08.12.2014

najlepsze Mikołajki ever :D

Hej :)
Byłyście grzeczne? 
Co tam Mikołaj Wam tym razem zostawił pod poduchą?

Ja Mikołajki spędziłam na wspaniałym spotkaniu, ze wspaniałymi kobietkami :)
Odwiedziłyśmy restaurację Lwów w Chełmie, w której kiedyś była Magda Gessler :P


Organizacją zajęły się:

Dziewczyny - spotkanie było GENIALNE !

Uczestniczki spotkania:


A teraz trochę zdjęć ze spotkania;)
 ;DDDDDDDDDD
 Robiłyśmy sobie 'blogerskie Mikołajki' :))
Każda z nas przygotowała komuś upominek :) Dobrze, że przy odbieraniu prezentów nie trzeba było śpiewać:DDD
 O udało mi się nawet uchwycić organizatorki na jednym zdjęciu :))))))

Kilka zdjęć udostępnionych przez Karolinę :) :
i ja się załapałam na zdjęcia :)
I Zdjęcia od Sylwii:)

Taki trochę tasiemiec mi wyszedł, więc może już tych zdjęć wystarczy :))

Chyba byłam mega grzeczna tak w ogóle:P Bo nie dość, że wysłałam do Mikołaja list i otrzymałam wspaniały prezent, to jeszcze mi odpisał!!:D:D 
A popatrzcie, co mi przyniósł: :)))

Zrobiłyśmy także prezenty dla dzieci z chełmskiego domu dziecka KLIK :) 
 Każdy dzieciaczek otrzymał taki sam upominek, a dodatkowo do akcji przyłączył się McDonald's i ufundował dzieciom zestawy Happy Meal :)

Dzieciaki otrzymały takie upominki:


A oto firmy, które zechciały umilić nasze spotkanie i obdarowały nas samymi wspaniałościami:

I to by było na tyle :)
Pozdrawiam,Paulina :) 

32 komentarze:

  1. Byliśmy grzeczni i mikołaj nas odwiedził:P

    Spotkanie super, a jakie piękne kobity :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać, że spotkanie było super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać, że było super. Ja byłam na spotkaniu mikołajkowym w Rybniku. Podobnie jak u Was atmosfera była rewelacyjna,a dziewczyny świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać, że wszystkie dziewczyny są zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne spotkanie :D i chyba była super atmosfera :D

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja nie zauważyłam w ogóle zapisów ;( tyle przegrać, bo się stęskniłam :<<
    ale widac, że spotkanie udane, wszystkie moje takie uśmiechnięte ! aż sie humor poprawia :3

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne i na pewno udane mikołajki

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie, też bym chciała się pojawić na takim spotkaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cieszę się, że się podobało :) troszkę mało czasu na to spotkanie, ale będzie okazja zobaczyć się ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. widać, że było super- ale jak może być inaczej w tym gronie? :) Aż mi szkoda bo z większością dziewczyn już bardzo dawno się nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Buzia sama mi się uśmiecha jak oglądam te zdjęcia ;D Było naprawdę świetnie i bardzo żałuję, że nie mogłam z Wami zostać nawet pół godzinki dłużej:(

    OdpowiedzUsuń
  12. Widać ze spotkanie bardzo udane - wszystkie dziewczyny uśmiechnięte że aż się chicałoby oglądać i oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne spotkanie, widać, że udane

    OdpowiedzUsuń
  14. ooo dopiero sie wyswietlily zdjecia od Sylwii, jakie Ty masz piekne wlosy ! < 33

    OdpowiedzUsuń
  15. Uśmiechy na twarzach mówią same za siebie :) Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Od razu widać uśmiechnięte twarze, więc musiało być super :) Pięknie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapraszam do mnie!
    Moze wspólna obserwacja?
    elkaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Z samych uśmiechów można wywnioskować że spotkanie było bogate w uśmiech.

    OdpowiedzUsuń
  19. Mikołajki mega udane, ale nie mogło być inaczej w tak fantastycznym towarzystwie, cieszę się że poiłyśmy spotkać się ponownie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oooj, długo będę wspominać to spotkanie, było świetnie :))

    Paulinka, nie wiem czy pamiętasz, ale my już się poznałyśmy wcześniej- w Nałęczowie ;) ale przyznam, że od tamtej pory bardzo się zmieniłaś, jakaś taka bardziej pogodna i radosna jesteś- wnioskuję, że małżeństwo Ci służy :)
    Buziaki i mam nadzieję do zobaczenia! :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Super spotkanie, zazdroszczę udziału w takim wydarzeniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Paulinka, szkoda, że nie nagadałyśmy się więcej ale może jeszcze się zgadamy w Lublinie niedługo <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne zdjęcia, niektóre mnie rozśmieszyły ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bylo fantastycznie ;)))) oby do szybkiego zobaczenia :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...