30.10.2014

Kamill Intensiv - krem do rąk i paznokci.

Hej. Wybaczcie za to, że znów jakoś rzadziej piszę, ale studia się zaczęły już na dobre i czasu mniej na wszystko. Obiecuję, że będę bardziej zorganizowana i będę częściej pisać:P Dzisiaj zdjęcia takie mało atrakcyjne, ale robiłam je parę minut temu i niestety słońce już się schowało za blokami :(

Krem do rąk i paznokci - Intensiv

Intensywna ochrona Twoich dłoni

Wspomaga regenerację zniszczonej skóry rąk. Zmiękcza i wygładza skórę. Chroni ją przed działaniem szkodliwych czynników. Oprócz wyciągu z rumianku i bisabololu zawiera także aloes, który poprawia ukrwienie skóry, nawilża ją i dezynfekuje. W jego skład wchodzi też olej z awokado, który penetruje skórę i toruje innym substancjom odżywczym drogę do najgłębszych warstw naskórka. 


Pojemność: 100ml [tuba], 150ml [pudełko] 
 Ja akurat mam mini wersję - otrzymałam ten kremik na jednym ze spotkań blogerek :)
Moje mini opakowanie ma 30 ml, a jest bardzo wydajne, bo używam, używam i jakoś ciągle jest go całkiem sporo :) A używam codziennie :)

Te mini wersje są świetne do małych torebek, na wyjazdy - wiadomo, wszędzie tam, gdzie miejsca jest mało:P Ogólnie opakowanie jest ładne, solidne.
Konsystencja jest gęsta, zbita, krem jest treściwy. Łatwo się go rozprowadza. Szybko się wchłania. Nie pozostawia tłustej warstwy. Dłonie są miękkie i gładkie po jego użyciu, a jeśli chodzi o nawilżenie, to jestem bardzo zadowolona, bo jest świetny pod tym względem :) Tak naprawdę dobry kremik :)
Jest dostępny praktycznie wszędzie - od supermarketów, przez drogerie, aż po kioski :) Jest dostępny w kilku wielkościach: wersja mini ma 30 ml, ponadto są wersje 100 ml i 150 ml. Poza tym jest tani: 
  • 30 ml - 2,99 zł (Rossmann), 
  • 100 ml - 7,49 (Rossmann), 6,49 zł (Apteka Gemini),
  • 150 ml - 8,19 zł (Rossmann).
Zapach jest ładny, nienachalny i dość długo utrzymuje się na dłoniach.
Zapraszam też do polubienia Fanpage na Facebooku firmy Kamill :)
Polecam ten krem, bo świetnie nawilża, jest tani i dostępny praktycznie wszędzie:)
Miałyście??:D
Pozdrawiam gorąco, Paulina :)

26 komentarzy:

  1. też używam ten krem:)

    ___________________________
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM
    fashionblogger,styling&makeup

    OdpowiedzUsuń
  2. za trzy złote to warto jak najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mialam ten krem i nawet go polubilam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam go i dobrze się sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam i nawet do niego parokrotnie wróciłam, fajny kremik:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiele osób go chwali, muszę spróbować :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze go nie miałam ;)
    Ach ja muszę chyba wyciągnąć lampę z szafy, bo mimo, że siedzę w domu to trudno jest uchwycić jakiekolwiek ładne światło ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Często widzimy go gdzieś, ale nie skusiliśmy się jakoś nigdy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja go jakoś jeszcze nigdy nie spotkałam :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie miałam niczego z tej marki.ALe krem zapamiętam

    OdpowiedzUsuń
  11. Akurat kremów Kalill za bardzo nie lubię bo pozostawiają na mojej skórze tłusty 'film' który mi bardzo przeszkadza choć już dawno nie miałam z marką stycznosci :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze go nigdy nie miałam. Z tej firmy posiadałam tylko żel pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam go bardzo dawno temu ale czy mi działał nie pamiętam niestety.

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam go, kusił mnie ale nie spisał się zbyt dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ochh nie wiem czy dodałam komentarz :) więc... nie miałam tego kremu, ale przy wyborze szukam teraz mocno nawilżającego bo ostatnio przeżyłam horror z moimi dłońmi :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam go kiedyś i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  17. dla mnie najlepsze w nim jest to ze jest malutki i mi sie miesci w kazdej torebce ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Krem Kamil miałam już :)
    Nie raz, nie dwa :) Duuużo dużo więcej razy :)
    Ostatni raz w ubiegłym roku :) Kupiłam mini wersję na wyjazd :)
    Byłam zadowolona :) Fajny kremik..ale jednak wolę działanie Neutrogeny :) Świetna na moje nieraz pergaminowate łapki ;)
    Czekam na kolejne posty :)
    A póki co Twój blog zyskuje kolejną fankę :) :*

    OBSERWUJĘ :) :*

    Serdecznie zapraszamy do NAS
    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubie od nich kremiki. Są bardzo przyjemne, ale chyba najlepszy jest w tym opakowaniu airless : )

    OdpowiedzUsuń
  20. jak byłam mała to moja mama, a tym samym ja, używała tego kremu tylko w takim okrągłym płaskim pudełeczku :)

    OdpowiedzUsuń
  21. aktualnie używam i mnie nie zachwyca :p

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...