16.09.2014

Jedwabie do włosów - porównanie: Bioelixire, Green Pharmacy, Cece med i Biosilk.

Bardzo długo zbierałam się, żeby napisać coś o moich jedwabiach do włosów. Post powstawał chyba z miesiąc - jakoś nie miałam ani weny ani czasu :P Ale w końcu udało się :)
Trochę tego jest, mam nadzieję, że Was nie zanudzę i że dotrwacie do końca. 
Powodzenia :P

1. Bioelixire Argan Oil - serum do włosów, 20 ml,
2. Green Pharmacy - jedwab w płynie - serum na łamliwe końcówki, 30 ml,
3. Cece of sweden - serum z jedwabiem, 20 ml,
4. Biosilk, 50 ml.

Pierwszy i za razem najlepszy - jedwab od Green Pharmacy.
 Green Pharmacy - jedwab w płynie - serum na łamliwe końcówki
Bardzo silnie skoncentrowane serum wygładza końcówki włosów i przeciwdziała ich rozdwajaniu, dla efektu jednolitych włosów na całej ich długości. Przeznaczone do włosów: cienkich, delikatnych, łamliwych, uwrażliwionych na wskutek działania czynników chemicznych i/lub mechanicznych, przemęczonych zabiegami fryzjerskimi. Dzięki lekkiej formule nie obciąża włosów. Olejki ryżowy i kameliowy regenerują uszkodzoną strukturę włosa i chronią końcówki przed rozdwajaniem. 100% ekstrakt aloesu i olejek cedrowy nawilżają przesuszone partie włosów przywracając im lśniący, zdrowy wygląd.
Skład:

Cyclopentasiloxane, Dimeticonol, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, Aloe Barbadensis Extract, Oryza Sativa (Rice) Germ Oil, Camellia Sasanqua (Camellia) Seed Oil, Pinus Sibirica, Citronellol, Geraniol, Benzyl Alcohol, Benzyl Benzoate, Farnesol, Amyl Cinnamal.

Pojemność: 30 ml

Sposób użycia:

Rozprowadzić 1-2 kropelki serum na końcówki suchych lub zwilżonych włosów. Nie spłukiwać.

Źrodło: KLIK
  •  wygładza końcówki,
  • włosy dalej się rozdwajają, ale nie aż tak jak wcześniej - zdecydowana poprawa w tym temacie,
  • sprawia, że włosy są miękkie i pięknie się błyszczą,
  • włosy stają się zdrowsze,
  • łatwo się rozczesują,
  • serum pięknie pachnie,
  • wydajne,
  • skład krótki i konkretny, bardzo dobry, 
  • ładne i estetyczne opakowanie,
  • pompka nie zacina się,
  • za 30 ml płacimy około 9 zł.
 ______________________________________________________

 

Argan Oil Serum



Właściwości Działa przeciwstarzeniowo, pows­trzymuje wolne rodniki, nawilża i napina skórę. Zapobiega rozdwajaniu się włosów i nadaje im miękkość. Wzbogacony o olejek jojoba i słonecznikowy.
Sposób użycia Najlepiej nałożyć olejek na wilgotne włosy, szczególnie na ich końce, nie spłukiwać. Może być również stosowany na suche włosy. Olejek można też dodawać w niewielkiej ilości do farb podczas farbowania włosów, aby zwiększyć połysk i chronić włosy.
Skład
Cyclopentasiloxane, Dimethicone, Dimethiconol, Caprylic/Capric Triglyceride, Parfum (Fragrance), Linalool, Limonene, Argania Spinosa Kernel Oil, Benzophenone 3, Simmondsia Chinensis Oil (Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil), C.I. 26100 (D&C Red n°17), C.I. 47000 (D&C Yellow n°11), Butylene Glycol, Heliantus Annuus Seed Extract (Heliantus Annuus (Sunflower) Seed Extract), C.I. 61565 (D&C GREEN 6)
Źródło: KLIK.
  • Zauważyłam, że po użyciu tego olejku włosy się szybciej przetłuszczają, czego nie było np. przy stosowaniu jedwabiu od Green Pharmacy,
  • Wygładza końcówki,
  • Sprawia, że włosy są miłe w dotyku,
  • Łatwiej się rozczesują,
  • Skład jest gorszy niż w przypadku Green Pharmacy,
  • Pachnie delikatnie, ale trochę mdły jest,
  • Opakowanie ładne choć mało praktyczne - za duży otwór, przez który wylewa się za każdym razem za dużo olejku. Przez co jest mało wydajny..
  • Za 20 ml płacimy około 10 zł.
______________________________________________________
Biosilk - jedwab

