09.03.2015

krasnostawskie dziewczęta :)

Hej :)

W sobotę 7 marca spotkałam się w moim rodzinnym mieście ze wspaniałymi kobietkami :) Było fantastycznie :)

Spotkanie zorganizowały:

A oto uczestniczki:
Iwona: http://ordinaryandbeauty.blogspot.com
Ewa: http://eva-moda-i-uroda.blogspot.com
Paulina: http://caipiroska1.blogspot.com
Monika: http://wodcieniachfioletu.blogspot.com

Spotkanie zaczęło się o 13:00, jak dotarłam na miejsce, to prawie wszystkie dziewczęta już były :) Miałam okazję poznać Iwonę i Ewę - nie wiem jakim cudem wcześniej się nie znałyśmy :D W każdym razie - najwyższa pora hehe :) A pozostałe osóbki już wcześniej znałam :) Miło było się z Wami spotkać :)



Zamówiłyśmy sobie obiad, pyyyszności :) i zaczęły się ploty :P
 Dooobra, dość gadania, teraz zdjęcia:
cudowne przypinki *-*
Sponsorzy spotkania:









Pośmiałyśmy się, powydurniałyśmy, nawąchałyśmy i tak nam minął dzięń:)

Fajnie, że się spotkałyśmy:) Było naprawdę wspaniale :) I super, że w moim rodzinnym mieście :) Akurat się przeprowadziłam i od razu takie spotkanie :) Super :)

Jeszcze raz dziękuję wszystkim firmom, które zechciały ufundować nam upominki, a były to:

Pozdrawiam, Paulina :)

14 komentarzy:

  1. No właśnie, jak my się mogłyśmy nie znać chodząc do jednego liceum kiedyś?:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile ładnych rzeczy :) Bardzo podoba mi się motyw ludowy, zarówno przypinki jak chusty na Waszych głowach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja coś tak myślę, że my to powtórzymy szybciej niż to sobie planowałyśmy ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha no ;)
      Koniecznie musimy zacząć myśleć nad powtórką, bo już mam pomysł co do tematyki :D

      Usuń
  4. Widać, że spotkanie udane, a w tych chustach świetnie wyglądacie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać, że spotkanie było udane, śliczny miałyście baner na spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo miło było Cię poznać :) Jesteś przemiłą osóbką o takim, hmm anielskim usposobieniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać że dobrze się bawiłyście. Udanego testowania a chustki miałyście rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Krasnystaw??? :D Mam tam rodzinkę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O prosze :-) dawaj znac, jak kiedys bedziesz sie wybierac w te strony :-)

      Usuń
  9. No aż mi się mordka śmieje jak patrzę na Wasze zdjęcia :*

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne foty! Widać że sie dobrze bawiłyście!

    OdpowiedzUsuń
  11. nawet nie wiedziałam,że w naszym mieście mamy tyle blogerek:)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...