25.11.2014

Nowości :)

Hej:) Mam mało czasu, więc szybciutko Wam chcę pokazać, co dzisiaj sobie kupiłam w Rossmannie. Tylko to, co mi się skończyło, więc za dużo tego nie będzie - jedynie dwie rzeczy. Jednak jestem dumna, że kupuję tylko to, co niezbędne i nie wydaję kasy na 'zachcianki' :P




1. Żel pod prysznic Synergen - ciekawe jak się sprawdzi, miałam inną wersję zapachową i była genialna, oby i ten był fajny :) Zapłaciłam za niego całe 3,39 zł :P
2. Mydełko w płynie Isana - opakowanie jest tak urocze, że nie mogłam się oprzeć:D chyba 2,49 zł kosztowało.

Zapłaciłam niedużo, a zadowolona jestem jak nigdy :P
Jeszcze kilka kosmetyków mi się kończy, ale to w przyszłym miesiącu - jeszcze na trochę mi wystarczą :)
Ok, mam jeszcze chwilę, to lecę poczytać, co u Was :-)
Pozdrawiam, Paulina :)


31 komentarzy:

  1. Trzeba zużywać zapasy, ja mam problem jeszcze z mydłami w kostce, coś wolno mi schodzą, więc chyba będę musiała przerobić je na mydło w płynie i tak spróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  2. mydełko ma piękne opakowanie zimowe, przyznaje :) a z synergen mam peeling i korektor to są spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie to opakowanie jest takie słodkie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiedziałam, że Synergen ma żele pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak pachnie to mydło? Bo pingwinek z opakowania kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dopiero dzisiaj kupiłam te kosmetyki :D Nawet nie zdążyłam jeszcze użyć :D

      Ok, więc żel pod prysznic pachnie słodko, ale orzeźwiająco, mam nadzieję, że tak samo będzie pachniał pod prysznicem :P
      W zapachu mydełka wyczuwam delikatny zapach wanilii, ale nie jest mdły, jest ciekawy i przyjemny :)

      Usuń
  7. świetne nowości, bałwanek super:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też kupiłam to mydełko z pingwinkiem :D
    Był tak uroczy, że nie mogłam koło niego przejść obojętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj te mydełko z pingwinkiem ciekawi mnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Opakowanie pingwinkowe słodkie jednak zapach nie mój niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne mydło w płynie i ma świąteczny motyw pingwinka!

    OdpowiedzUsuń
  12. Mydełko Isany cudne! Muszę kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa jestem tego mydełka aż żal nie kupić jak za taką cenę ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mydełko, bardzo chciałam, ale oczywiście wszystko wykupione :/ Kupiłam tylko zapas, za względu na ciekawość do zapachu

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawa jestem zapachy zimowego mydełka

    OdpowiedzUsuń
  16. też kupiłam to mydło, a potem jeszcze zapas do tego mydła, bo zapach jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  17. pingwinek jest świetny:)

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Mydło też chciałam kupić, ale jeszcze nie było go w moim Rossmannie

    OdpowiedzUsuń
  19. Też kupiłam to mydełko. Opakowanie jest urocze ;) teraz kupiłam z tej serii żel pod prysznic.

    OdpowiedzUsuń
  20. To mydełko faktycznie ma urocze opakowanie ;-D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ojojoj, to zazdroszczę silnej woli, bo u mnie każde wyjście po "przymusowe" rzeczy kończy się tym, że kupuję wszystko po kolei tylko nie to co powinnam... Później idę znowu i dokładam nowinki do wypróbowania - i tak krąg się zamyka :D

    Za taką cenę to pingwinka będę wypatrywać na półkach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mydło z Isany mnie bardzo korci - a fakt zakupy skromniutkie - ale najważniejsze że cieszą :)

    OdpowiedzUsuń
  23. oooo to mydełko, jeszcze za taką cene to bym kupiła ^^ zwłąszcza ze akurat mi sie mydło kończy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. pingwinek ładnie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  25. przesłodki ten pingwinek jest <33

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...