25.09.2014

Pyszniutkie koktajle owocowe:D

Hej;)
Dzisiaj znowu niekosmetycznie, ostatnio jakoś bardziej skupiam się na tym co jem, stąd te przepisy:) Zamiast kupić paczkę ciastek, wolę coś upiec :) z owocami, czy czekoladą, zawsze to zdrowiej :P 
Dziś przepis na pyszny koktajl owocowy:) Odkąd mąż kupił mi blender (!!), to pijemy je codziennie :) 
Nie korzystaliśmy z przepisów w internecie, tylko co było w domu owocowego, to wrzuciliśmy i zblendowaliśmy:D
  •  2 banany,
  • garść truskawek,
  • pół szklanki soku pomarańczowego,
  • pół szklanki soku bananowego.
Blendujemy i gotowe :)
Nie polecam blendowania pomarańczy, lepiej je wyciskać. Kiedyś w Biedronce za 20 zł kupiliśmy elektryczną wyciskarkę do cytrusów i naprawdę fajnie się spisuje.
Nie mam akurat zdjęć, ale dobry koktajl wyjdzie też jeżeli wyciśniemy sok z jednej dużej pomarańczy i jednego dużego grejpfruta, zblendujemy to z dwoma bananami i jabłkiem - też pychotka :)
Macie jakieś sprawdzone przepisy na koktajle owocowe? :)
 
Paulina

26 komentarzy:

  1. Ja bardzo lubię robić właśnie takie koktajle w blenderze, choć przez wyjazdy dawno nic nie robiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda fantastycznie i zapewne tak też smakuje!
    +Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też bardzo lubię takie koktaile,są przepyszne i bardzo zdrowe.Pozdrawiam i dziękuję za udział w moim konkursie. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Narobiłaś mi smaka a nie mam banana :(

    OdpowiedzUsuń
  5. ojejku aż będę tęsknić za tymi sezonowymi owocami..
    pozdrawiam cieplutko :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Takich nie próbowałam, na ogół robię je z mlekiem. Ostatnio posmakował mi z bananem, mlekiem, kakaem i otrębami owsianymi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Samo zdrowie ;) ubolewam, że konczy sie sezon :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Koktajle wyglądają zachęcająco, na pewno są pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mhmmm, ale pysssszności :D Smaka robisz :P
    ps. Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pyszności pełne zdrowia ja również je uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pycha wyglądają i pewnie też tak smakują :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pysznie się prezentuje - ja lubię w lecie maślankę bądź kefir zmiksowaną z truskawkami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mmm ale mi smaka zrobiłaś ;p

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...