03.10.2014

Jak nie mam co robić to piekę:D

Zapraszam na kawę i pysznego murzynka :)
Znalazłam przepis u Arabeski :)
I jak zwykle go trochę zmodyfikowałam :P
Składniki:
- 2 szkl. kwaśnego mleka lub maślanki (użyłam mleka)
- 1/2 szkl. oleju
- 2 łyżki dowolnego dżemu (u mnie wiśniowy i nutella ze śliwek, którą zrobiła moja mama)
- 1 szkl. cukru  
- 2 łyżki ciemnego kakao
- 3 szkl. mąki  
- 2 płaskie łyżeczki sody
- 1 opakowanie cukru waniliowego
- ew. 1-2 łyżeczki przyprawy piernikowej (ja nie dawałam)

Dodałam też pół szklanki guziczków czekoladowych :)

W dużej misce wymieszać sypkie składniki, dodać pozostałe i wszystko razem dokładnie połączyć (za pomocą łyżki lub miksera). Przelać do natłuszczonej i wysypanej tartą bułką formy (ok. 23×33 cm lub nieco mniejszej). Piec w temp. 170-180 st.C przez około 40 minut. Po wystygnięciu ciasto można oblać polewą czekoladową. 

Ja jeszcze nie oblałam polewą, bo jeszcze nie wystygło:D

Jeszcze raz podaję źródło tych pyśności:  http://arabeskawaniliowa.blog.pl/  ;))))



Wiecie co? Pyszniutkie wyszło:D 
Pozdrawiam:D

20 komentarzy:

  1. Zjadłabym *-* Ja niestety piec nie potrafię :<

    OdpowiedzUsuń
  2. Smacznego ! Murzynek to ciasto mojego dzieciństwa. Jak mama się mnie i brata pytała jakie ciasto upiec odpowiedź była jednoznaczna "murzynka!" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie i apetycznie wygląda :) ale dieta niestety

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również uwielbiam choć rzadko jadam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie przepadam za murzynkami niestety, choć wygląda smakowicie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana,no to masz tak jak ja.Uwielbiam wypieki relaksuje mnie to :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie no mi by pewnie zakalec wyszedł - nie umiem piec...

    OdpowiedzUsuń
  8. przynies mi na jutro < 3 blagam haha ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ehh no i przez Ciebie zrobiłam się głodna :( Wygląda przepysznie!! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. o jejku, jak apetycznie wygląda:D Na maślance robię ciasteczka i te są pyszne - domyślam się, że to ciasto jest niesamowite!

    pozdrawiam serdecznie
    :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Teraz mogę powiedzieć wsyztskim iż ciacho jest bardzo barzo pyszne :3
    a my mamy powód do spotkania się, żebym mogła Ci oddać pudełeczko :DDD

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam murzynka :) to jedno z nielicznych ciast które lubie :) ale ja pieke z innego przepisu :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...