09.10.2014

Joanna Naturia - żel do higieny intymnej, ekstrakt z nagietka lekarskiego

No i się rozchorowałam... na dobre :/ Dobrze, że poszłam do lekarza, bo mogłoby się to źle skończyć. Myślałam, że mam tylko kaszel, gorączkę i zatoki, a tu się okazuje, że mam zapalenie krtani, zapalenie gardła i zapalenie zatok - w sam raz na początek semestru :) Ale dostałam antybiotyk - po pierwszym dniu brania mogłam spokojnie przespać noc - rewelacja:P I siedzę w domu - dobrze, że mamy wolne na uczelni, bo bym sobie tylko zaległości narobiła. 

Naturia body mini
Łagodna formuła preparatu o świeżym zapachu zapewnia uczucie komfortu i czystości na długi czas. Ekstrakt z nagietka lekarskiego ma działanie bakteriobójcze i przeciwzapalne.

Problem
Codzienna pielęgnacja sfer intymnych.
Recepta
Żel do higieny intymnej z nagietkiem lekarskim Naturia body.
Efekt
Sfery intymne są oczyszczone i świeże. Żel nie podrażnia, a dzięki składnikom wiodącym działa przeciwbakteryjnie i łagodząco.
Składniki wiodące
Kwas mlekowy utrzymuje właściwy, lekko kwaśny odczyn pH odpowiedni dla kobiecej sfery intymnej, jednocześnie chroniąc ją przed podrażnieniem i zaczerwienieniem. Nagietek lekarski ma właściwości bakteriobójcze, przeciwzapalne, przeciwwirusowe i przeciwgrzybiczne.
Pojemność
100 ml
Źródło: KLIK
 
 Żel doskonale oczyszcza skórę. Nie podrażnia, nie uczula i nie wysusza. Pozostawia uczucie świeżości na długo. Poza tym ładnie pachnie.
Buteleczka ma 100 ml, jest poręczna, wszędzie się zmieści, a więc jest bardzo dobra na wyjazdy. Zamknięcie na zatrzask. Ładna szata graficzna. Za cenę około 4zł mamy dobry żel do higieny intymnej.
 Żel szybko mi się skończył, jednak to raczej za sprawą mini opakowania. Ma konsystencję ani gęstą, ani rzadką:P

Polecam :)

Jakie są Wasze ulubione kosmetyki do pielęgnacji okolic intymnych?
A jakich w żadnym wypadku nie polecacie?

Pozdrawiam, Paulina.

30 komentarzy:

  1. dobra pojemność na jakieś wyjazdy :) życzę dużo zdrówka :) mój lekarz tak mnie wyleczył, że skończyłam w szpitalu z zapaleniem płuca.

    OdpowiedzUsuń
  2. jeszcze nie miałam ale ciekawie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ostatnio polubiłam żel z Green Pharmacy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. chętnie go wypróbuję, opakowanie rzeczywiście mini ale cena również

    OdpowiedzUsuń
  5. Niewielki, dobry na wyjazdy :) Ja teraz używam rumianku z Lirene ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja lubię z AA w kolorze takim morski.
    Ten chętnie wypróbuje. =)

    OdpowiedzUsuń
  7. powrotu do zdrowia kochana:)

    Jeszce go nie stosowałam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja obecnie używam pianki od skarby matki:)tego nie znam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja lubię żel z Ziaji. Tego produktu nigdy jeszcze nie miałam :). Zdrowiej!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam, u mnie większość produktów tego typu się sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  11. nie miałam okazji, ja używam teraz Biały Jelen z chabrem ...

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawy, cena fajna :) na wyjazdy w sam raz :p

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy raz go widzę, dla mnie łagodzące działanie płynu jest bardzo ważne zwłaszcza latem. Zdrowia życzę!

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba nigdy go nie widziałam. Ja używam Białego Jelenia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie używałam go ale z chęcią bym wypróbowala: )

    OdpowiedzUsuń
  16. Spróbuję,przyda się na wyjazdy.ALe także do testowania ,mniejsze opakowanie jest lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie używałam, może kiedyś spróbuję. Jak narazie od jakiegoś pół roku mam już swojego faworyta z Ziaji. :) Pozdrawiam, justysxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Szkoda, że nie podałaś ani nie pokazałaś składu. Ja obecnie używam płynu z Soraya dla aktywnych i bardzo go polubiłam, świetnie się sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  19. Również życzę zdrówka. Co do płynu- chętnie wypróbuje! :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Obecnie mam marki Soraya i bardzo chwalę, bo bez SLS.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie wiem czemu, ale produkty Joanny mi nie służą... zraziłam się do tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  22. ja bardzo lubię vagisal. Najlepszy ze wszystkich. A ty się kuruj!

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię go i bardzo pasuje mi jego zapach :D

    OdpowiedzUsuń
  24. o jaa wszystko na raz, współczuję... kuruj się i wracaj szybko do zdrowia:)
    miło, że że4l się sprawdził...

    pozdrawia, ciepło
    :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wracaj do zdrowia! :-) Też miałam ten żel i byłam z niego zadowolona. :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Lubię te małe opakowania od Joanny :)
    Kuruj się!

    OdpowiedzUsuń
  27. Kochana zdrówka życzę. A ja muszę powiedzieć ze ostatnio znowu dostałam uczulenia na płyn do hig. int. właśnie ten z Joanny - dam mu jeszcze raz szanse ale jednak dochodzę do wniosku że w moim przypadku najlepiej się sprawdza Lactacyd i teraz mam z Venus z probiotykiem który również daje radę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ja dotej pory używałam głównie ziaji - nie droga, ogromna butla :P i mi pasuje; ale joanne lubie więc ten mały żel myśle byłby fajną sprawą na wyjazdy :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...