28.09.2014

Synergen Soft Shower - żel pod prysznic.

Hej :)
Ale mamy piękny dzień :) Słonecznie, cieplutko, aż nie wierzę, że już jesień :P
Oby więcej takich dni :) 
W środę zaczynam już zajęcia na uczelni - jak mi się nie chce... Strasznie. Jedynie pocieszające jest to, że to ostatni rok męki:P Tak już mam dość tych studiów, ile można.. :P
No nic, nie będę Was zanudzać i tu marudzić skoro mam jeszcze 3 dni wakacji:)

Przychodzę dzisiaj do Was z żelem Synergen, który skradł moje serce :)
SYNERGEN Żel pod prysznic Soft Shower Fashion
Do skóry suchej. 

CHCESZ SZCZEGÓLNEGO DOZNANIA PODCZAS KĄPIELI POD PRYSZNICEM? 

Żel pod prysznic tworzy aksamitnie miękką pianę, która myje w szczególnie łagodny sposób i wyczarowuje poczucie delikatności skóry. Specjalne składniki pielęgnujące dostarczają skórze wilgoci i chronią ją przed wysuszeniem. Ciało otoczone jest rozpieszczającym go zapachem. 
  • Tolerancja przez skórę potwierdzona dermatologicznie,
  • PH neutralne dla skóry, 
  • Wartościowa pielęgnacja,
  • Bez parabenów. 

Opakowanie żelu jest ładne, przyjemne dla oka i przezroczyste - a dzięki temu widać zużycie. Z tyłu jest etykieta, na której jest wszystko napisane. Po kontakcie z wodą naklejki nie odklejają się. Niestety jedynie zatrzask mógłby być mocniejszy - w kosmetyczce w czasie podróży trochę się wylało :/
Konsystencja jest gęsta, żel jest wydajny. Poza tym wspaniale się pieni, piana jest delikatna i przyjemna w dotyku. Żel pachnie CUDOWNIE <3 Jestem w nim zakochana :)
Szkoda, że ta seria jest już niedostępna, ale cieszę się, że wzięłam sobie dwa opakowania:P
Jeśli chodzi o działanie...
Żel dobrze oczyszcza skórę, nie wysusza, nie podrażnia, nie uczula. Po użyciu żelu skóra pięknie pachnie i jest przyjemna w dotyku :)
Poza tym kupiłam go za 2,39 zł w Rossmannie - cena na do widzenia :)
Powyżej możecie sprawdzić sobie skład :)
Jak znajdziecie go jeszcze w swoim Rossmannie, to bierzcie! POLECAM :)
Szkoda, że go wycofali:( 

Miałyście? 
Paulina.

28 komentarzy:

  1. ok, chętnie go wypróbuję jak skończą mi się żele,

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie widziałam go na półkach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że jest już niedostępny, bo lubię ładnie pachnące kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś nawet chciałam go kupić, ale jednak sięgnełam po coś innego. A teraz już wycofali. szkoda

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam ale widać ze ciekawy - ostatnio w TEśCO były wyprzedaże produktów Ziaji i trochę popłynęłam ale niebawem pokaże co wpadło mi w ręce - ale należy się troszke bardziej ograniczyć z zakupami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam go, ale wydaje sie calkiem, calkiem

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam go..jakoś nigdy mnie nie kusił.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem czy go chciałabym, bo jednak do zeli nie przywiązuje uwagi, ale moze jak go spotkam : p

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja właśnie nigdy go nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. o kurcze ciekawe czy w moim rossmanie jeszcze jest :)

    OdpowiedzUsuń
  11. a czym pachnie? szkoda, że już go nie ma :/

    OdpowiedzUsuń
  12. z Twojego opisu wychodzi, że super, więc szkoda , że zlikwidowali :(
    dzięki wielkie za przemiły komentarz <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem ciekawa zapachu, szkoda że go wycofali ;/

    OdpowiedzUsuń
  14. Synergenowy to ja mam puder hehe :) lubię go, fajna, tania firma ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ależ mnie zaciekawiłaś tym zapachem! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. dużo pozytywnych opini słyszałm o tym żelu,sama z chęcią go wypróbuję przy najbliższej okazji.Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nawet nie wiedziałam, że Synergen ma żele pod prysznic. Będę musiała spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mamy teraz żele Lirene i uwielbiamy je!

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam i polubiłam :]

    Czemu wycofali? nic mi nie wiadomo na ten temat...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pojawiły się w rossmannie przy nich etykiety "cena na do widzenia" a i na stronie jest informacja, że "produkt niedostępny w sprzedaży" :-(
      (http://www.rossnet.pl/Produkt/Synergen-Soft-Shower-Fashion-zel-pod-prysznic-300-ml,337445,1765)

      Usuń
    2. szkoda bo ładnie pachniał i był niedrogi :]

      Usuń
  20. ale gdzie tam, nawet nie słyszałam o marce;)
    żel ma ładny kolorek:)

    pozdrawiam ciepło
    :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ależ bym go chętnie wypróbowała!
    Zatrzask - mały problem. ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. wypróbowałabym go;)
    pozdrawiam cieplutko;) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Wygląda kusząco,nie widziałam go :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...