna się na aniołeczkach, przez obrazy i kończy się na dodatkach do ubrań :) Same unikaty - polecam :)



Eveline jak zwykle ciężko zmieścić na jednym zdjęciu, heh :P Balsamy, podkład, lakier, ahh i cudowny kalendarz, który akurat w tym roku bardzo mi się przyda, jak w żadnym innym ;)
 
 Każda z nas wylosowała sobie kolor bransoletki, mnie akurat trafił się siwy :D Bransoletka śliczna :)


Muszę skrócić trochę swoje włosy, pocieniować, bo dawno nie były ścinane, a już są w takim stanie, że to konieczność. Akurat zetnę je bardziej niż chciałam, bo po tym zestawie zapewne będą rosły jak szalone :)
 
Próbeczka peelingu:)

Nie będzie trzeba odkamieniać czajnika:D
 
 Kolagen będzie testowała moja mama. Ja niestety nie mogę teraz brać żadnych suplementów diety, witamin, ani też leków, za wyjątkiem tych, które zapisze mi mój lekarz.
Ale mama się cieszy i jak zobaczyła, że dobrze wpływa na stawy, to w ogóle bardzo się nakręciła i liczy, że ten kolagen faktycznie jej pomoże :)

Dobrnęłam do końca:D Uf :D Dużo tego się nazbierało :D
Pozdrawiam, Paulina :)

26 komentarzy:

  1. Cieszę się, że podkreśliłaś, że bransoletka jest siwa, bo szarą ma Weronika hehe :D
    Ja już rozpoczęłam pierwsze testy, bo aż mnie skręcało :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Same dobroci :D czekam na recenzje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne upominki ;) Ja właśnie zamierzam zakupić Dafi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne nowości, miłych testów:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Same wspaniałości i te woski cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie cudowne zdjęcia zrobiłaś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję:-) od Tata pożyczyłam lustrzankę, dlatego takie ładne :P

      Usuń
  7. wspaniałości! Udanego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Solidny zapas wosków. Generalnie sporo ciekawych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ojeeeej... ileż dobroci moje oczka widzą <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Super upominki, miłych testów życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ilee wosków :) będziesz teraz palić :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakiego ładnego aniołka dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kosmetyki z Soraya znam i lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  14. turquoise sky yankee to jeden z ulubionych wosków:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne rzeczy zwłaszcza od drogerii Natura ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ladnie Was obdarowali - no to czas na testy :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne nowości, ciekawe jak sprawdzi się dzbanek Dafi :)
    dodaje do obserwowanych :)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Widać jak ładnie Aniołek się wkomponował, niech czuwa nad Tobą :) Super produkty, mamy teraz co testować :)

    OdpowiedzUsuń
  19. yankee candle uwielbiam!! najlepsze!!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dużo tych perełek :-) pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  21. tych yankee Candle zazdroszcze !

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...