18.12.2014

ISANA - mydełko zimowe w płynie z ekstraktem z wanilii, edycja limitowana.

Hej, dzisiaj bez wstępu, bo mam mało czasu :P zaraz biegnę na uczelnię, mam kilka zaliczeń dzisiaj i tak mi się do 20 gdzieś zejdzie... masakra. No nic, przejdę do rzeczy.
Działanie pielęgnacyjne. Mydło zimowe Isana dzień w dzień oczyszcza i pielęgnuje ręce. Starannie dobrane substancje myjące oczyszczają ręce łagodnie i delikatnie. Naturalne lipidy pielęgnacyjne podobne do płaszcza hydrolipidowego skóry chronią i pielęgnują skórę. Zimowa kompozycja zapachowa i ekstrakt z wanilii powodują dobre samopoczucie i przynoszą chwile komfortu. . Tolerancja przez skórę. pH przyjazne dla skóry – potwierdzone dermatologicznie.


Źródło: rossnet.pl
Opakowanie jest boskie, piękne i cudowne. Żałuję, że nie wzięłam kilku, bo oczywiście, jak ostatnio chciałam sobie dokupić, to już nie było :P Pewnie rozeszło się to mydełko, jak świeże bułeczki. Ja się wcale nie dziwię :P Jest genialne :D
 Wanilię czuć delikatnie, całe szczęście, bo mi tam się wanilia zazwyczaj kojarzy z mega słodkim i mdłym zapachem. Tutaj, jak mówiłam, jest to zapach lekki i nienachalny.
I przede wszystkim przyjemny :)
  Pompka nie zacina się, opakowanie ma 500 ml, a można je kupić za zawrotną cenę poniżej 3 zł :D Jak się trafi na promocję, to już w ogóle prawie pół darmo :P

Mydełko dobrze oczyszcza skórę. Nie wysusza, nie podrażnia, nie uczula. Mnie przynajmniej:P
Konsystencja trochę rzadka, ale nie będę czepiała się mydła za 2 zł :P Jak dla mnie, to za taką cenę, to jest genialne :P W sumie to poza tą konsystencją, to nie ma się czego czepiać:P
Tutaj możecie sobie poczytać, co tam siedzi w tym mydełku. Pewnie same cuda:P Ale jak już mówiłam - kosztowało mnie 2 zł i nie będę się czepiać;D

Zdążyłyście kupić to mydełko?:D czy przegapiłyście?:D

I jeszcze Tag, otrzymałam nominację od sylwiabloguje.blogspot.com

1. Jak wyobrażasz sobie swoje życie za 20 lat?
Nie wyobrażam sobie szczerze mówiąc:P Nie planuję aż tak odległych chwil :P Ale jedno jest pewne - za 20 lat będę prawie w połowie drogi do emerytury :D 
2. Co zrobiłabyś ze znalezioną teczką z miliardami?
Zabrałabym ją ze sobą i nigdy już nie martwiła się o przyszłość;P
3. Kosmetyk, który byś zabrałabyś na bezludną wyspę?
 Olejek do opalania :P
4. Kto Cię inspiruje?
Hm, ciężkie pytanie :) Jest kilka takich osóbek, które podziwiam i dodają mi sił :)
5. Co masz na sobie w tym momencie?
 Ciepły biały sweterek w różowe pasy, jeansy i kapcie:D
6. Twoja wymarzona podróż to..
Norwegia mi się marzy <3
7. Pora roku którą kochasz?
Wiosna oczywiście :) 
8. Co byś zrobiła, gdybyś dowiedziała się że jest to ostatni dzień Twojego życia?
Ojej, no nie wiem co bym zrobiła. Pewnie chciałabym się z każdym pożegnać:P
9. Ulubiony zapach (perfumy)?
Davidoff Cool Water & Calvin Klein In2U.
10. Jaki jest Twój pomysł na sukces?
 Pomysł na sukces hm... w dzisiejszych czasach, to żeby osiągnąć sukces trzeba mieć znajomości lub próbować za granicą:P To jeśli chodzi o sukces w pracy oczywiście;P
11. Jak spędzasz wolny czas?
Na razie mam mało wolnego czasu, właściwie każda minuta jest wypełniona, ale jak już się znajdzie chwila, to po prostu odpoczywam przy gorącej herbacie i z mężem oglądamy jakiś film, czy coś. 

