07.01.2015

coś mi nie wyszło:P

Hej.
Żeby nie było, że zawsze wszystko cudnie i pięknie mi wychodzi lub chociaż przyzwoicie, chciałam Wam pokazać mój jak najbardziej nietrafiony pomysł ;P I też nietrafione lakiery, a szkoda, bo w buteleczce taaaaakie fajne:P
  •  Color Club nr1015 Super Yacht,
  • Miss Sporty nr 546,
  • Wibo Express Growth nie wiem jaki nr to jest:D.
 
Powiem na wstępnie, że mani mi się średnio podoba, o ile w ogóle mogę użyć słowa podoba. Chciałam sprawdzić, jak srebro od color club prezentuje się na paznokciach. No i średnio to wygląda niestety. A ta brzoskwinia z brokatem miała trochę ożywić całość, ale coś mi nie wyszło chyba:D 
Beznadzieja:P 
No to lecimy z tym 'superaśnym' jachtem:P
  • Kolor w buteleczce wydawał mi się całkiem fajny, jednak po nałożeniu na pazurki okazało się, że również ma taką piaskową fakturę - taki dość słaby piasek - mało ziarenek. Z daleka wydaje się całkiem uroczy, jednak z bliska czar pryska (ale rymy:D),
  • Nie wygląda za dobrze, bo odstaje, sprawia wrażenie, że paznokieć jest nierówny, te drobiny, to wyglądają, jak niechciane pęcherze pod lakierem, no masakra;P
  • Co do trwałości, to pewnie też około 4 dni, jak pozostałe z tej serii, ja jednak zmyłam po dwóch dniach,
  • Na zdjęciach dwie warstwy,
  • Zmywanie - fatalne...;/
  • Pędzelek jest ok,
  • Buteleczka też fajna,
  • Schnie szybko.
A teraz trochę czekolady na osłodę :P
Jak by nie było - w połączeniu z milką karmelową zyskał sporo na wyglądzie, nie sądzicie??:D 
 A teraz trochę o Wibo, bo o Miss Sporty było  tutaj :)
  • Musi mieć bazę - jakikolwiek lakier, bo sam ma zerowe krycie - no chyba, że ktoś lubi sam brokat, to wtedy ok. Ja jednak muszę mieć coś pod brokatem :P Padło na Miss Sporty :P
  • Położyłam po 2 warstwy obu lakierów,
  • Jak malowałam kiedyś samym Wibo i doszłam do 3 warstw, to schnął piekielnie długo, tutaj użyłam dodatkowo wysuszacza i nie musiałam czekać,
  • ogólnie jest całkiem fajny, ładnie się mieni, ale czegoś mu brak :PP nie należy do ulubieńców, jest taki raczej zwykły brokat, bez szału,
  • Z trwałością to Wam nie powiem, bo zmyłam po 2 dniach:D 
I takie to mi wyszło połączenie niefajne :P
I lakiery jakieś takie dziwne i w ogóle;P
Pokazuję, abyście przed ewentualnym zakupem rozważyły, czy oby na pewno spodoba Wam się ten efekt :P 

Na koniec jeszcze kilka zdjęć:
Tak jak mówiłam - szału nie ma :P Jedynie lakier od Miss Sporty jest ok, reszta słaba, ojj słaba... ;/;/;/

Lakier od Color Club otrzymałam na spotkaniu blogerek w Chełmie. Nie miało to wpływu na moją opinię. 
A Wy co myślicie?
Podoba Wam się?
Czy tak jak i mi - średnio w kierunku do "w ogóle mi się nie podoba"?:P

Pozdrawiam:)

28 komentarzy:

  1. oj nie podoba mi się :) ale lakier srebrny sam w sobie nie jest zły:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię błyszcząca paznokcie , czasami można zaszaleć :)

    Buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  3. srebro dość ciekawe, lecz ten drugi to już kompletnie nie moja bajka

    OdpowiedzUsuń
  4. to srebro to faktycznie wygląda trochę słabo :/

    OdpowiedzUsuń
  5. ten lakier srebrny nie jest zły ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja ogólnie nie lubię srebrnych lakierów także wgl. ciężko aby mani z nim mi się podobało :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Z daleka wygląda fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. No, muszę Ci powiedzieć, że z tą Milką to wygląda całkiem, całkiem haha :D
    ale bez niej...no cóż, brzoskwiniowy jakiś taki przezroczysty, a srebrny faktycznie wygląda, jakby miał pęcherzyki powietrza...

    OdpowiedzUsuń
  9. ładnie Ci to wyszło, mnie się podoba ;0

    OdpowiedzUsuń
  10. w zasadzie ten srebrny nie jest taki zły :) jako akcent chętnie bym go używała

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie tak sobie, zdecydowanie wolę "złotko" na paznokciach niż srebrny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z daleka bardzo fajnie wygląda, z bliska taki grudkowy :D

    OdpowiedzUsuń
  13. nie lubię srebrnych lakierów :x

    OdpowiedzUsuń
  14. A mi się efekt nawet podoba :) Może sama u siebie bym tak nie chciała, ale na zdjęciach prezentuje sie ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. to sreberko wykorzystałabym do jakiś zdobień, np na czarnym lakierze jakieś wzorki, nie wygląda jeszcze tak tragicznie ale faktycznie trochę za gruba faktura drobinek która oszpeciła ładny kolor :(

    OdpowiedzUsuń
  16. właśnie miałam pytać czy to takie chropowate ma być... nie wygląda dobrze

    OdpowiedzUsuń
  17. FAKTURA tego srebrnego lakieru różni się nieco od innych znanych mi piasków. Daje efekt przyklejonych opiłków metalu, ale ma to swój urok i mnie się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  18. Sam kolor ładny, ale z tym piaskiem to nie fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  19. W buteleczkach lakiery wygladają fajnie, ale rzeczywiście na paznokciach trochę mniej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  20. ten łososiowy pomarańcz nie wygląda tak źle, ale faktura tego srebrnego ejst tragiczna ^^ oderwałabym to z paznokci w moment ;DD

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakoś ten srebrny słabo się prezentuje..

    OdpowiedzUsuń
  22. ten srebrny lakier faktycznie nie wygląda zbyt dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  23. A wiesz, że mi ten srebrny piasek bardzo się podoba? :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...