05.03.2015

Przepisy Mistrza Pawła Małeckiego - Cukiernia Lidla

Hej :)
Korzystam z chwili, że jest mi nieco lepiej i jestem:D Mam u Was okropne zaległości, ale błagam o zrozumienie :P

Chciałam Wam pokazać dzisiaj wspaniałą książkę z przepisami, którą możecie odebrać robiąc zakupy w Lidlu i zbierając specjalne naklejki :)

<3333

Ja swoją dostałam od mojej wspaniałej szefowej :) Nie dość, że mnie dokarmia, płaci za dużo, to jeszcze dostaję takie prezenty :P 

A jak już mowa o Lidlu, to zobaczcie co ma obecnie w swojej ofercie :) I jak już gazetki, to zrobię przegląd także innych :P

1. Gazetka ważna od poniedziałku 9 marca: KLIK :)

https://lidl.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-lidl-09-03-2015,12009/3/ https://lidl.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-lidl-09-03-2015,12009/3/

Kilogramowa Nutella, widzicie to???? *-*

2. Gazetka ważna jeszcze tylko przez 3 dni!! KLIK

https://lidl.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-lidl-02-03-2015,11924/7/ https://lidl.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-lidl-02-03-2015,11924/7/

3. A w Biedrze.... : KLIK

https://biedronka.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-biedronka-12-03-2015,12121/2/ https://biedronka.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-biedronka-12-03-2015,12121/2/

4. Nowy Skarb Rossmanna: KLIK:)

https://rossmann.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-rossmann-01-03-2015,12096/1/


Macie już swoje książki z Lidla?:>>
Paulina:)

14 komentarzy:

  1. Nutella- fujjj bleee, jak ja tego nie lubię :D Pamiętam moją pierwsza Nutellę jak byłam mała, tyle co się w Polsce pojawiła. Mama kupiła, bo wiesz- nowość, Ameryka- no takie to byyło słodkie, że masakra, udało mi się z bratem pół słoiczka zmęczyć, resztę zjadły sikorki, serio. Wolę chleb ze smalcem i cebulą hehe :D Dziwna jestem, wiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;OOOOOOO

      U mnie sredni sloik Nutelli starcza na tydzien max poltora :D

      Usuń
  2. Fajna książka, fajna szefowa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chcę tą książkę, ale jak na razie mam tylko jedną naklejkę xd

    OdpowiedzUsuń
  4. No nie.. narobiłaś nam ochoty na słodycze, a już po 22.... uciekamy wiec stąd :D:D

    OdpowiedzUsuń
  5. dawno w biedronie nie bylam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. biedornka jak zawsze najlepsza ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach ta Nutella...<3
    Masz zdecydowanie za dobrze! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. W lidlu super krewetki i oliwy- ale można takie zrobić samemu. Fajne też marynarki..może się skuszę.
    W biedronce piękne wiosenne obrusy.
    Gratuluję szefowej....:) Musisz opowiedzieć... Już się nie mogę doczekać.

    OdpowiedzUsuń
  9. mnie ostatnio jakos nic nie interesuje, chyba sie zestarzałam, albo ma przesyt wszystkiego ostatnio zakupy robie do domu, staram się urozmaicić swoje mieszkanko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój egzemparz czeka w domu rodzinnym, kiedy zobaczyłam reklamę książki, od razu zadzwoniłam do rodziców i ubłagałam, żeby zebrali mi te nieszczęsne punkty :D Przysięgam, że w życiu nie chciało mi się nic zbierać, żeby wymieniać na nagrody... a tu jedna książka mnie tak zdominowała ;) Wcześniej korzystałam z przepisów Pana Małeckiego i przekonałam się, że są świetne. No i oprawa graficzna książek Lidla nie pozwala przejść obojętnie...

    OdpowiedzUsuń
  11. Książka jest GENIALNA, ja też od razu po tym, jak zobaczyłam reklamę - co chwilę wyciągałam rodziców do Lidla :)
    uwielbiam piec słodkości, więc ta książka jest dla mnie idealna... przepisy super, dzisiaj zrobiłam z tej książki panna cottę - rewelacja :) a do tego te zdjęcia! Genialne! :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...