30.01.2015

Lakierowe promocje w drogeriach :)

Ostatnio mam ochotę powiększyć swój zbiór lakierów do paznokci:P Mimo, że mam ich dużo, to ta potrzeba jest na tyle silna, że muszę :D haha :D Poza tym ostatnio przegląd gazetek i promocji robiłam chyba z rok temu, jak nie dawniej :P

Zobaczcie co ciekawego możecie znaleźć np w Naturze:
https://drogerie-natura.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-drogerie-natura-05-02-2015,11428/1/https://drogerie-natura.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-drogerie-natura-05-02-2015,11428/1/


Gazetka jest ważna od 5 lutego (czwartek), a tutaj macie link:

A jeszcze z aktualnej gazetki Natury, która ważna jest jeszcze przez 5 dni.
https://drogerie-natura.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-drogerie-natura-22-01-2015,11325/1/
Link do aktualnej gazetki: KLIK.

Mam ochotę na jakiś brokat, może wezmę coś z Sensique? I Rimmel obowiązkowo - lakierów z tej serii jeszcze nie miałam, a przy takiej cenie można się skusić i wypróbować. Miałyście te Rimmelki? Dobre są?

A teraz pod lupę idzie Rossmann:P

https://rossmann.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-rossmann-01-02-2015,11351/1/
 Sally Hansen wezmę na pewno, bo lakiery są świetne i trwałe. Bardzo ciekawią mnie te brokaty, mam nadzieję, że pojawią się w moim Rossmannie. 

Wstawiam link do Skarba Rossmannowego, cobyście szukać nie musiały: Gazetka Rossmann. Gazetka ważna jest od 1 lutego (od niedzieli:).

Tylko jedno pytanie pozostaje... czy mąż nie będzie zły jak przepuszczę pół wypłaty na lakiery haha:P:P

Skusicie się na jakiś lakier? 
A może na coś innego w bardzo promocyjnej cenie?:)


Pozdrawiam;P

11 komentarzy:

  1. A co to za lakiery w Rossmannie Candy :O ? Ja widzę to po raz pierwszy na oczy, może były jakieś fajne drobinkowe lakiery :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie w tej nowej gazetce są :D trzeba poczekać do niedzieli i sprawdzić w ross:D

      Usuń
  2. Ja lakierom, mówię stop. Ostatnio robiłam porządki i mam ich stanowczo za dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uooo a moj portfel przezywa biede ;<

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już nie mogę mieć więcej lakierów... nie mam miejsca :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam lakiery wszędzie i mąż juz marudzi, że mogłabym najpierw zużyć a potem dowalać następne do kolejnej szafy ;) Nie wiem, jak on może nie rozumieć, że fajnie mieć kilka odcieni czerwieni czy klasycznych nude? :P

    OdpowiedzUsuń
  6. chyba na razie sobie odpuszczę, chociaż nie wykluczone że zerknę do Natury na lakiery :p

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaraz zerknę na nową gazetkę ale teraz zdecydowanie do Natury mam daleko za to do Rossmanna rzut beretem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rossmannowskie propozycje na pewno obczaję na żywo!:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nawet mi nie wspominaj o lakierach, moje już się nie mieszczą w dwóch szufladach...

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...