09.09.2014

Wygrana u Agi :)

Hej, wczoraj wieczorem kurier przyniósł mi moją nagrodę, którą wygrałam u Agi :)
A dzisiaj chciałam się pochwalić :P

 Aga dorzuciła mi kilka próbek :) Ciekawe skąd wiedziała, że nie miałam jeszcze tego balsamu pod prysznic od Nivea ani nic z Le Petit Marseillals :)
  •  Słynna mascara z Avonu z bardzo charakterystyczną szczoteczką - ciekawe czy będę umiała się tym posługiwać:D 
  • Farbka do ust lub policzków - nie miałam jeszcze czegoś takiego, więc jestem mega ciekawa jak się sprawdzi:)
  • I dwie próbki szminek :)
  •  Ziaja intima, konwalia -miałam i bardzo lubię :)
  • BeBeauty opakowanie-gigant również lubię :D
  • Avon olejek do opalania poczeka na przyszłe wakacje, bo niestety na razie nigdzie się nie wybieram ;P
  • Avon Naturals krem do rąk - nie miałam jeszcze, więc zobaczymy jak się spisze:)
Koty jak zwykle służyły pomocą :)

Miałyście tę mascarę z Avonu? Jestem strasznie ciekawa jak się będzie spisywała ;) I też ciekawe jak krem do rąk się sprawdzi :) A dzisiaj zabieram się już za testy próbek - staram się takie rzeczy zużywać na bieżąco:)

Ok, tyle na dzisiaj :)
Paulina

28 komentarzy:

  1. o jaka fajna wygrana, jestem ciekawa tej farbki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tą maskarę miałam i nie polecam :) Ale reszta bardzo fajna :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna nagroda i cudowne koteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Micelek lubię ale ten tusz to koszmar :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawi mnie ten tusz;) Zawsze jak katalog oglądam kusi mnie by zamówić, ale nie wem czy umiałabym się nim "obsłużyć ":)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny kotek :)) Gratuluję wygranej i miłego testowania ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę że niezła była widownia przy fotografowaniu - bardzo sie cieszę ze spodobały się próbki no i cała wygrana :) Pozdrawiam i wytarmoś ode mnie kociaki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hahah, kociaki jakie ciekawskie <3. Lubię micel BeBeauty. Czekam na recenzję mascary z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomocnicy pomagali przy zdjęciach ;-) Cudne kociaki! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Serdeczne gratulacje! :) miauuu :D

    OdpowiedzUsuń
  11. No no no, gratuluję wgranej ;) kotek Ci sluzy pomoca zawsze, jak widze; )

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję , ciekawe jak Ci będzie służyć ten tusz ;) Kociaki słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super wygrana :) Bardzo lubię micela z Biedry :) A "kocotki" cudowne ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Super prezenty, z pewnością przydatne :) Jestem ciekawa tej farbki do ust albo policzków.
    PS. Kociaki przeurocze.

    OdpowiedzUsuń
  15. gratuluję i życzę owocnego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję :) Koty bardzo pomocne ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. gratulacje :)


    ZAPRASZAM DO UDZIAŁU :)
    http://inszaworld.blogspot.com/2014/09/konkurs-jesienny.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje wygranej kochana, udanego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  19. jak bym widziała swojego Cezarego który też zawsze musi dokładnie sprawdzić co to ja takiego dostałam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdjęcie z kocurem gapiącym się na płyn do higieny intymnej wymiata :D:D

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...