Jedwab Biosilk Silk Therapy to produkt o silnym działaniu regeneracyjnym – doskonale nadaje się do pielęgnacji włosów zniszczonych zabiegami chemicznymi lub stylizacją w wysokiej temperaturze. Produkt zawiera proteiny naturalnego jedwabiu, ekstrakty roślinne, panthenol i witaminy – skład ten gwarantuje, że odżywka doskonale nawilży zarówno włosy jak i skórę na głowie.

Stosowanie jedwabiu Silk Therapy Biosilk  dość szybko przynosi wymierne efekty. Przede wszystkim włosy staną się łatwiejsze do rozczesania, przestaną się elektryzować, ich układanie stanie się zaś o wiele prostsze. Już po pierwszym użyciu można zauważyć, że włosy są bardziej miękkie i sprężyste. Wyraźnie nabierają też zdrowego połysku. Przy regularnym stosowaniu jedwabiu można dostrzec, że włosy są mniej podatne na wysuszenie i zniszczenie – nawet przy codziennej termostylizacji.

Samo użycie jedwabiu jest bardzo proste – wystarczy jedynie odrobinę  kosmetyku rozetrzeć w dłoni a następnie rozprowadzić ją na włosach, skupiając się przede wszystkim na końcówkach. Kosmetyku nie spłukujemy.

Źródło: KLIK.

 
  • Efekty krótkotrwałe, póki się stosuje to są,
  • Włosy jest łatwiej rozczesać po użyciu tego jedwabiu,
  • Nie pomoże przy włosach, które się puszą... ;/
  • Pięknie pachnie,
  • Na włosach zapach utrzymuje się długo, 
  • Bardzo tłusty,
  • Wydajny,
  • Stosowałam go bardzo długo, zużyłam kilka małych i jedno duże opakowanie i niestety im dłużej stosowałam, tym gorzej... nie było efektu wow,
  • Opakowanie ok,
  • Najgorszy z dzisiejszego zestawienia,
  • Za małe opakowanie płacimy około 4-5 zł, często są promocje i nawet za niecałe 3 zł można kupić,
  • Za opakowanie 50 ml - 30 zł.
______________________________________________________
 

 

 Silk Serum
Serum z jedwabiem Cece MED Silk Serum przeznaczone do włosów suchych, zniszczonych i rozdwajających się końcówek. Wygładza włosy przywracając im miękkość, połysk i zdrowy wygląd.
Sposób użycia: 2-3 krople wetrzeć w końcówki po wysuszeniu włosów. Nie spłukiwać. 
Dostępne pojemności: 20 ml

Źródło: KLIK.

  • Wygładza włosy,
  • Sprawia, że są miękkie i przyjemne w dotyku,
  • Rozczesanie włosów jest łatwiejsze,
  • Ładnie pachnie,
  • Niestety bez rewelacji - nie nawilża, włosy są po zaprzestaniu stosowania dalej suche na końcówkach;/
  • Nie pomaga włosom puszącym się;/
  • Wydajne,
  • Nie widać zużycia,
  • Za 20 ml zapłacimy około 15 zł. 

 

U mnie najlepiej sprawdził się jedwab od Green Pharmacy i jest moim faworytem. Poza tym ma dobry skład, czego nie można powiedzieć o pozostałych. Jako jedyny ma pompkę, która zdecydowanie ułatwia używanie.

A Wy macie wśród nich swoich ulubieńców?
Jakie jest Wasze ulubione serum/jedwab do włosów?

Pozdrawiam Paulina.

