08.02.2015

prywatnie dzisiaj;)

Hej, przepraszam za taką nieobecność - mimo obietnic, że będę regularnie pisała:P Wybaczcie mi, ale to co wydarzyło się w moim życiu w przeciągu ostatnich 5 dni wywróciło mój świat do góry nogami. Już nie mieszkam w Lublinie, miałam wyprowadzać się w kwietniu, ale musiałam niestety z dnia na dzień zabrać rzeczy. Trochę mnie to martwiło - dojazdy to ciężka sprawa. Jednak w czwartek okazało się, ze jest to najlepsza decyzja ever :P

Na razie nic Wam nie powiem więcej, bo mam kupę rzeczy do rozpakowania :P Bo dzisiaj ostatnie walizy zwieźliśmy:) 

aaaa.... jeszcze. Weronika - dziękuję Ci za ogromne wsparcie, którego tak bardzo potrzebowałam :) Jesteś wspaniała :)

Pozdrawiam, Paulina :)

9 komentarzy:

  1. Dasz sobie radę ze wsyztskim ;) rozpakowuj dzialaj i będzie dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najważniejsze, że wszystko ułożyło się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koniecznie napis z cos więcej. Widzę ze u wielu osób nadchodzą zmiany ;) szybko się rozpakuj i wracaj :)

    OdpowiedzUsuń
  4. co nas nie zabije, to nas wzmocni ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dasz rade :* trzymaj sie cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozpakowanie to wiesz... zajmie Ci więcej czasu niż mogłaś przypuszczać ;) :*

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...