27.09.2014

Nowości :D

Hej:-)
Chciałam pokazać Wam, co ostatnio znalazło się w moim posiadaniu :P

Dzięki portalowi www.eyerydayme.pl dostałam zestaw kapsułek piorących.
 Vizir - kapsułki do prania do rzeczy i kolorowych i białych :) Otrzymałam 15 kapsułek do rozdania i 15 dla mnie. Już większość rozdałam, mamie, tacie (wbrew pozorom dla faceta kapsułki to genialne rozwiązanie), babci, teściom i kilku koleżankom :D

Przepraszam za jakość tego zdjęcia, ale było już późno jak je robiłam i wygląda jak wygląda:P
 
Bardzo się cieszę z tej wygranej, ponieważ są to moje pierwsze kosmetyki od Love me green :) I jestem mega ciekawa jak się u mnie sprawdzą :) 
 
Poza tym dzięki akcji zorganizowanej przez drogerię internetową www.epiekna24.pl zostałam wybrana jako jedna z dwóch testerek suchego szamponu o tego konkretnie:
 Ale dopiero w poniedziałek go odbiorę :):)

Też jestem strasznie ciekawa, bo jeszcze nie miałam suchego szamponu:D 
Także wszystkie nowości jak najbardziej trafione :D 

A co u Was?:)
Paulina :)

25 komentarzy:

  1. Faaajne :D Ja ostatnio dostałam do testów nowy kremik do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo te kapsułki i serio super sprawa! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne nowości. Czyli w tym miesiącu pierzesz za darmo ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam kapsułki do prania,super akcja i rewelacyjna wygrana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dzieje się u Cibie widzę, daj znać koniecznie jak się sprawdza suchy szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kapsułki Vizir świetnie pachną,i też kiedyś testowałam je wraz z moją mamą i znajomymi.Ubrania długo pachną i na pewno kupię je ponownie.Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już też jakiś czas je testuję i jestem zadowolona, bardzo zadowolona :) Też je na pewno kupić - choć sprawdzę inną wersję zapachową, tak z ciekawosci:)

      Usuń
  7. Kosmetyki Love Me Green bardzo mnie kuszą :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawa jestem tych kremów

    ___________-
    a u mnie?
    Ynkee Candle w dużej ilości;)

    OdpowiedzUsuń
  9. te kremiki sama chetnie bym wypróbowała ;)
    Zapraszam do wzięcia udziału w moim rozdaniu: http://mojaosobistosc.blogspot.com/2014/09/moje-pierwsze-rozdanie.html
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nigdy nie korzystałam z kapsułek. sprawdzają się? :D

    OdpowiedzUsuń
  11. mnie się niestety nie udało załapać na testowanie :( więc życze Tobie miłego ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też bym chciała kiedyś przetestować Love me green :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam jedynie próbki z Love Me Green, więc niewiele mogę powiedzieć na temat tych produktów. :-)

    Kapsułki z Vizira też otrzymałam. :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Moje też by były pierwsze bo nie znam tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja znowu nie wyobrażam sobie jakbym mogła żyć bez kapsułek do zmywarki wkładasz i po kłopocie :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...