21.12.2014

COLOR CLUB: 1012 Seaside, 1016 Riviera.

hej, jak przygotowania do świąt?
Ja na razie mam zalecenia odpoczywać i nic nie robić :P A to dlatego, że w piątek byłam u stomatologa na wyrywaniu ósemki :P Ale z każdym dniem czuję się lepiej, mam założone szwy, trochę mnie jeszcze boli, ale wszystko idzie w dobrym kierunku:) Całe szczęście, że nie trzeba było jej wycinać chirurgicznie, bo tego drugi raz bym nie zniosła:P No nic, nie będę Was zanudzać tym :D

Dzisiaj o cudownych lakierach od Color Club:
  • Color Club nr 1016 Riviera,
  • Color Club nr 1012 Seaside,
  • Color Club Speedy Top Coat.
  Lakier do paznokci Color Club, stworzony z wysokiej jakości składników, zapewnia wspaniały kolor, długotrwałe pokrycie oraz trwały połysk. Lakier nie zawiera Toluenu, Formaldehydu i DBP.
Źródło: eurofashion.com.pl 

 COLOR CLUB NR 1016 - RIVIERA 
  • Piękny, cudownie się mieni *-*,
  • Trwały, tak z 5 dni bez większych uszczerbków :),
  • Na zdjęciach są 3 warstwy - można spokojnie pozostać przy dwóch, bo daje już przy drugiej dobre krycie.,
  • Pędzelek jest precyzyjny,
  • Lakier nie jest za rzadki, 
  • Dwie warstwy schną tak standardowo, na trzecią położyłam utwardzacz,
  • Zmywanie... no tutaj to wiadomo:P Zbyt łatwo się nie zmywa przez brokat, jednak nie ma tragedii - miałam gorsze w zmywaniu lakiery.
Możecie go kupić tutaj: www.sklep.eurofashion.com.pl
 COLOR CLUB NR 1012 - SEASIDE
  • Bardzo ładny kolor,
  • Ma taką śmieszną strukturę - to delikatny piasek. Choć na początku jakoś za specjalnie nie zrobił na mnie wrażenia, tak z każdym dniem zaczynał mi się coraz bardziej podobać:),
  • Ogólnie to daje ciekawy efekt na paznokciach,
  • Trwałość mniej więcej taka jak w przypadku nr 1016,
  • 3 warstwy to chyba minimum,
  • Pędzelek taki sam jak dla brokatowej wersji,
  • Konsystencja również odpowiednia,
  • Dość szybko schnie, jednak nie wiem jak 3 warstwa - na niej położyłam utwardzacz,
  • Ze zmyciem nie ma problemu.
Możecie go kupić tutaj: www.sklep.eurofashion.com.pl

O Speedy Top Coat od Color Club już wspominałam o tutaj:) Naprawdę warty uwagi top, który utwardza i przyspiesza wysychanie lakierów. Do tego nabłyszcza paznokcie. Ja jestem z niego bardzo zadowolona.

Do kupienia tutaj: sklep.eurofashion.com.pl

Cały zestaw, który otrzymałam na spotkaniu blogerek w Chełmie nazywa się SEA SALT. A jeśli chcecie go kupić, to możecie to zrobić tutaj: www.sklep.eurofashion.com.pl/sea-salt . W zestawie jest 7 lakierów, a jego koszt, to 106 zł. Koszt jednego lakieru bez zestawu, to 17 zł (w promocji 12 zł). Cena Speedy Top Coat to 18 zł.
 
Lakiery są świetne ;) Ogólnie, to mam ochotę na więcej, a wybór jest ogromny.. :D
 Podobają Wam się te kolorki ?:D
Pozdrawiam, Paulina:)

19 komentarzy:

  1. Ten kolorek pudrowego różu jest śliczny <3

    OdpowiedzUsuń
  2. tylko riviera mi się w miarę spodbała...

    OdpowiedzUsuń
  3. riviera ładniutki, kojarzy mi się z syrenim ogonem, chyba za dużo bajek się naoglądałam w dzieciństwie ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. wow ten koralowy jest piękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny jest ten brokacik a z utwardzacza tez jestem zadowolona spisuje się u mnie tak samo a może i lepiej jak seche vite :)

    OdpowiedzUsuń
  6. brokat świetny, ten drugi ma fajna strukturę :) a utwardzacz też przydatna rzecz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny jest ten lakier riviera;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Riviera bardzo fajnie wygląda :D ja w święta moje będę testowała :D

    OdpowiedzUsuń
  9. COLOR CLUB NR 1012 - SEASIDE kolor mi się podoba ale ale wygląd na paznokciu już nie ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Super lakier i super kolorki takie sylwestrowe.
    Przytulam i życzę szybkiego powrotu do zdrowia...Biedactwo...

    OdpowiedzUsuń
  11. brokatowy- piaskowy lakier Color Club jest piękny

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten morski mi się niesamowicie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mega fajny manicure :) na Sywestra bd idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ten brokacik piękny :) Kiedy ja malowałam paznokcie! ;P maluj póki nie masz dzieci ;pp
    A z tym zębem- ze strachu mam głupie sny- śniło mi się wczoraj, że dentysta mi rozciął dziąsło przy 8 a tam jeszcze 5 zębów pod spodem i mówi "wszystkie czarne! wyrywamy!" :O he he ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Riviera - pięknie wygląda na paznokciach!

    OdpowiedzUsuń
  16. ten riviera jest cudowny :3 zakochałam się w nim! ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. też miałam ten topcoat :) niestety tego zielonkawego nie znalazłam u siebie :) za to hologram ztej firmy uwielbiam <3 w weekend nadrabiam zaległości z blogowaniem bo najzwyczja w świcie troche go zaniedbałam ;(

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...