Ode mnie 10 pytań:

1. Co zmieniłabyś w swoim życiu?
2. Twoją największą zaletą jest...
3. Czy mając perspektywę lepszej pracy i lepszego życia, ale poza granicami Polski i z dala od rodziny, wyjechałabyś? Dlaczego?
4.  Czym jest dla Ciebie szczęście?
5. Co Cię w życiu napędza do działania?
6. Rozpamiętujesz przeszłość, czy skupiasz się na "tu i teraz", a może wciąż myślisz o tym, co będzie za parę lat?
7. Co jest według Ciebie najważniejszą rzeczą w życiu? Rodzina? Praca? Może coś innego?
8. Jak wyobrażasz sobie swoją najbliższą przyszłość (np za 5 lat)?
9. Jakie są Twoje marzenia?
10. Szklanka do połowy pełna, czy do połowy pusta?

 Dla:
  1. http://czerwonafilizanka.blogspot.com/ 
  2. http://wyznaniakosmetoholiczki.blogspot.com/ 
  3. http://wodcieniachfioletu.blogspot.com/ 
  4. http://czarnulkaablog.blogspot.com/ 
  5. http://robaczeeek.blogspot.com/ 
  6. http://making-myself-beauty.blogspot.com/ 
  7. http://kosmetykipannyjoanny.blogspot.com/ 
 Zapraszam także każdego, kto ma ochotę odpowiedzieć na te pytania :)

Pozdrawiam, Paulina<3

23 komentarze:

  1. Ale świetne opakowanie ma to mydło:) takie dziecinne a zarazem można się w nich zakochać !
    Fajne i ciekawe odpowiedzi:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałam to mydełko, ale nigdzie nie mogę dostać :(
    Też mi się marzy Norwegia... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj z tą emeryturą to kto wie czy w ogóle dożyjemy :)
    A tak poważnie to dziękuję za nominację i jutro postaram sie odpowiedzieć :)
    A mydło mam z tym że zapas bo tego w butelce nigdzie nie znlazałam - mam jeszcze cheć na żel pod prysznic z tej serii - zaraz wyruszę do Rossmanna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne opakowanie ma to mydełko:)
    ps. powodzenia na zaliczeniach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie wysusza ale... uwielbiam opakowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo tani tej bałwanek i żałuję, że ja nie kupiłam tego mydełka. też najbardziej lubię wiosnę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda fajnie, bardzo ladne opakowanie :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie, http://juliet-monroe.blogspot.com/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam to mydełko, ale w formie zapasu. Żel pod prysznic z tej samej serii jest też świetny, a szczególnie ten pingwin z butelki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ostatnio widziałam nawet żel pod prysznic z tym słodkim pingwinem :) osobiście się nie skusiłam ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. ale slodki ten pingwinek < 33 dziekuje za otagowanie ;* w njablizszym czasie postaram się odpowiedzieć < 33

    OdpowiedzUsuń
  11. szukałam wszędzie tego mydełka ale w Krakowie już nie dostępne :(

    OdpowiedzUsuń
  12. to mydełko ma takie genialne opakowanie, że szok :D

    OdpowiedzUsuń
  13. mnie skusiło opakowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. jejciu dziękuję, za otagowanie ;)
    co do mydełka to ostatnio widziałam je w Rossmannie i już miałam je kupić, ale przypomniało mi się że w ostatnią sobotę mój mąż zrzucił dozownik do mydła w płynie

    OdpowiedzUsuń
  15. Chciałabym to mydło, ale nie ma go...
    Dziękuję za nominację :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super to mydełko. Szkoda że nie mam kiedy kupić. Bardzo jestem ciekawa tego lekkiego zapachu

    OdpowiedzUsuń
  17. Mydełko miałam, było fajne.. opakowanie stoi do dzisiaj i dopełniam innym ;) fajne opakowanie w sam raz na sezon zimowy. Miałam też żel pod prysznic z tej serii i jest genialny, najlepszy z żeli Isany ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Niestety konsystencja tych mydeł pozostawia trochę do życzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ostatnio miałam chęć kupić to mydło ale widziałam tylko zapas, a chciałam powąchać.

    OdpowiedzUsuń
  20. tych pingwinków już nie ma w najbliższym Rossmanie ;) wiem, bo szukałam - opakowanie urzekające aż chce się go utulić ;D

    patrząc na te odpowiedzi ,widzę ,że troche nas łączy :) i ta Norwegia <3

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...