29.12.2014

Sally Hansen X-treme wear 405 i Color Club 1017

Hej, ale się zimno zrobiło:P jest chyba minus miliard:P ja wolę zdecydowanie cieplejszą pogodę :P choć taka zima zza okna wygląda całkiem przyjemnie :)
Trochę mnie tutaj nie było, ale nie miałam w ogóle czasu przez święta :) Miałam trochę gotowania, sprzątania itp na głowie - jak to zwykle bywa na Boże Narodzenie :)

A dzisiaj o dwóch całkiem fajnych lakierach (a przynajmniej kolorach:P) :)
  • Sally Hansen X-treme wear 405 Coral Reef,
  • Color Club 1017 Coastline.
Sally Hansen X-treme wear 405 Coral Reef:
  • Bardzo mi się ten kolor podoba - jest intensywny i po prostu uroczy :)
  • Jego konsystencja jest dość gęsta, czasem nakłada się za dużo,
  • Ma dobre krycie - przy dwóch warstwach kryje dobrze, ja jednak dałam 3 warstwy,
  • Schnie długo niestety już przy dwóch warstwach - na trzecią standardowo nałożyłam utwardzacz, który schnie szybko,
  • Dobrze się zmywa,
  • Trwałość to około 3-4 dni,
  • Błysku nadał utwardzacz.
 Gdyby nie to, że otrzymałąm ten szybkoschnący utwardzacz, to pewnie z lakierem bym się pożegnała. Całe szczęście, że ten akurat kupiłam w Rossmannowej promocji 1+1, bo chyba byłabym wściekła :P Nie jest najgorszy, ale spodziewałam się czegoś lepszego. A co do koloru, to tutaj niczego nie można mu zarzucić :P
Coolor Club 1017 Coastline:
  •  Bialusieńki 'cukrowy' lakier, bardzo mi to odpowiada, jest taki przyjemny, zimowy,
  • Maluje się nim dość ciężko przez te drobiny - ciężko w sensie - niedokładnie, 
  • Dobre krycie - na 2 warstwach można zakończyć malowanie, ja jednak dałam 3:P
  • Wysycha szybko,
  • Ze zmyciem jest nieco gorzej niż z numerem 1012 Seaside - nie wiem od czego to zależy. Jednak mimo wszystko nie jest tak źle jak z brokatami :P
  • Ma ciekawą fakturę,
  • Trwałość również 3-4 dni.
http://www.eurofashion.com.pl/ 
 O utwardzaczu już było tutaj: KLIK
Lakiery piękne:P No strasznie mi się podobają :P
A Wam?:>
Paulina.

21 komentarzy:

  1. cudowne ;) ja kupiłam wczoraj 3 lakiery z bell oferowane w biedronce ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten różowy to mi się bardzo spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. biały ma fajną fakturę, a róż no to boski kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze myślałam, że Sally Hansen ma dobre jakościowo lakiery;) Bardzo ładne mani :)

    OdpowiedzUsuń
  5. sally hansen miodzio < 3 ale ten bialy mi sie nie podoba ;D Wygląda trochę jak korektor ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sally Hansen X-treme wear 405 Coral Reef - świetny.... mam podobny kolorek, i bardzo ten lakier lubię

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten z SH podoba mi sie bardzo, natomiast biały niekoniecznie. Mam ten sam zestaw lakierów z Color Club (tak mi sie wydaje ;) ) i oddałam je kuzynce, bo nie przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny kształt paznokci - ale kolor, ten koralowy, genialny :-) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny ten różowy kolor. SUper super...

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny duet ♥ Kolorki w sam raz dla mnie.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...