02.02.2015

Denko:P

Hej:)
Nie pamiętam kiedy ostatnio pisałam o zużyciach, zdaje mi się, że około 3 miesiące temu :P Ale nic nie wyrzucałam, wszystko zbierałam i dzisiaj pokażę Wam to, co udało mi się zużyć :)
Trochę tego jest :)
Oznaczenia standardowo:
  • Jestem zadowolona z kosmetyku - zielony,
  • Mam mieszane uczucia - pomarańczowy,
  • Szału nie ma - czerwony.
1. Mariza linia SPA - olejek do kąpieli. Możecie przeczytać o nim TUTAJ.
2. Ziaja - kremowe mydło pod prysznic z serii masło kakaowe. O tym akurat nie pisałam, ale ogólnie kocham tę linię Ziaji, także z kremowego mydełka jestem zadowolona.
3. Synergen - fashion - żel pod prysznic. Pisałam o nim już na blogu, chętnych zapraszam TUTAJ by poczytać o nim coś więcej.
4. Adidas smooth - jeśli chcecie dowiedzieć się o nim więcej, to zapraszam TUTAJ.
5. Avon natural body care - żel pod prysznic granat & mango - zapach jest niesamowity, żel dobrze oczyszcza i na pewno go jeszcze kupię:)
6. Isana winterseife, czyli mydełko w płynie - wersja limitowana. Polubiłam to mydełko, a w ogóle możecie je teraz kupić w Rossmannie w promocji za całe 2,49 :P:P

Zobaczcie:
https://rossmann.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-rossmann-01-02-2015,11351/6/
Aby przejść do gazetki Rossmanna kliknij TUTAJ :)

Ja je kupiłam w promocji właśnie :) także polecam, polecam :) A jak chcecie dowiedzieć się o nim więcej, to zapraszam TUTAJ.

7. Linda, czyli mydełko z miodem i mlekiem. Tanie i takie sobie. Nie wiem, czy jeszcze kiedyś się na nie zdecyduję.
 8. Head&Shoulders szampon przeciwłupieżowy - przeciw wypadaniu włosów - H&S uwielbiam, są to jedyne szampony, które nie wywołują przy dłuższym stosowaniu łupieżu i pomagają mi w walce z nim, jeśli jakiś inny wywoła u mnie wysyp.
Czy pomaga na wypadanie? Mi aż tak włosy nie wypadają, mieści się to w normie, także nie wymagam takiego działąnia.
9. Head&Shoulders szampon przeciwłupieżowy- gęste i mocne. Może i trochę wzmacnia, ale od tego mam maski i odżywki, więc dla mnie ważne jest jego działanie przeciwłupieżowe.

Normalnie kosztują około 18-20 zł, a od 5 lutego w Naturze będą dostępne za 12,99 zł:
https://drogerie-natura.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-drogerie-natura-05-02-2015,11428/5/

10. Kamill intensive - mini krem do rąk - aby przejść do opisu kremu, kliknij TUTAJ.
11. Eveline Extra Soft - krem do ciała - mój HIT :):) Po więcej informacji zapraszam TUTAJ :)
12. Barwa Siarkowa Moc - tonik do twarzy - a sama nie wiem, szału nie było, ale też nie jest taki zły.
13. Ziaja liście manuka - żel myjący na dzień i na noc - tutaj bez zachwytów, nie skuszę się ponownie.
14. Lichtena - krem do twarzy - niestety strasznie się po nim świeciłam :( 
15. Love me green - krem na dzień - polubiłam i zapraszam TUTAJ
16. Love me green - krem na noc - jak wyżej :P
17. Lirene City Matt - bardzo go lubię. Jest to moje kolejne opakowanie.
18. Isana bezacetonowy zmywacz do paznokci - jest ok.
19. Ziaja płyn do higieny intymnej - konwalia - to także nie jest moje pierwsze opakowanie, a kolejne już :) Bardzo lubię i często wracam.
20. Colossal volum express mascara - Maybelline. Uwielbiam ten tusz :):) dla mnie idealny, zawsze czekam na promocje i dopiero kupuję;P Bo trochę drogi jest :P

Ale właśnie w Naturze (od 5.02) będzie można ją kupić 50% taniej:
https://drogerie-natura.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-drogerie-natura-05-02-2015,11428/2/

21. Tołpa peeling do twarzy - są tańsze i równie dobre peelingi.
22. Płatki Carea - są ok.
23. Próbka SheFoot krem na pękające pięty - no po próbce ciężko cokolwiek stwierdzić :P Ale za to ładnie pachnie :P

Dobrnęłam do końca :P 
Tym, którzy również wytrwali, to gratuluję :D 
wiem, że było ciężko :P

Miałyście coś z tych kosmetyków?:)

Pozdrawiam;)


22 komentarze:

  1. kusi mnie tonik Siarkowej Mocy :P

    OdpowiedzUsuń
  2. dużo tych zielonych :)
    ja mam ochotę na love me green :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No no sporo tego ;) mydełko pingwinek i żel pod prysznic lubię :)
    Zmywacz Isana też używam, ale tylko i wyłącznie zielony bo różowego nie cierpię. Podkład Lirene kiedyś miałam i byłam zadowolona, a Liście Manuka od Ziaji też używam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zel adidas, mysło Linda i kakaową Ziaję też uzywałam :)
    Chętnie przetestowałabym Love me green :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja mama ma ten krem do rąk Kamil:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Spore denko , znam zaledwie kilka produktów...a to mydełko z pingwinkiem chętnie kupiłabym :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie przetestuję te wersje szamponu head&shoulders :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mydełko z pingwinem sobie zakupiłam :P mogliby wydać jeszcze inne wersje takich słodkich opakowań :)
    płatki kosmetyczne też miałam
    Head & Shoulders już nie używam ale pewnie wrócę
    i zmywacz do pazurków ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale wielkie denko :) Mydełko z isany jest świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zmywacz z Isany to mój ulubiony :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ciągle powracam do tego tuszu :)
    spore denko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A u mnie H&S niestety wywołują łupież. Płatki CAREA też się u mnie sprawdzają i jestem z nich zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  13. z Isany zmywacz polubiłam, nie śmierdzi tak jak inne

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładnie CI poszło i dużo powrotów będzie :) fajnie

    OdpowiedzUsuń
  15. kupiłam sobie ostatnio fluid Lirene w Biedrze, ale jeszcze nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. żel Synergen był fantastyczny szkoda, że został wycofany :/

    OdpowiedzUsuń
  17. Dużo ci się uzbierało na żel z ziaji kakaowy mam nie odparta chęć ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dość spore to twoje denko, ostatnio bardzo mnie kusi ta nowa seria z Ziai z liściem manuka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Spore denko, produkty z Ziaji u mnie zawsze znajdą się w łazience. Lubię produkty z tej firmy, cenowo całkiem fajne i jakościwo również

    OdpowiedzUsuń
  20. Sporo udało Ci się zużyć, lubię żele z serii Naturals od Avonu, zapachy cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja miałam chyba wszystkie warianty zapachowe mydełek ziaji, nie tylko te kremowe ale i żelowe, są super i świetnie pachną

    OdpowiedzUsuń
  22. Mydło z Isany właśnie mam w użyciu, w moim Rossmannie dopiero się pojawiło

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...