02.10.2014

Dove Hair Therapy - intensive repair - szampon i ekspresowa maseczka do włosów.

I się zaczęło - znaczy rok akademicki. Całe szczęście, to już ostatni :P Plan jest "nawet nawet". Nie będę narzekać, bo w poprzednim semestrze było gorzej :) Dzisiaj mam na 12, więc spoko:P 

Także korzystając z wolnego poranka chciałam Wam powiedzieć kilka słów o serii Dove intensive repair:)
Dove Hair Therapy - intensive repair - szampon do włosów.
Szampon do włosów Dove Intensive Repair został stworzony z myślą o włosach zniszczonych. Szampon zawiera Micro Moisture Serum, które chroni i wzmacnia włosy od cebulek aż po końce oraz Fibre Actives, które wnikają w głąb włosów odbudowując je od środka. Pomaga w odbudowie włosów, zapobiega ich łamaniu i rozdwajaniu się końcówek.

Dove Hair Therapy - intensive repair - ekspresowa maseczka do włosów.
Ekspresowa maseczka regenerująca do włosów Dove Intensive Repair odbudowuje zniszczone włosy równocześnie zapobiegając ich łamaniu i rozdwajaniu się końcówek. 
Unikalna, podwójna formuła zawiera:
  •   Maskę z cząsteczkami FIBRE ACTIVES, które wnikają głęboko do wnętrza włosa wiążąc proteiny i odbudowując go od wewnątrz bez obciążania.
  •   Odżywkę z MICRO SERUM, która intensywnie odżywia i zamyka łuski włosów zapobiegając przyszłym zniszczeniom.
Wszystkie zalety maski oraz szybkość działania odżywki połączone w jedno, tak aby zapewnić Twoim włosom odżywienie, wzmocnienie i ochronę przed rozdwajaniem się końcówek.

 Szampon jest zamknięty w białej, nieprzezroczystej buteleczce. Nie widać zużycia. Wszystkie informacje znajdują się na opakowaniu i napisy nie schodzą pod wpływem wilgoci. 
Ekspresowa maseczka znajduje się w elastycznej tubie. Z wydobyciem nie ma problemów. Tak jak to było z szamponem - nie widać zużycia, napisy nie schodzą.
Oba opakowania są ładne i estetyczne.
 Zamknięcie szamponu jest solidne, nie otwiera się w czasie podróży.
Podobnie jak z szamponem, zamknięcie ekspresowej maseczki jest mocne.

 Maska                /            Szampon

Konsystencja maski jest zbita, bardzo gęsta. Ale nie ma problemu z wsmarowaniem jej we włosy. Nie spływa przez palce. Poza tym maska pachnie obłędnie - nie wiem co to za zapach, ale taki typowo odżywkowy. 
Szampon też jest gęsty, nie spływa, dobrze się rozprowadza. Fajnie się pieni i również pięknie pachnie. 

Działanie szamponu:
  • Szampon dobrze oczyszcza włosy,
  • Cudnie pachnie,
  • Raz użyłam go beż żadnej odżywki i spuszył mi włosy,
  • Ładnie współpracuje z maską ekspresową z tej serii, ale o dziwo, lepiej szło mu z odżywką nawilżającą z morza martwego Apis, 
  • Szampon jest wydajny - wystarczył mi na ponad miesiąc stosowania.
Działanie ekspresowej maski:
  • Pozostawia włosy gładkie i miękkie,
  • Włosy wyglądają ładniej, lepiej,
  • Po jakichś 2 użyciach ścięłam włosy o około 15 cm, więc tak, czy siak, "odżyły" i końcówki są do tej pory całe, więc ciężko powiedzieć o właściwościach odbudowujących końcówki,
  • Maska wystarczyła mi na dokładnie 1 miesiąc stosowania.
Maskę i szampon otrzymałam do testów od portalu www.wizaz.pl.

Miałyście? Jak u Was się spisał?
Pozdrawiam,Paulina;)

19 komentarzy:

  1. Bardzo lubię produkty do włosów marki DOve.
    Fajnie dociążają i nawilżają włosy

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam tych produktów ale oba wyglądają fajnie. Odżywkę chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. od dwoch tygodni uzywam ,ale narazie tylko szampon , jeszcze ciezko mi powiedziec czy jakies efekty sa :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Żadna odzywka czy maska nie odbuduje koncowek : ) ale produkty dove i tak lubie : )

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię maski i odżywki od dove, za to szampony mi nie pasują w ogóle :)

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię tą markę ale kosmetyków do włosów dawno nie miałam bo mam zbyt duży zapas

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakoś produktów z Dove do włosów nie używam, ale na maskę bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię kosmetyki dave pięknie pachną.

    OdpowiedzUsuń
  9. Szampony z Dove średnio mi służą, ale maskę bym wypróbowała :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam ten szampon i byłam z niego całkiem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie miałam nic do włosów z Dove :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam kiedyś odżywkę z Dove i bardzo ją lubiłam.
    Od tej pory nie miałam nic od nich :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię produkty Dove, ale do włosów jakoś jeszcze nie miałam okazji wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jeszcze nie próbowałam ani odżywek, ani szamponów z Dove.

    OdpowiedzUsuń
  15. Tego zestawu nie miałam - ale miałam z olejkiem i dla moich włosów był ciut za ciężki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. miałam kiedyś szampon z dove i fajnie włosy nawilżał :]

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...