16.11.2014

Maybelline watershine pure nr R22, Paese nr 13.

Hej. Przepraszam, że tyle czasu nie pisałam, ale wyobraźcie sobie - internet mi się skończył:P Mamy mobilny, a więc transfer jest ograniczony i niestety przekroczyliśmy limit:D ale na szczęście dzisiaj się odnowił i oto jestem :P Ale też tylko na chwilkę, bo niedługo jadę na basen i w sumie mam tylko chwilkę na bloga. Zaległości u Was, których obiecałam już nie robić:D, nadrobię jutro - obiecuję :D

 
Maybelline Watershine Pure R22
Maybelline Water Shine Pure nawilżająca i nabłyszczająca pomadka do ust z minerałami kolor: R22 Formuła pomadki z mikro kropelkami wody nadaje ustom lekką i świeżą warstwę nawilżenia. Pięknie rozprowadza się na ustach, lekko je natłuszcza.


Paese nr 13
Pomadka z dodatkiem oleju arganowego zapewnia mocne pokrycie, intensywny kolor i lustrzany blask. Receptura została stworzona, aby zapewnić długotrwały efekt (tzw. efekt long lasting), dzięki czemu kolor wyjątkowo długo utrzymuje się na ustach, nie ścierając się.

Szminka zawiera dodatek najcenniejszego z używanych w kosmetyce oleju arganowego, który zawiera dużo witaminy E wykazującej właściwości antyokysdacyjne. 

Źródło: sklep.paese.pl
 Na początek Maybelline :)
  • Nie podkreśla suchych skórek ust,
  • Ładnie błyszczy,
  • Sprawia, że usta wyglądają zdrowo,
  • Nie wysusza ust,
  • Ma przepiękny kolor,
  • Daje całkiem naturalny efekt na ustach, nie jest to mocna czerwień, ale wiadomo - jak się położy 2 warstwy szminki, to już wygląda całkiem inaczej, mocniej i intensywniej,
  • Nie osadza się na zębach:P,
  • Całkiem trwała,
  • Ma piękne opakowanie, wytrzymujące upadki:P.

A teraz Paese ;)
  •  Kolor piękny :) Bardzo naturalny,
  • Nie podkreśla skórek,
  • Konsystencja kremowa, dobrze się rozprowadza,
  • Nie pozostaje na zębach,
  • Solidne opakowanie - koty nie zdołały otworzyć :D,
  • Utrzymuje się tak do 3 godzin, czyli całkiem długo.
Obie używam często i obie bardzo lubię :) Nie jestem w stanie powiedzieć, która lepsza, dlatego dzisiaj wystąpiły razem :)
 Miałyście którąś z nich?
Pozdrawiam, Paulina :)

21 komentarzy:

  1. bardzo ładne odcienie, dobrze że nie wysuszają ust

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię pomadki Maybelline, ale kolorem bardziej podoba mi się Paese.

    OdpowiedzUsuń
  3. ta z Paese bardziej mi się podoba bo ma jednak delikatniejszy odcień :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Oba kolory bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używałam ich nigdy ;3 Śliczne kolory *-*
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Żadnej nie miałam, ale kolorek Paese bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Odcień Paese jest piękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Paese mam inny odcień i bardzo lubię :) ten kolor jest piękny :D

    OdpowiedzUsuń
  9. hahahaha skad ja znam ten ból gdy internet się kończy : p ta smzineczka z amybelline mi się bardziej podoba : p

    OdpowiedzUsuń
  10. oba kolory szminek bardzo mi się podobają, szczególnie Maybelline , nigdy nie miałam pomadek z Paese

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie miałam żadnej z nich, ale oba kolorki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. I jedna i druga bardzo ładna ale bardziej podoba mi się Maybelline :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta z paese mi sie bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę zobaczyć jak wyglądają u Ciebie na ustach

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mialam ta intensywniejsza i bylam zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapomniałam już o swojej Paese, ja mam odcień nude

    OdpowiedzUsuń
  17. ladne sa obie ;) Chociaz z tych po lewej nie mialam nigdy, ale paese sa genialne ;DDD

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...