15.12.2014

Lody waniliowe z polewą truskawkową :D

Hej :D
Nie, nie będzie o jedzeniu:D Po prostu kolory na moich paznokciach strasznie kojarzą mi się z lodami waniliowymi z polewą truskawkową:D Otrzymałam je na spotkaniu blogerek w Chełmie, powiem Wam, że nie mogłam się im oprzeć i zaraz na drugi dzień pomalowałam paznokcie:D:D

Zresztą same zobaczcie jakie są piękne:
 Ahh piękne kolory <3
I ten połysk... <3
No to od początku ;)))
 Find Your Moment JOKO nr 213 Sunflower

Rozkwitnij... eksplozja BARW
Linia nawiązuje do aktualnych trendów mody, kusi wyrazistymi i mocnymi barwami oraz słodkimi i łagodnymi pastelami.
Lakiery do paznokci FIND your MOMENT to gwarancja wysokiej jakości i trwałości, łatwa aplikacja oraz krótki czas schnięcia. Produkty nie zawierają szkodliwych substancji: formaldehydu i toluenu, nie odbarwiają płytki.

Kolekcję tworzy dziesięć modnych odcieni, zamkniętych w stylowej butelce.


Pojemność:
10 ml
Sugerowana cena: 13,00 zł
Źródło: joko.pl/
  • Prześliczny, przecudowny, przeuroczy kolor <3 
  • Trwałość zadowalająca - do 3-4 dni, (zaczęły się ścierać końcówki, więc zmyłam),
  • Na zdjęciu są 3 warstwy,
  • Pierwsza warstwa schnie szybciutko, druga i trzecia - wiadomo - trzeba chwilę zaczekać, ja nie czekałam - mam szybkoschnący utwardzacz lakieru, więc z niego korzystam teraz cały czas;P
  • Błyszczy się nieco mniej niż widać to na zdjęciach (nałożyłam wysuszacz i on właśnie nadał taki większy połysk),
  • Nie smuży,
  • Pędzelek jest precyzyjny, nie za cienki,
  • Ładnie się zmywa.
Kolor skradł moje serce, jest wspaniały :))) I powiem szczerze, że mam ochotę na więcej z tej serii i na pewno kupię, bo są dostępne jeszcze inne boskie kolory <3 <3 <3
 PAESE nr 114
Formuła podwójnie kryjąca, szybkoschnąca i superbłyszcząca. Zapewnia łatwą aplikację i spójną konsystencję.
Nanocząsteczki ceramiczne przedłużają trwałość i stabilność koloru nawet po długim czasie noszenia.

Poj. 9 ml / 16 zł
Źródło: paese.pl
  •  Jest to cudowna, głęboka, krwista czerwień,
  • MEGA BŁYSZCZY!!! wygląda na paznokciach jak moja ślubna hybryda :))))) To jak najbardziej mój kolor - ależ mi się trafiło ;)))),
  • A jak dodatkowo nałożyłam jeszcze Speedy Top Coat, to już w ogóle - cudowny połysk :)
  • Niestety krycie nie jest "podwójne" :P - na zdjęciach są 3 warstwy:P,
  • A, że szybko schnie, to fakt, jednak na trzecią warstwę nałożyłam wysuszacz,
  • Z trwałością to też nieco przesadzona informacja - trzyma się do 3 dni, ale nie odpryskuje. Końcóweczki się ścierają, po 4 dniach zmyłam bo się sporo starły,
  • Nie smuży,
  • Jak dla mnie konsystencja jest nieco za rzadka, trochę mi się 'rozlewała' na skorki,
  • Pędzelek jest cieniutki,
  • Dobrze się zmywa.
Przy okazji tego mani, chciałam sprawdzić, czy ten Speedy Top Coat, jest faktycznie taki Speedy. No i powiem Wam, że jest :DDD
Utwardzacz Color Club 0-60 Speedy Top Coat
0-60 SPEED TOPCOAT
Szybkoschnący utwardzacz z wysokim połyskiem.


 15 ml / 18 zł

Źródło: sklep.eurofashion.com.pl
  • Nie mierzyłam czasu stoperem, ale lakiery wysychają migiem;D
  • Nie "paskudzi" lakierów :P
  • Nie wyskakują żadne kropki, pęcherzyki, nic, a nic:P
  • Nadaje wspaniały połysk.

Lakiery mają cudne kolory, szkoda, że Paese nie jest tak trwały jak obiecuje producent, jednak jestem mu to w stanie wybaczyć za ten jego połysk. Joko jest piękny, a dzięki warstwie szybkoschnącego utwardzacza, nie dość, że schnie szybciutko, to jeszcze zyskuje genialny połysk.

Lakiery otrzymałam na grudniowym spotkaniu blogerek w Chełmie, jednak nie miało to żadnego wpływu na moją opinię.

http://www.paese.pl/
http://www.eurofashion.com.pl/
http://www.miraculum.pl/

Miałyście któryś z nich?
Jak Wam się podobają? :>>
Paulina <3

30 komentarzy:

  1. ta czerwień jest przepiękna, mój idealny kolor

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne połączenie :) brakuje mi takiej wanilii w kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Żadnego nie miałam ale oba mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam tego żółtka i muszę go wypróbować bo fajnie wygląda na paznokciach- chociaż nie byłam do niego przekonana ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniałe kolory, czerwień jest piękna

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne kolorki :)
    Ten żółtek wygląda bardzo ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak przeczytałam tytuł myślałam że to post z przepisem :) fajnie wyglądają ze soba te dwa lakiery na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. czwerwony w sumie jak czerwony, ale ten waniliowy z Joko jest przecudowny L333

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja zakochałam się w tym żółtym lakierze :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Czerwony - cudo! Wanilia też niczego sobie ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. Czerwień cudna, klasyczna i kobieca

    OdpowiedzUsuń
  12. rzeczywiście super się razem prezentują :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna ta czerwień, taka soczysta :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też mam ten żółty, a mój odcień Paese jest bardziej malinowy

    OdpowiedzUsuń
  15. Ooo, mam właśnie na pazurkach ten lakier Paese ^^ Piękna jest ta czerwień! *.*
    Tylko, że mi spokojnie wystarczyły dwie warstwy (nie wiem od czego to się ma) :)
    I też mam paznokcie na serdecznych palcach pokryte innym lakierem- u mnie złoty piasek ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. jakie śliczne! ;)
    zastanawiałam się nad zakupem lakierów z Paese, podoba mi się u Ciebie zestawienie kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Żółty jakoś średnio mi się podoba ;/

    OdpowiedzUsuń
  18. Faktycznie, smakowite masz te paznokcie ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę przyznać że oba kolory bardzo mi się podobają - a czerwienie po prostu uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przecudna ta czerwień. Mi te Twoje kolory to się kojarzą z wakacjami.

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne połączenie kolorów, nie dziwię się, że miałaś takie skojarzenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. dostałam identyczną czerwień :) i też w moim zestawie trafił się ten topcoat - ale chyba przeznaczę go na rozdanie bo mam ich kilka i nie zużyję ich na pewno przed ich terminem przydatności :) ciekawe zestawiłas te lakiery i co najlepsze - faktycznie przywołuje skojarzenie lodów truskawkowo-waniliowych :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja mam pease na pazurkach od wrotku i jeszcze nie wygląda źle ;) faktycznie delikatnie starły się końcóweczki, ale zero odprysków :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie no po prostu świetne zestawienie kolorów - ten czerwony Paese tak mi się podoba że muszę się nim zmalować w święta :) :*

    OdpowiedzUsuń
  25. jakie piękne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...