02.11.2014

Denko-tasiemiec:D

Hej:) W końcu zebrałam się w sobie i oto jest - projekt denko :P 
Wybaczcie, że nie mam zdjęcia całości, ale miałam jakieś zaćmienie i nie zrobiłam :P

Mała legenda dla Was, bo nie będę przy każdym pisać kupię, nie kupię, tylko oznaczę kolorem:
KUPIĘ - ZIELONY
MOŻE - POMARAŃCZOWY
NIE KUPIĘ - CZERWONY


1. BingoSpa - brzoskwiniowy krem pod prysznic. Tani i bez szału.
2. Cien żel pod prysznic z olejkiem z paczuli - Harmonia. Recenzja TUTAJ. Ogólnie to bubel.
3. Synergen - fashion, żel pod prysznic. Recenzja TUTAJ. Jakby jeszcze kiedyś był dostępny, to jak najbardziej kupię.
4. Facelle - żel do higieny intymnej. Ogólnie jest to całkiem przyzwoity żel za niską cenę, a gdy się trafi promocja, to jest praktycznie za grosze. Lubię ten żel mimo jego wodnistej konsystencji. 
5. Ziaja - oliwkowy płyn do higieny intymnej. Opakowanie z pompką o pojemności 500 ml. Również tani. Bardzo go lubię i będę do niego wracała :)
6. Soraya piękne ciało - balsam do ciała, słoneczna brzoskwinia. Recenzja TUTAJ.
7. Yves Rocher - brzoskwiniowe mleczko do ciała. Miałam mini wersję. Zapach przepiękny, balsam wydajny, nieco rzadka konsystencja. Bardzo szybko się wchłaniał. Skład przeciętny.
8. Tołpa dermo body - nawilżające mleczko regenerujące. Tutaj jedynie cena jest minusem, stąd "może" kupię - jak będzie w promocji to tak. Recenzja TUTAJ.
9. Pinio słodka mandarynka - szampon i płyn do kąpieli. No tutaj to w ogóle nie wiem za bardzo jak go ocenić, bo nie używałam go zgodnie z przeznaczeniem :P Raczej do wszystkiego innego :P Do mycia pędzli, jako mydło do rąk itp :P
10. Joanna naturia peelig myjący - pomarańcza. Jednym słowem: Uwielbiam <3
11. Dove Hair Therapy intensive repair - szampon do włosów. Recenzja TUTAJ.
12. Balea - szampon do włosów. Nawet nie googlowałam, co ma konkretnie robić :P W każdym razie powiem, co robi :D A robi sporo, bo przede wszystkim oczyszcza włosy tak, jak jeszcze żaden z moich dotychczasowych szamponów, czyli genialnie :P Za to go lubię właśnie :) I ogólnie fajnie się pieni i ładnie pachnie;) Jak będe w DM, to wezmę :)
13. Dove Hair Therapy intensive repair - ekspresowa maska do włosów. Recenzja TUTAJ.
14. Apis odżywka nawilżająca do włosów z minerałami z Morza Martwego. Fajna odżywka, zapach średni, ale sprawdza się super. 
15. Tołpa planet of nature - łagodny żel do mycia twarzy. Recenzja TUTAJ.
16. Soraya peeling orzechowo morelowy do twarzy. Recenzja TUTAJ.
17. Kamill - krem do rąk soft&dry. Recenzja TUTAJ.
18. Kej - olejek pomarańczowy. Recenzja TUTAJ.
19. Green Pharmacy, elfa, jedwab w płynie. Recenzja TUTAJ.
 20. Isana - zmywacz do paznokci. Na pewno nie dorówna temu z Essence.
21. Garnier MaxControl - zawsze je kupuję, wcześniej na zmianę z Soraya, ale niestety już nigdzie nie widzę tych z Soraya, więc pozostaje Garnier:)
22. Barwa - krem siarkowa moc. Recenzja TUTAJ
 23. 2 x Carea - płatki kosmetyczne z Biedry. No co tu dużo mówić - dobre i tanie:P
24. Dove Hair Therapy intensive repair - maska z aktywatorem ciepła. U mnie się dobrze spisała i jak ją gdzieś znajdę, to na pewno kupię :)

I zaczynają się już próbki, o których nie będę się rozpisywać za bardzo, bo po jednej próbce to nie ma co ocenić:
25. Eveline Fresh & Soft - matujący krem nawiżający.

