12.02.2015

Przegląd gazetek :)

Hej, mam teraz tyle czasu, że nie wiem za co się zabrać :P Dlatego postanowiłam zrobić przegląd ciekawszych gazetek:) i co bym kupiła sobie najchętniej :)

1. Przepiękne koszule w Lidlu :) może (o ile coś w moim rozmiarze zostanie) kupię jakąś jasną - przyda się na egzaminy w czerwcu :)



https://lidl.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-lidl-16-02-2015,11647/2/https://lidl.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-lidl-16-02-2015,11647/2/

 Gazetka Lidla ważna jest od 16 lutego, aby zobaczyć całą kliknij TUTAJ.

2. Spodnie dresowe w Biedronce. Muszę sobie kupić kilka wygodniejszych rzeczy. Ciekawe, jak z ich jakością. Miałam kupić sobie dresy podobne do tych moich ostatnio kupionych Nike, mega wygodne i świetne w praniu, ale cholernie drogie :P Zobaczymy, co warte są te biedronkowe :)


 Gazetka Biedronki ważna jest od dzisiaj, aby zobaczyć całą kliknij TUTAJ.


Żeby było kosmetycznie, choć trochę, to jeszcze Rossmann:P

 Gazetka Rossmanna ważna jest od 10 lutego do 18 lutego, aby zobaczyć całą kliknij TUTAJ.

Dziewczyny, Facelle jest w promocji, ja wezmę na pewno :) Kosztuje 3,99:)

Wpadło Wam coś w oko z tych gazetek?:)
Paulina.

9 komentarzy:

  1. Spodnie dresowe z biedry muszę mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam takie super spodnie dresowe od piżamy, ze ściągacze przy kostce- chodziłabym w nich na co dzień ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaa widzę, że będą w lidlu jegginsy po 29zł- to coś dla Ciebie ;p ja w takich śmigałam cały czas ;p

      Usuń
  3. Fecelle to i ja chyba sobie zakupię, jeszcze nigdy nie testowałam :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Pozytywne zrządzenia losu są najlepsze! :)
    O sportowych hitach już czytałam, ale o koszulach w Lidlu nie słyszałam jeszcze :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kuszące oferty, upatrzyłam sobie kilka rzeczy z Lidla ale czy uda mi się je dostać to się okaże :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja na razie się powstrzymuje od zakupów ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja ciuchy w sumie kupuje tylko w SH i ostatnio dwie pary spodni adresowych Adasia kupilam za 3 zł sztuka ;) a kosmetyków mam sporo i ostatnio wymieniam się jakąś rzecz za kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...