11.10.2014

Salon Selectives - suchy szampon, zielone jabłko.

Hej :) 
Nie mogę zdecydować się na kolorystykę bloga i tak zmieniam i zmieniam i ciągle jestem niezadowolona :P Choć teraz jakoś tak lepiej to wygląda, na razie mi się podoba, ale zobaczymy jak długo :)

Jakiś czas temu zgłosiłam się na fanpage drogerii internetowej epiekna24.pl do testów suchego szamponu i udało mi się :) 
Drogeria na fanpage organizuje bardzo często takie akcje i właściwie to co chwilę ktoś otrzymuje do testów jakiś kosmetyk :) Także zachęcam wszystkich do polubienia strony i brania udziału w akcjach :)
Suchy szampon Salon Selectives. 
Idealne rozwiązanie w kryzysowych sytuacjach.

Obowiązkowy kosmetyk w każdej łazience.
Idealnie odświeża włosy, pochłania nadmiar sebum, tłuste osady oraz pozostałości kosmetyków do modelowania fryzury.

 To mój pierwszy suchy szampon - nie mam porównania z innymi, więc nie wiem czy są lepsze, bo gorsze zapewne są:P Ogólnie jestem bardzo zadowolona :) To takie wyjście awaryjne, jeszcze teraz jestem chora i włosy jakoś szybciej tracą świeżość, to pomaga, faktycznie.

Odświeża włosy, jednak nie trwa to jakoś długo - nic nie zastąpi wody i szamponu, prawda? Także nie liczcie na cud, że szampon pomoże na dłużej. Raczej jest to efekt "do wieczora":P Rano pryskam, a wieczorem włosy wracają do poprzedniego stanu, choć nawet może są bardziej przyklapnięte. Używałam na włosy nie jakieś strasznie nazwijmy to nieświeże, ale na takie już "padnięte":P Żeby je trochę unieść, żeby były bardziej puszyste. I faktycznie - włosy stają się takie fajne, lekkie, uniesione, świeże - obietnice producenta w 100% spełnione:)

Nie pozostawia żadnego pyłu na włosach, ładnie pachnie, ale krótko - choć dla mnie to bez znaczenia ile zapach się utrzymuje :) 
Opakowanie jest nieduże - w sam raz do torebki:P W dłoni leży idealnie. Rozpylacz (tak to się nazywa?:P) nie zacina się i równomiernie rozpyla szampon. 
Ogólnie to fajny gadżet :) ten szampon to dobre i tanie (około 6-8zł) rozwiązanie. Muszę sprawdzić inne marki, bo jestem ciekawa, jak się sprawdzą :) Ale do tego na pewno będę wracała :)

Lublinianki mogą go dostać stacjonarnie również w oddziale drogerii epiekna24.pl na ul. Bursztynowej 36/25 :)

To tyle na dzisiaj :)
Życzę miłego i słonecznego dnia :)
Paula.

23 komentarze:

  1. Mam batiste i często używam do odświeżenia grzywki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ...mam tak długie włosy, że suche szampony zdecydowanie nie są dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę przyznać, że widzę go po raz pierwszy :) Osobiście mam Batiste :)

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię je ;) Ja mam w sumie jeden z batiste i jestem zadowolona ;D Ale bardzo rzadko uzywam bo ciezko jest go wyczesac z kreconych wlosow zeby nie zorbic sobie wiedzmowatej fryzury :D

    OdpowiedzUsuń
  5. nie stosowałam inie znam :) ale spróbuje na 100 % moze bedzie fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tej marki. Ja zostaje wierna Batiste :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja miałam tylko z Isany, właśnie poszedł do torebki z denkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam go,ja używałam Batiste oraz Isany i byłam zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  9. ja mam swój sprawdzony z Isany, bo tylko ten mogę dostać w Ross :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tego szamponu, mam do czynienia tylko z Batiste jeśli chodzi o suche szampony.

    OdpowiedzUsuń
  11. Może być całkiem dobry ;-) dobra alternatywa na kryzysowe momenty ;-D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mieliśmy nigdy suchego szamponu, ale może się skusimy na niego, cena zachęca zdecydowanie.

    OdpowiedzUsuń
  13. całkiem niedrogi, szkoda, że nie jest dostępny w Rossie lub Naturze bo chętnie skusiłabym się na niego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jednak chyba zostanę przy batiste mimo wszystko : )

    OdpowiedzUsuń
  15. jakoś nie mam przekonania to suchych szamponów.

    OdpowiedzUsuń
  16. dużo osób polecało suchy szampon, ale jakoś w to nie wierzę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. suche szampony są dla mnie zbawieniem przy spinaniu włosów, jakoś tak utrzymują lepiej kitę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Szkoda że krótko pachnie - ja osobiście wolę jednak umyć włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. pieknie musi pachniec!
    a u mnie wygraj jeden z 3 swetrow bedzie mi milo jesli wezmiesz udzial
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/10/wygraj-jeden-z-3-swetrow.html

    OdpowiedzUsuń
  20. miałam już 3 takie szampony :) z Shaumy i dwa z Batiste :) jak narazie ta druga firma według mnie przoduje - nie długo na blogu napisze dokładniej czemu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak na razie tylko Batiste miałam, zużyłam już 3 opakowania i kupuję kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. nie wiem czy uwierzysz, jeszcze nigdy nie miałam suchego szamponu i one mnie nic a nic nie pociągają;)
    plus dlatego, że nie pozostawia śniegu...

    :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeszcze nie miałam suchego szamponu ale wszystko przede mną.
    Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...