02.03.2015

Maybelline Illegal Length

Hej.

Musicie się przyzwyczaić - będę rzadko, bo z moim zdrówkiem różnie teraz bywa i nie zawsze jestem w stanie doczołgać się do komputera:P Mam nadzieję, że wszystko się polepszy do wiosny :) 
Maskara Illegal Length dzięki formule zawierającej mikro włókna oraz specjalnej szczoteczce Fiber - Fix pozwala osiągnąć efekt maksymalnie wydłużonych rzęs - nawet do 4 mm. Wyjątkowa szczoteczka została zaprojektowana tak, aby dokładnie rozprowadzić włókna znajdujące się w tuszu, docierając do każdej rzęsy. 

Źródło: www.wizaz.pl


Franka brzucha swego najedzonego użyczyła jako tło do zdjęć :) Wiedziała że dostanie kociego przysmaka za współpracę:D
 Kiedyś kiedyś mój brat przywiózł mi tę mascarę może z Anglii, może ze Szkocji, nie wiem, już nie pamiętam, wiem tylko, że jak mi się skończyła, to nigdzie nie mogłam jej znaleźć:P Później o niej zapomniałam. Dostałam tę mascarę już jakiś czas temu, a recenzja miała być już dawno, ale jakoś weny nie miałam :P
 
  • Niestety chyba przez ten cały czas zmienili trochę formułę - jest trochę mniej tych niteczek,
  • Szczoteczka jest fajna,
  • Pogrubia,
  • Wydłuża,
  • Podkręca,
  • Niestety skleja.
Sorki za takie foto, ale nie umiem sama sobie zrobić zdjęcia twarzy, więc oko musiałam wyciąć, bo przecież miny takie robię, że masakra;P

Same oceńcie - podoba Wam się efekt?
Pozdrawiam.


16 komentarzy:

  1. Sklejanie nie dla mnie, szczoteczka również :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam właśnie na rzęsach, osypuje się :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Osobiście nie miałam, ale efekt nawet fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kurcze, gdyby nie to sklejanie... :(

    OdpowiedzUsuń
  5. nieeee :/ efekt masakryczny :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam, ale u mnie sprawdzają się tusze z wibo :) Myślałam, że to poduszka w tle, a to naturalne kocie futro :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Efekt całkiem fajny, chociaż mogło być lepiej :D Miałam go kiedyś, ale nie pamiętam jak się sprawował, więc chyba tyłka nie urywa :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też nie umiem fotografować swojej twarzy , lekko skleja, to widać.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie jest najgorzej, ale mogłoby być lepiej...

    OdpowiedzUsuń
  10. kiedyś na niego chorowałam, ale cena mnie troszkę odstraszała. Teraz nie kusi mnie już przez szczoteczkę i efekt jaki daje też mi się nie podoba ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. miałam ją kiedyś, ale nie zostałam jej fanką ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Ze sklejaniem dobrze sobie radzę grzebykiem z Inglota :)

    OdpowiedzUsuń
  13. kiedys był w biedronce w promocji chyba 13zł i byłam mega zadowolona.. a teraz jak widze te ceny to dziekuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. U mojej siostry efekt był identyczny :D
    Ale rzęsy Paulinko masz piękne :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie jestem zachwycona tym tuszem.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...