05.11.2014

Love Me Green - krem na dzień i krem na noc ;)

Ale mi dobrze:P Leże właśnie z dwoma mruczącymi futrami :) Nie ma nic piękniejszego:D
jeszcze dzień dziś taki piękny był:) Mam nadzieję, że taka pogoda się utrzyma jeszcze trochę:)

Dzisiaj o kremach od Love me green;)

Organiczny Regenerujący Krem Do Twarzy Na Dzień 

Właściwości:
O lekkiej, jedwabistej konsystencji. Krem nawilża* skórę przez cały dzień, dając jej uczucie komfortu i odprężenia. Nie powoduje rozszerzania porów. Po nałożeniu krem nie tworzy tłustego filmu, przez co skóra wygląda świeżo. Dzięki oryginalnej kompozycji takich składników jak olejek arganowy , wyciąg z pestek granatów czy Osilift (opatentowana substancja na bazie wyciągu z owsa) skóra oddycha, nabiera naturalnego kolorytu, odzyskuje tonus i sprężystość.
*(nawilżenie górnejj warstwy naskórka)

Sposób użycia:
Krem do twarzy nakładamy na dokładnie oczyszczoną twarz, najlepiej po zastosowaniu toniku. Krem wklepujemy obiema rękami, delikatnie, posuwając się górze twarzy, od środka brody, poprzez policzki po skronie. Czoło kremujemy od środka, u nasady nosa, na boki. Krem nakładamy również na szyję i dekolt, wykonując ruchy ku górze. 

ZAPACH: Frangipani
Zapach kwiatów frangipani jest egzotyczny, kwiatowy. Można się w nim doszukać wielu różnorodnych nut zapachowych: począwszy od owocowej, trochę jakby kremowej brzoskwini, poprzez wiosenny jaśmin, na zmysłowej tuberozie skończywszy. 

Cena: 24,90 zł / 15 ml.
Przeznaczenie: wszystkie rodzaje skóry
Działanie: nawilżanie, regeneracja

Źródło: http://love-me-green.pl/

Organiczny Regenerujący Krem Do Twarzy Na Noc

Właściwości:
Nałożenie kremu jest wieczornym gestem piękna w całodziennym rytuale dbania o siebie. Dostarcza skórze niezbędnych składników odżywczych i regenerujących. Elementy przeciwutleniające kremu niwelują  agresje środowiska i regenerują skórę skutecznie przez noc.Oryginalna kompozycja szlachetnych składników jak ekstrakt z frangipani, mleczko pszczele czy Osilift (opatentowana substancja na bazie wyciągu z owsa) sprawia, że po przebudzeniu, skóra jest odżywiona , odprężona, odzyskuje tonus i sprężystość.

Sposób użycia:
Krem nakładamy na dokładnie oczyszczoną twarz, najlepiej po zastosowaniu toniku. Krem wklepujemy obiema rękami, delikatnie, posuwając się górze twarzy, od środka brody, poprzez policzki po skronie. Czoło kremujemy od środka, u nasady nosa, na boki. Krem nakładamy również na szyję i dekolt, wykonując ruchy ku górze.

    ZAPACH: Frangipani
    Zapach kwiatów frangipani jest egzotyczny, kwiatowy. Można się w nim doszukać wielu różnorodnych nut zapachowych: począwszy od owocowej, trochę jakby kremowej brzoskwini, poprzez wiosenny jaśmin, na zmysłowej tuberozie skończywszy.
 

Cena: 24,90 zł / 15 ml.
Przeznaczenie: wszystkie rodzaje skóry
Działanie: nawilżanie, regeneracja

Żródło: http://love-me-green.pl/
 Zacznę od tego, że oba kremy pokochałam :) 
Stosuję je codziennie jeden rano, drugi wieczorem od początku października. Także ponad miesiąc, a mam ich jeszcze mniej więcej 1/3 opakowania. To bardzo dobra wydajność. 

Jeśli chodzi o działanie:
  • Oba szybko się wchłaniają,
  • Nie pozostawiają filmu na skórze,
  •  Pozostawiają skórę gładką, miłą w dotyku,
  • Czuję, że skóra jest nawilżona,
  • Nie powodują wysypu krostek, a powiem więcej - zapomniałam w ogóle o tym problemie, a mam skórę mieszaną i tłustą w T, także krostki to był mój powracający ciągle problem,
  • Nie wyeliminowały tylko świecenia w strefie T, ale nie do tego zostały stworzone,
  • Oba ładnie pachną, choć zapachy się delikatnie różnią,
  • Są wydajne, o czym już wspominałam.
 Skład dla zainteresowanych. 
 Opakowania są małe, pojemność 15 ml. Ale za to wszędzie się zmieszczą, nawet do najmniejszej kosmetyczki :) Tubki są solidne, a szata graficzna bardzo ładna :)
Łatwo się je odkręca. Tubkę można postawić na zakrętce. Opakowania są elastyczne, więc wydobywanie kremów nie stanowi żadnego problemu.
Konsystencja obu kremów jest jak dla mnie taka sama. Dobrze się rozprowadzają, dobrze wchłaniają.

Jestem bardzo zadowolona z obu kremików. Spełniają swoje zadanie, ich składy są bardzo dobre, dlatego polecam każdemu, bo naprawdę warto je wypróbować:)

Kremy wygrałam w rozdaniu u:

za co bardzo dziękuję :)

Miałyście?:)
Paulina

22 komentarze:

  1. cena nawet taka nie najwyższa :) jak będę miała przypływ gotówki to może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubimy naturalne kremy, dość drogie są produkty tej marki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że jesteś zadowolona. Nigdy ich nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O pierwszy raz widzę te kremy, ale chyba warto wypróbować :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię produkty tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapisałam sobie nazwę, w przyszłości na pewno wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  7. kosmetyki tej firmy mają świetną szate graficzną :) kremu nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja miałam próbki i niestety strasznie mnie zapchały :(

    OdpowiedzUsuń
  9. ta maska ma super kosmetyki, miałam próbki

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałabym wypróbować ich produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kusisz - zaciekawiłaś mnie nimi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie miałam styczności z tą marką, ale czytałam o niej wiele dobrego. Obecnie mam jednak taki zapas kremów, że pewnie długo nic nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam próbki i moja skóra troszkę źle zareagowała :/

    OdpowiedzUsuń
  14. mam ten krem jest genialny.
    a jego skład idealny <3

    Zapraszam do obserwacji z rewanżem :)
    https://inszaworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię je, zwłaszcza wersja na noc polubiła się z moja skórą.

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam kosmetyki tej firmy, ale ze względu na cenę uzywam sporadycznie ;) fajnie, że u Ciebie sie sprawdziły te kremiki i że są wydajne bo mnie przeraziła ich pojemność :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Niestety nie miałam nic z tej firmy

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...