29.01.2015

Woda Toaletowa Teen&Dance Butterfly

Hej :)
Jak dobrze pójdzie, to 5 lutego będę już po sesji :) Mam nadzieję, że się uda, bo nie mam na nic kompletnie czasu i z chęcią bym trochę odpoczęła. Choć powiem Wam, że jak w weekend prawie nie spałam, to jak padłam we wtorek, tak od 16 do 10 następnego dnia spałam :P i jeszcze mi mało:P Pociesz mnie to,że jest to moja przed ostatnia sesja, ostatnia zimowa:D 

Dzisiaj pachnąco i to całkiem przyjemnie :)
Producent: Verona Products Professional
Marka: Butterfly

Nowość! Dziewczęce wody toaletowe Teen&Dance w trzech niepowtarzalnych odsłonach zapachowych.

  • Sweet Kisses - słodki, lekki zapach, łączący w sobie nuty landrynek i polnych kwiatów, przywodzący na myśl pierwsze flirty, nieśmiałe spojrzenia i niewinne pocałunki.
  • Summer Dreams - zapach niezwykle świeży i delikatny, łączący w sobie nuty kwiatowe i owocowe, stworzony specjalnie na letnie wieczory pełne radości, zabawy i beztroski.
  • Green City - zmysłowy i powabny zapach, cukierkowo-owocowy, przywołujący na myśl szalone, wakacyjne przygody.
Wody toaletowe są testowane pod kontrolą dermatologa.
Nie zawierają sztucznych barwników.

Dostępne są w dwóch pojemnościach: 20 ml i 50 ml.




Źródło: www.veronavpp.eu


 Początkowo bałam się tego zapachu - w końcu już nie jestem teen, a dance, to jedynie na weselach :P Jednak mimo wszystko zapach jest całkiem fajny, przyjemny, słodki, a za razem rześki:) Ja wyczuwam pomarańcze. A że cytrusy są jak najbardziej moimi zapachami, to ten przypadł mi do gustu :) Zapach nie zmienia się na skórze, pozostaje taki sam. Poza tym całkiem długo się utrzymuje.
Buteleczka idealna dla nastolatek - pamiętam, że miałam kilka podobnych flakoników :P Nastolatką już nie jestem, ale w sumie buteleczka jest ok. 
Nic się nie zacina, rozpylacz się nie zapycha, jedynie zatyczka ciężko się zdejmuje i ciężko się go zakłada na rozpylacz.
Powiem szczerze, że widząc ten zapach w sklepie, to nie wiem, czy bym się skusiła. Dlatego fajnie, że go otrzymałam na spotkaniu blogerek, bo dzięki temu (kolejny raz już) przekonałam się, że czasem przegapiam naprawdę fajne kosmetyki przez takie podejście :P

Na pewno chciałabym jeszcze sprawdzić zieloną owocowo-cukierkową wersję:P Zastanawia mnie to połączenie zapachowe :D 

Cena za 50 ml, to około 50-60 zł. Trochę dużo, ale w sumie jest to bardzo przyzwoity zapach. Jak macie córki nastolatki, to na pewno się ucieszą z takiego zapachu, a i czasem będziecie mogły go podbierać :P:P:P 

Mógłby mieć bardziej elegancką buteleczkę, jakąś taką może klasyczną? Ale w sumie zapach przeznaczony dla nastolatek, no jednak jako 19-latka też nie wiem czy bym go kupiła, ale jako 14,15- latka kupowałam takie flakoniki. O wiem, powinien być w dwóch wersjach buteleczek:P dla starych bab, jak ja i dla młodych - nastolatek :D

Miałyście?:D Jakie są Wasze ulubione nuty zapachowe?:D
Paulina.

15 komentarzy:

  1. zapach faktycznie jest fajny, dla nastolatek taka buteleczka będzie w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla nastolatek tak, ja jakoś nie przepadam za tego typu wodami:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Summer Dreams - na lato ideaaaalny :D pozdrawiam, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna szata graficzna i wcale nie tylko dla nastolatek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja tam na sweet kisses bym się skusiła;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też go teraz używam, zapach przypomina mi okres wiosenno-letni :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie jestem już nastolatką ale i tak bym chciała! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. faktycznie w sam raz dla nastolatek:))

    OdpowiedzUsuń
  9. te kolorki przyciągają :D !
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajnie się prezentują te wody

    OdpowiedzUsuń
  11. Haha flakoniki dla nastolatek są w sam raz. Choć nie sądzę, żeby mając 21 lat bym się na nie skusiła, bo dla mnie opakowanie jest trochę tandetne. Chociaż gdybym go powąchała to kto wie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam jej i nawet nie widziałąm i muszę powiedzieć ze jakoś mnie nie kusi do kupna :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...