13.09.2014

Trochę zdjęć;)

Hej:-)
Właśnie sobie siedzę u rodziców, w końcu mam internet - mobilny, który miał być bez limitów jednak limit miał ... :P także w Lublinie jestem odcięta od świata :( Chciałam Wam pokazać kilka zdjęć z wakacji :)
Warszawka - proszę się nie śmiać, mam jakieś 150 km do Warszawy, ale byłam pierwszy raz:D
Na trzecim zdjęciu jest szarlotka sypana - piekłyśmy razem z babcią. Babcia uwielbia wszystkie nowinki kulinarne i się ucieszyła jak jej pokazałam przepis:D Od razu zabrałyśmy się do pieczenia i wysżło pyyyyyyyyyyyycha:D
Na kolejnym - pyszniutkie koktajle, które zrobił mój mąż - nawet specjalnie pojechał i blender kupił - ale mam faceta wspaniałego:D skarb:D
Znacie mnie - nie obyłoby się bez zdjęć Froci i Frani :D Moje dwa kochane kociszcza:)
A koszulka kibica kupiona na półfinały - z nadzieją, że Polska zagra :D Szaliki i czapki też już mamy, także cały komplet :D nie mogę się doczekać - to już za tydzień !!! :D

Zapomniałam o najważniejszym:
 To z sesji plenerowe, ale nie od fotografa, tylko my we własnym zakresie jeszcze zatrudniliśmy mojego tatę, aby napstrykał kilka zdjęć:D 

Uprzedzam pytania:
Tak - wchodziłam do wody.
Nie - tylko po kolana:D


A co u Was?:)
Paulina.

26 komentarzy:

  1. Dwa ostatnie zdjęcia są cudne :). Kociaki cudne. Ja oglądam siatkówkę, jestem wielką fanką ale niestety przed telewizorem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no to teraz do poznania:) zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. zachodzące słonce cudownie wygląda i Wy na nim ach

    OdpowiedzUsuń
  4. Koty w jakim uścisku :)
    Pokaż więcej zdjęć plenerowych :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie i ja bym chciała zobaczyć więcej :) My byliśmy na pierwszym meczu Polska-Serbia na Narodowym i było super :)

      Usuń
    2. Pokażę jak tylko dostaniemy je od fotografa :)

      Usuń
  5. Kociaki :)
    Przepięknie wyglądałaś w sukni :)
    Świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądałaś w tej sukni! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szarlotkę sypaną też kiedyś robiłam. Fajne wam tata zdjęcia zrobił :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne zdjecia , nie powiedziałabym ze nie profesjonalne ;)
    ja niedługo wybieram się w poszukiwania sukni :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne zdjęcia :)
    Haha jak to 1 raz w Warszawie xD ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie śmiej się :D tak wyszło:D

      Usuń
    2. Dam Ci znać w środę, albo w czwartek czy będę miała piątek wolny, nie zaszkodzi się jakoś spotkać na chwilę jeśli oczywiście byś miała ochotę :)

      Usuń
  10. Zdjęcia cudowne!

    A przepisem się podziel! :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Twój tata świetnie się spisał, piękne zdjęcia, jakby je robił zawodowy fotograf.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna suknia ślubna, jestem pod wrazeniem! :* ja w Wawie tez bylam tylko raz, ale km to mam z 600 ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sukienka przepiękna a ty promieniejesz. Życze wszystkiego dobrego na nowej drodze życia.

    OdpowiedzUsuń
  14. Tata w roli fotografa spisał się na medal! pięknie wyglądasz jak siedzisz w tej sukni....

    OdpowiedzUsuń
  15. piękna ta plenerowa sesja zdjęciowa :)

    OdpowiedzUsuń
  16. serdecznie gratuluję!
    A szarlotkę sypaną uwielbiam, w sumie to mi o niej przypomniałaś, muszę kiedyś powrócić do tego ciasta:)

    pozdrawiam ciepło
    :)

    OdpowiedzUsuń
  17. tata zrobił Wam piekne zdjecia!

    OdpowiedzUsuń
  18. No proszę :) Powodzenia na nowej drodze życia :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...