15.01.2015

Peeling naturalny shefoot. Miękkie i gładkie stopy

Hej.
Dziękuję wszystkim, którzy udostępnili informację z poprzedniego posta. Wszystko się dobrze skonczylo.

Ale nie o tym dzisiaj. Dzisiaj chciałam Wam pokazać bardzo fajny peeling do stóp od Shefoot.
 Peeling naturalny shefoot
Miękkie i gładkie stopyPeeling z naturalnymi składnikami peelingującymi ma potrójne działanie: zmiękcza, ściera twardy naskórek oraz pielęgnuje i odżywia, pozostawiając stopy gładkie i miękkie już po pierwszym zastosowaniu.

Produkt zawiera tylko naturalne składniki ścieralne:
pestki oliwek
łupiny migdałów
łupiny orzechów macadamia

Aktywne składniki peelingu:Mocznik – zmiękcza i złuszcza martwy naskórka, reguluje proces rogowaceniaD-Panthenol (prowitamina B5) – łagodzi podrażnienia, nawilża i regeneruje naskórekGliceryna – silnie nawilża także głębsze warstwy naskórka

Źródło: Shefoot.

 
 Peeling jest zamknięty w elastycznej tubie, otwiera się ją łatwo i nie ma problemu z wydobyciem kosmetyku. Wkurza mnie strasznie z kolei zamykanie tej tuby, bardzo ciężko ją domknąć- często zbiera mi się w tym zamknięciu woda;/ Choć nie wiem, czy po prostu nie trafiło mi się wadliwe opakowanie.
Na opakowaniu wszystko jest wypisane, brakuje niestety składu - choć peeling jest zamknięty w pudełeczku, na którym skład widnieje. Jednak ja pudełko wyrzuciłam od razu i teraz tylko internet ratuje - a szkoda, na pewno by się gdzieś tam zmieścił. 
Peeling ma dość gęstą konsystencję, nie ma problemu z rozsmarowaniem po ciele. Używanie tego typu kosmetyków - w sensie, że do stóp - pod prysznicem jest nieco uciążliwe, szczególnie, że mamy dość małą kabinę. Także czasem trochę mi z rąk spłynie. Dlatego jednak wygodniej używa się tarek, czy pumeksów na rączce. Jednak jak macie wannę, to nie będzie problemu :P
Poza tym cudnie pachnie :) 
Jeśli chodzi o działanie, to na pewno zmiękcza, ściera naskórek - ale wiadomo, nie zrobi tego tak dobrze, jak pumeks, czy tarka. Jednak jak na kosmetyk do tego typu rzeczy, radzi sobie dobrze. Skóra po użyciu jest miła i przyjemna w dotyku, ale naprawdę trzeba regularnie stosować. A jeśli ktoś ma duże problemy z twardym naskórkiem, to niestety, ale sam peeling nie wystarczy - wtedy trzeba już działać kompleksowo, czyli oprócz tego jakieś kremy, serum, itp. Ja nie mam takich problemów, dlatego u mnie spełnia swoje funkcje. 

Kosztuje około 20 zł za 100 ml. Czy to dużo? Dla mnie trochę dużo, jak na peeling do stóp. Mimo, że jest dość wydajny i od miesiąca używam co 2-3 dni, to może gdzieś zużyłam 1/3. Jeśli znajdę go w promocji, to pewnie go wezmę :)

Miałyście ?
Jakie są Wasze ulubione kosmetyki do stóp?:)

Paulina.

17 komentarzy:

  1. wygląda fajnie i super, że się sprawdza, faktycznie cena trochę wysoka, ale na promocji warto się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa konsystencja, chętnie bym spróbowała. Teraz mam Neutrogeny peeling do stóp.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wygląda, cena w sumie spora ale na promocji chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi wystarcza tarka, ale peeling od czasu do czasu też robię. Tak dla wygładzenia. Ten jest rzeczywiście ciekawy. Może się kiedyś trafi w promocji...

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam styczności z tym produktem, ale Twoja recenzja zachęca;)

    OdpowiedzUsuń
  6. kiedyś kiedyś miałam peeling do stóp z YR i byłam z niego zadowolona posiadał piękny zapach, z kosmetykiem Shefoot spotykam się pierwszy raz

    OdpowiedzUsuń
  7. jeszcze nie miałam okazji go mieć ,ale skusze się

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie też troszkę za wysoka cena <3

    OdpowiedzUsuń
  9. W promocji jak najbardziej, bo cena trochę spora ; jednakże dobrze, że wydajny :) Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prezentuje się naprawdę dobrze , takie drobinki zawsze się u mnie sprawdzają.Ciężko dostać dobry peeling do stóp więc jeśli działa to cena 20zł nie jest aż taka duża :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam :) bardzo lubię :) na długo starcza. Kupiłam w jakiejś promocji 1+1 za grosz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja chyba pozostanę przy swoim evree. Jest genialny No i tańszy od tego :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie znam tego peelingu, ale ma świetny kolor:P To prawda peelingi chyba nie do końca dają radę.. raczej używam dodatkowo, a tak to najlepiej u mnie sprawdza się tarka...

    pozdrawiam ciepło
    :*

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny sie wydaje ;) Ja peelingow do stop uzywam w umywalce haha co prawda smiesznie to wyglada jak stoje na jedno nodze i sie kiwam z boku na bok, aleee da się jakoś to wykminić ;DDD

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...