16.10.2014

Tołpa Planet of Nature - Łagodny żel do mycia twarzy i oczu. Skóra wrażliwa, normalna i mieszana.

Hej:)
Trochę ostatnio mnie tu nie było - ale zaczęły się zajęcia i wiadomo, czasu mniej na wszystko. Ale dzisiaj obiecuję, że nadrobię wszystkie zaległości u Was :)
 Tołpa Planet of Nature - Łagodny żel do mycia twarzy i oczu. Skóra wrażliwa, normalna i mieszana.
 Poczuj odprężenie i świeżość. Specjalnie dobrane naturalne ekstrakty roślinne łagodzą podrażnienia i dokładnie oczyszczają twarz i oczy z makijażu i zanieczyszczeń. Twoja skóra odzyskuje komfort i nawilżenie.
100% bezpieczeństwa*. Produkt hypoalergiczny. Pozytywna opinia dermatologów. Najlepiej jest przechowywać nasz kosmetyk w temperaturze pokojowej (15–25C) oraz zużyć w ciągu 6 miesięcy po otwarciu.
Skład powyżej.

Tak jak na początku byłam zachwycona, tak teraz nigdy już na niego nie spojrzę...
Jak zmywałam makijaż płynem micelarnym, to było wszystko ok - dopóki mi się nie skończył, a to było gdzieś wtedy, gdy wygrałam akurat rozdanie u Agi i między innymi w tej nagrodzie była duża wersja micela z Biedronki - więc stwierdziłam, że nie ma sensu kupować, skoro za parę dni otrzymam taki kosmetyk. I właśnie przez te parę dni wydarzyła się tragedia:P
Żel w ogóle nie oczyszcza twarzy - makijaż rozmazywał tak, że musiałam myć twarz po kilka razy, ale i tak nic - tusz do rzęs rozmazany po całej twarzy - jakaś masakra, a jakiegoś mocnego makijażu nie noszę - tylko podkład, puder, delikatnie róż i rzęsy. Więc chciałam go sprawdzić przy mocnym makijażu - mocne cienie, kilka warstw tuszu itp i to był mój błąd :P


Wymęczyłam ten żel jednym słowem. A skubaniec wydajny nawet przy myciu twarzy po 5 razy dziennie:P Całe szczęście jest tak "delikatny" że nie podrażnia i nie uczula, ale w zasadzie on nic nie robi, więc wcale mnie to nie dziwi:D

Nie będę rozwodzić się nad opakowaniem i konsystencją, bo uważam, że nie ma sensu:P Opakowanie jakie jest każdy widzi, mnie skusiło i żal mi teraz tych 13 zł które na niego wydałam :P Mogłam wziąć coś co znam... Albo dorzucić trochę i wziąć coś innego.

Normalnie kosztuje około 17-18 zł. Nie kupujcie go:) 

W ogóle - są już zdjęcia z wesela:D Wiem - późno:D ale to przeze mnie, przez moje studia i w ogóle moja wina:D Dopiero 10 sierpnia mieliśmy plener więc fotograf miał około 2 miesiące na montaż tego wszystkiego i jest!!:D dzisiaj przed chwilą dzwonił:D Ła:D Jutro jedziemy odebrać - na pewno pokażę:D:D Ale super:)

Pozdrawiam:D
Paulina:)

32 komentarze:

  1. Ooj, no to kiepski żel. Raczej się nie skuszę bo lubię czuć, że moja twarz jest porządnie oczyszczona. Szkoda :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Tołpa to moja ulubiona marka, szkoda, że ten żel nie sprostał wyzwaniu :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wpis! Na prawdę mi się podoba :) Pozdrawiam! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. mam ten żel ale czeka na swoja kolej :) Używam obecnie pianki z LOve me Grenn i jest świetna :)polecam

    OdpowiedzUsuń
  5. Żeby żel w ogóle nie oczyszczał twarzy no nie to toż bubel!

    OdpowiedzUsuń
  6. na pewno go nie kupię chodź wydawałby się całkiem fajnym żelem...

    OdpowiedzUsuń
  7. Coś takiego, tołpa ma taki bubelek ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam i pewnie mieć nie będę. Wracaj do blogosfery!
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dzieki Tobie wiem czego nie kupować ;)

    mogę prosić o klikanie w linki Sheinside w nowym poście ? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie mam pojęcia jak żelem można zmyć makijaż, boję się takich produktów :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. każdy żel do twarzy nawet w niewielkim stopniu zmywa makijaż, a ten w ogóle;o

      Usuń
  11. Ja generalnie używam takich produktów do domycia resztek makijażu, sporadycznie zmywam nimi cały makijaż, przeważnie też używam do tego mydła aleppo. Szkoda, że się nie sprawdził, podejrzewam, że lepiej by sobie poradził przy porannej pielęgnacji, choć nie u mnie, bo ja rano używam jedynie płynu micelarnego, a później nakładam krem. Podejrzewam, że nawet żel z Biedronki lepiej sobie radzi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak robiłam, póki mi się micel z Biedronki nie skończył, a że czekałam na paczkę w której właśnie m.in. był micel, to nie kupowałam nowego na te 4-5 dni :) I tym sposobem zobaczyłam, że ze nie tylko nie domywa, ale i nie zmywa w ogóle zanieczyszczeń, makijażu:P

      Usuń
  12. UUU szkoda, że taki kiepski szkoda nawet tych kilkunastu zł.
    Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
  13. Tołpę bardzo lubię, miałam i mam wiele produktów tej firmy. Tego żelu akurat nie miałam, ale produkty tej firmy jeszcze nigdy mnie nie zwiodły.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakoś nie mam zaufania do Tołpy:P
    Zapraszam w wolnej chwili na rozdanie:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Moją miłością jest żel z Biedronki i nie zamienię go na nic innego :) Chciałabym Cię poinformować o tym, że na moim blogu, specjalnie dla obserwatorów - starszego grona oraz tych zupełnie nowych - pojawił się konkurs, w którym do wygrania są buty Ugg Australia w wybranym kolorze. Mam nadzieję, że spodoba Ci się mój pomysł i weźmiesz udział :-) Pozdrawiam, Michalina.

    OdpowiedzUsuń
  16. dzięki za info bo tak się składa, że miałam zamiar kupić

    OdpowiedzUsuń
  17. na szczęście nie miałam go u siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja już się nie mogę doczekać tych zdjęć, bo te co sa na facebooku są naprawdę cudowne :3 musicie mi dac na miar na niego jak tlyko będę się hajtać hahaha;D
    a ten żel śmieszny... ciekawa jestem czy chociaż brud by zmywał z twrazy...

    OdpowiedzUsuń
  19. Będziemy go unikać, skoro nie oczyszcza to masakra..

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj nie dobrze...na pewno go nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie miałam, ale już wiem, że nie skuszę się raczej na niego ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak wiadomo każdą nawet najlepsza firma ma swoich bubli.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja po demakijażu płynem micelarnym myję jeszcze twarz żelem z Biedronki i takie rozwiązanie bardzo dobrze się u mnie sprawdza :) Samego żelu nie próbowałam nigdy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. nie skuszę się na niego, buzię muszę mieć ekstremalnie czystą bo źle się czuję gdy coś zostaje na niej

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...