03.02.2015

Więcej kosmetyków na stałe w Bidronce!

Hej, słyszałyście?? 

Biedra wprowadza więcej kosmetyków na stałe:D Wspaniale :D
A co wprowadza, to popatrzcie same:


https://biedronka.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-biedronka-05-02-2015,11500/1/https://biedronka.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-biedronka-05-02-2015,11500/10/


 Aby zobaczyć całą gazetkę KLIKNIJ TUTAJ :)
Jest ważna od czwartku 5 lutego :)


Ja na pewno kupię peeling Joanny, wypróbuję żel Oceania, może jakiś lakier (ich to nigdy za wiele hehe :P)

Fajnie, że dostępna będzie Tołpa, choć mam złe wspomnienia z serią Green, to dam jej jeszcze jedną szansę i wezmę łagodny płyn micelarny-tonik 2 w 1. O ile pierwszego dnia nie rozejdą się jak świeże bułeczki :P Zawsze mam pecha :P



Na co macie ochotę z tej gazetki, mówcie mi tu szybko!!:D
Paulina <3

25 komentarzy:

  1. Świetni, że wprowadzają na stałe więcej produktów. Oj będe miała masę peelingów z Joanny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie podoba mi się to :/ Będę musiała rzadziej odwiedzać biedronkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. ogladałam, świetnie, że są :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten żel z Luksji muszę koniecznie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. lakiery :) chce nowy lakier do pazurków:)

    OdpowiedzUsuń
  6. super :) będę teraz częsciej chodzic do biedry

    OdpowiedzUsuń
  7. gazetka kusi, ale ja się nie dam i przez luty nie kupię żadnego kosmetyku:)

    OdpowiedzUsuń
  8. nic nie kupię w biedronce bo wszystko droższe o parę groszy niż w rossmanie którego mam obok.

    OdpowiedzUsuń
  9. O! Widzę kilka ciekawych produktów:)) fajnei że będzie je można w stalej sprzedaży uświadczyć.

    OdpowiedzUsuń
  10. uooo ciekaw ejak to będzie wyglądało w mojej biedronce ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  11. z niecierpliwością czekam kiedy na mojej wsi wybudują biedronkę

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam te płyny z luksji :)

    OdpowiedzUsuń
  13. i to by było na tyle w kwestii oszczędzania w lutym ;)
    mnie niezmiernie cieszy Tołpa w Biedrze, ale boję się, że na tym się nie skończy

    OdpowiedzUsuń
  14. Już nie mogę się doczekać kiedy wparuję do Biedronki :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Na coś na pewno się skusze :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja jak na razie powstrzymuje się od kupowania nowych lakierów, bo kolekcja ciągle rośnie... :P A jeśli chodzi o kosmetyki, ciekawią mnie te z Tołpy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. żele Oceania wypróbuj koniecznie- świetne a tanie jak woda :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Tabletki na włosy, skórę i paznokcie muszą być moje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. lubię zaglądać do biedrony, choć okazje mam rzadkie;)

    pozdrawiam ciepło
    :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pewnie znów te kosmetyki będą kusić :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Jutro robię wypadzik do Biedronci :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Kupiłam żel do mycia twarzy z Tołpy :) mam nadzieje że się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajnie, że Biedronka poszerzyła ofertę ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Biedronka ostatnio kusi coraz bardziej :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...