20.01.2015

Essence Beach Cruisers 03 keep calm and go to the beach!

Hej :P
Wybaczcie mi moje zaległości, ale wiecie, co mają studenci pod koniec stycznia - sesję przed sesją:P, a w lutym, jak dotrwamy - sesję:P Także ogarnę wszystko z uczelnią i wracam do żywych :P

Dzisiaj o pazurkach co nie co :P
 Essence Beach Cruisers 03 keep calm and go to the beach!

Te super trendy lakiery nadadzą twoim paznokciom intrygujący piaskowy efekt w odcieniach czerwieni, brzoskwiniowym, turkusowym oraz złota. Dla zaskakującego efektu 3D!
dostępne w 4 kolorach: 
  • 01 I ♥ summer break, 
  • 02 girls just wanna have SUN!, 
  • 03 keep calm and go to the beach!
  • 04 life is a beach. 

  Źródło: http://www.essence.eu/pl

  • Kolorek przyjemny, ciekawy, niczym nie różni się od tego w buteleczce;P
  • Jest piaskowy, mi się podoba, choć mam jeszcze wersję czerwoną i jest fajniejsza:P
  • Trwały, do 4 dni, zresztą dłużej nie trzymam,
  • Na zdjęciach dwie warstwy, które w zupełności wystarczają,
  • Schnie szybko,
  • Zmywanie też bez większych problemów,
  • Pędzelek dość precyzyjny,
  • Nie przebarwia płytki paznokcia.
 Całkiem fajny lakier, ale powiem Wam, że właśnie ta wersja czerwona, czyli nr 01 jest zdecydowanie lepsza :P
Zapłaciłam za niego około 6-7 zł. 

Podoba Wam się?? :)
Paulina.

25 komentarzy:

  1. takie wykończenie jakoś do mnie nie przemawia :/

    OdpowiedzUsuń
  2. kolor fajny ale ta forma nie dla mnie ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny kolor, wykończenie również mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jestem zachwycona, faktura mnie odstrasza.

    OdpowiedzUsuń
  5. dużo ostatnio słysze na temat tej firmy, chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam właśnie tą czerwoną wersję i na paznokciach super się prezentuje :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Sesja przed sesją - skąd ja to znam ;) Wczoraj kolokwium, jutro kolokwium. A lakier bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawy efekt, lecz ten kolor nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  10. mam ten lakier i uwielbiam malować nim paznokcie latem.

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny kolorek, jednak ja wolę gładkie błyszczące powierzchnie na pazurkch:)

    OdpowiedzUsuń
  12. kolory ma świetne :) mam tylko jeden taki porowaty cukier i jest to lovely Ibiza - róż, żeby było wesoło, o ile wygląda ładnie to nie potrafię przyzwyczaić się do takiej faktury płytki :)
    Dlatego podziwiam Cię ,że jest Ci wygodnie ;)

    ______________________________________________________
    * nie zdziw się,że dodaje Cię ponownie do Google+, musiałam zmienić konto i to teraz będzie aktualne ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. troche mnie przeraża ta faktura jaką ma ten lakier ;D ale kolorek sam w sobie piekny < 33

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor piekny ale tylko kolor. Zdecydowanie lepiej wygladal błyszczący.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolor jest cudowny, taki lazurowy, ale ta chropowatość przypomina mi taką kaszkę, której nie lubiłam w dzieciństwie a dla zdrowia zjadać musiałam :P :* <3

    OdpowiedzUsuń
  16. 02 girls just wanna have SUN!, zdecydowanie mój kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  17. u kogoś mi się podoba.. siebie średnio widzę.. ale ja tem mało lakierowa jestem.. mam ze 3 na krzysz lakiery..;)

    :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja nie jestem przekonana do piaskowego efektu na paznokciach, ale kolorek za to super ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Powiem szczerze, że wszystkie mnie kuszą ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...