(zdj poniżej)
26. 2 x Nivea balsam pod prysznic.
27. LPM - próbka żelu pod prysznic.
18. LPM - mleczko do ciała. To akurat mnie zainteresowało :)


Uf, to tyle, dobrnęłam do końca :P I gratuluję każdemu, kto to przeczytał wszystko :P
Jakieś duże mi wyszło to denko z ostatnich 2 miesięcy. Ale to za sprawą tego, że postanowiłam powykańczać wszystko co mam otwarte:)

I kupiłam sobie dzisiaj jeszcze chwaloną przez chyba wszystkie blogerki bananową maskę:D
Mam nadzieję, że się sprawdzi i u mnie :D

Dobra to tyle na dzisiaj, biegnę do Was nadrabiać zaległości:D
Pozdrawiam :)

32 komentarze:

  1. Z tego wszystkiego używam zmywacza Isany i peelingu Joanny ale o żurawinowym zapachu :3 A i miałam próbki (jeszcze gdzieś się chyba po jednej poniewierają) i całe opakowania LPM ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie denko gigant - a maskę bananową też chcę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Alez denko! Szaleństwo :)
    Oby Ci się Kallos sprawdził tak jak i mi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hah faktycznie tasiemiec Ci wyszedł :D
    Ja jestem jakaś opóźniona chyba, bo pierwszy raz słyszę o bananowej masce z Kallosa, jakbym wiedziała to bym wzięła kilka dni temu bananową właśnie, zamiast takiej w różowym opakowaniu xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie widziałam też różową, była nawet w promocji, ale na razie sprawdzę tę maskę, a później się zobaczy:D no tasiemiec tasiemiec, tak to bywa, gdy się używa na raz miliona kosmetyków :P:P

      Usuń
  5. jakie dlugie denko ;O WOW :DDDD daj znac jak sie sprawdzi ta maska u Ciebie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napiszę, napiszę, obowiązkowo :) Dzisiaj zacznę już ją używać:D

      Usuń
  6. Peelingi z Joanny uwielbiam :) A denko faktycznie spore :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja ulubiona maska :)fajne denko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Spore denko, gratuluję tylu zużyć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ogromne denko .... fajne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow,denko jest ogromne :) u mnie raczej w tym miesiącu bez denka,bo mało uzbierałam :(

    OdpowiedzUsuń
  11. mam pierwsze opakowanie żelu Facelle i jestem nim zachwycona, kosztował mnie na promocji 3zł !

    OdpowiedzUsuń
  12. DLa mnie maski od Kallos'a niestety są za słabe...
    Mam suche włosy, porowate i potrzebuję mega mocy hihi ;) Sprawdza się u mnie Kerastase Vita ciment :) Polecam :)
    Podoba mi się ten układ kolorystyczny.. jeśli chodzi o to czy ponownie kupisz :)

    Serdecznie zapraszamy do NAS
    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurczę nie wiedzialam, że Kallos ma odżywkę o zapachu banana. Muszę się za nią rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Faktycznie denko jak tasiemiec. Też nie lubię produktów Cień i szamponów z Dove,wolę te bardziej naturalne które nie zawierają silikonów i chemii. Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ogromne denko , peelingi joanny lubię bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Denko bardzo pokaźne :D A bananową maskę też muszę w końcu zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
  17. denko ogromne, ciekawa jestem jak u Ciebie sprawdzi się maska bananowa. Peelingi z Joanny miałam kiedyś:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Też mam ochotę wypróbować maskę bananową.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wolę zielony zmywacz Isana :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow, niesamowicie duże denko, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem :D Widziałam! Dziękuję bardzo :*

      Usuń
  21. Większość chyba się spisała! Natomiast widzę, że znowu Ziaja oliwkowa dała rade ;) ta to nigdy nie zawodzi ;d

    OdpowiedzUsuń
  22. Znam tylko moje ulubione płatki Carea ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. O wczesniej tez odzywalam tej odżywki ja bylam zadowolona. Musze spróbować peelingu ktory polecasz z soraya.

    OdpowiedzUsuń
  24. Soraya peeling orzechowo morelowy do twarzy faktycznie jest bardzo fajny, widzę że wiele nas łączy ;D wiele kosmetyków, większość z nich przedstawionych w denku kupuję lub kupiłam i ja

    OdpowiedzUsuń
  25. Miałam też żel z Bingo Spa jak dla mnie bubelek straszny :(

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja miałam stąd tylko ten zmywacz i masz rację , jest to przeciętniak :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Koniecznie muszę spróbować tej maski Dove :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ziaja, oliwkowy płyn do higieny intymnej - posiadam i jestem jak najbardziej z niego zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  29. Żel Synergen też chętnie przygarnę :]

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...