02.12.2014

Adidas for Women, Smooth Micro Pearls Hydrating Shower Gel (Wygładzający żel pod prysznic)

Hej :) 
Macie już przygotowane Mikołajkowe prezenty? :> To już w sobotę :) 
A ja sobotę spędzę w Chełmie na blogerskim spotkaniu :)) Już się nie mogę doczekać :D Szczególnie, że robimy sobie właśnie blogerskie Mikołajki :) Ja już mam przygotowaną paczuszkę dla jednej z uczestniczek, mam nadzieję, że będzie zadowolona z tego, co przygotowałam :)

Dzisiaj kilka słów o ...


Adidas for Women, Smooth Micro Pearls Hydrating Shower Gel
Nawilżające żele pod prysznic Adidas pomogą Ci utrzymać naturalną równowagę skóry i obudzić Twoje zmysły. Mikroperełki zawarte w żelu pod prysznic `Smooth` delikatnie masują skórę, zapewniając jej jedwabistą gładkość.
Zrównoważone pH, przetestowany dermatologicznie, do codziennego stosowania. 

Źródło: wizaz.pl 


Opakowanie jest ładne, dobrze leży w dłoni. Zatrzask jest solidny i nigdy nie otworzył mi się w torbie. Buteleczka jest prześwitująca i doskonale widać zużycie. Naklejki po kontakcie z wodą zostają na swoim miejscu.
 Skład dla zainteresowanych.
  • Żel bardzo dobrze się pieni,
  • Ma przepiękny zapach, który utrzymuje się na skórze dość krótki czas. Dobrze zmywa zapach chloru po basenie,
  • Drobinki ładnie wygładzają skórę,
  • Nie wysusza,
  • Nie podrażnia.

Konsystencja jest dość rzadka, jednak żel mimo to jest wydajny. Zapłaciłam za niego 5 zł w promocji w Tesco :P Jego cena regularna to około 10 zł / 200 ml.

Ogólnie to bardzo fajny żel, jestem z niego zadowolona. 

Miałyście? :-)

Paulina.

13 komentarzy:

  1. te drobinki ciekawie brzmią :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dawno temu używałam żeli z Adidasa, ale w promocji na pewno warto kupić!

    OdpowiedzUsuń
  3. całkiem fajny żel i skład nie jest najgorszy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. ja go nie mialam :D Ale lubie kosmetyki addidasa nie wiem czemu :DDD

    ejj kozacki pomysl z tymi mikolajkami :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś nigdy nie kusiła mnie ta marka, ale widzę że warto sie skusić:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam go kiedyś :D! Lubiłam go :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię ten żel, jego zapach jest jednym z najładniejszych:) Do zobaczenia w sobotę!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba wiem jakie daje uczucie na skórze, myślę że to coś podobnego jak żele Rexona, one są świetne więc Wam polecam i ten tez wypróbuje bo myślę że jest podobny :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak czy siak mogłabym kupić, a już na promocji na pewno :) buziaki, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. No nie miałam ale jakbym znalazła za 5zł to pewnie też bym kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja miałam i byłam z niego zadowolona :) Ania

    OdpowiedzUsuń
  12. może kiedyś wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podoba. A cena wrecz rewelacyjna. Szkoda ze koło nas nie ma blisko. Super wypatrzylas promocję.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...