17.09.2014

Upominki dla top komentatorek :)

Hej.
Wiecie co, ostatnio sobie uświadomiłam, że na początku maja były drugie urodziny mojego bloga. Wtedy miałam masę innych rzeczy na głowie i całkowicie o tym zapomniałam.

Rozdania teraz nie zrobię, raczej muszę odłożyć je w czasie - nie chcę robić "na szybko", chcę wymyślić coś fajnego i dopiero wtedy :P

Ale za to chciałam nagrodzić moje dwie top komentatorki :)


2. żaneta serocka - http://cytruska87.blogspot.com/

Dziewczyny przygotowałam dla Was drobne upominki, drobiazgi właściwie :). Dzięki za to, że jesteście i, że odwiedzacie mnie na co dzień nawet, gdy ja Was nie odwiedzam, bo nie mam czasu :):):)

Odezwijcie się na mojego mejla: allis@gazeta.pl
 i oczywiście napiszcie mi swoje dane do wysyłki :)

P.S. Napiszcie w komentarzu z jakiego mejla do mnie napiszecie:)

Pozdrawiam :)

22 komentarze:

  1. Życzę kolejnych lat blogowania! :) :*
    Mój blog też obchodził 2 urodziny w czerwcu i tak samo zapomniałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł, ja bym na coś takiego nie wpadła, gratuluję dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oo świetna sprawa! Gratuluję dziewczynom :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj toż niespodzianka kompletnie niespodziewana :)
    Ja oczywiście napiszę z e-maila:
    robaczeeek@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. oj fajnie choć zupełnie się nie spodziewałam. super to miłe , że nas nagrodziłaś ale nie po to się udzielamy. Napiszę do Ciebie z cytruska87@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł, a dziewczynom gratuluję ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł. Gratuluję Dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje dziewczyny :) Miło z Twojej strony :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje gratulacje! Najlepszego z okazji drugich urodzin bloga!

    OdpowiedzUsuń
  10. wooow gratulacje ;D i komentatorkom i Tobie 2 urodzin ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. 2latka swietnie , i miły gest z Twojej strony :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje, ładnie z Twojej strony :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...