28 komentarzy:

  1. Muszę się w końcu skusić na ten z GP ale mam dwa inne...

    OdpowiedzUsuń
  2. też uważam, że jedwab z GP jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedwabiu z GP nie miałam i w sumie nie wiem dlaczego. Teraz używam na końcówki ten olejek arganowy i jestem zadowolona z niego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Green Pharmacy kusi ale najpierw muszę zużyć Biosilk :). U mnie sprawdza się całkiem dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  5. z Cece med mam fluid jedwabny, stosuję na długości, pięknie podkreśla skręt moich włosów a serum argan oil tylko na końcówki używam,

    OdpowiedzUsuń
  6. wiele lat używałam ten mini mini Biosilk, robiłam zawsze zapasy, gdy był w Rosku po 5zł :) A teraz moim hitem jest serum na końcówki z Global Keratin - jest genialne! Pięknie pachnie, wygładza, nie obciąża, wręcz mam wrażenie, że włosy są po nim na stałe ładniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam kiedyś Biosilk i byłam zadowolona z efektów po jego stosowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja uzywalam tylko biosilka.. ;-)

    obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z tego zestawienia używałam jedynie Biosilku - w zasadzie masz rację, efekty są gdy stale się go używa - raz zapomnę i włosy znów są takie jakie były. Ostatnio w Naturze na promocji był jedwab do włosów z firmy Marion (15 ml za 3 zł) wzięłam, ale jeszcze nie próbowałam - jestem ciekawa efektu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dwa pierwsze jedwabie mam w zapasach i ciekawa jestem jak się u mnie sprawdzą :) A Biosilk osobiście lubię ale jego faktycznie wystarczy odrobina :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jedwab z GP to prawdziwe cudo <3 ten bioelixire tez stosowałam ale u mnie sie nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  12. argan oil ma identyczny skład jak greenelixir:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Argan Oil Serum przydałoby się i nam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie miałam nic z tych produktów, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. mnie kusi ten jedwab z gp, chociaż nie ma ani trochę jedwabiu : p

    OdpowiedzUsuń
  16. Dla mnie jedwabie z CHI i BioSilk są najlepsze. :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja już jakiś czas temu zrezygnowałam z szukania idealnego jedwabiu, bo większość z nich opiera się na alkoholu i niestety u mnie kończyło się na przesuszonych końcówkach :< moim ulubionym serum do włosów jest to z L'biotici A+E :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie używam takich produktów z obawy o obciążenie włosów. poza tym mam zdrowe włosy i teoretycznie nie muszę z mini nic robić. Ale chciałabym coś na końcówki, aby były ładniejsze i wypielęgnowane. Gdybym miała wybierać to też wybrałabym Green Pharmacy ze względu na skład i opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mialam ten od biosilk ale ma alcohol denat wiec to dla mnie porazka. Mialam jeszcze ten arganoil i go polubiłam: )

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak ja nie lubię wszystkich tego typu produktach ;/Używam ich z wielką niechęcią - sama nie wiem dlaczego ;/

    OdpowiedzUsuń
  21. Miałam wszystkie oprócz tego pierwszego, skoro jest najlepszy to trzeba go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Miałam jedynie BioSilka, który średnio się u mnie sprawdził, i Bioelixire Argan Oil, który uwielbiam, bo pięknie wygładza moje włosy i zapobiega puszeniu. Raczej nie będę już testować innych produktów tego typu.

    OdpowiedzUsuń
  23. ja nie lubie tych argain i biosilka ;< ale green pharmacy i cece med u mnie sie spisaly genialnie ;) chociaz teraz jaram sie isana ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja miałam Joannę, Biosilk, Marion I bioelixir.
    Z czego ten ostatni przelałam do dozownika po Marionie , więc problemu z dziurą nie było. A mało tego gdy resztka Marionu mieszała się z Bioelixirem produkt był doskonały. Sam Bioelixir trochę zbyt oleisty, rzadki. Bioelixir zresztą kupiłam w Biedronce pod etykietą Greenelixir, w pomarańczowym pudełku za 2,99.

    OdpowiedzUsuń
  25. Biosilk ma w swoim składzie alkohol, przez co przy dłuższym stosowaniu włosy będę suche na wiór.

    OdpowiedzUsuń
  26. LOL GP nie ma w składzie jedwabiu. Zapewne działa cuda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż, nie ja nazywałam ten kosmetyk :D hehe :) ale ma dobry skład i moim włosom spodobał się najbardziej :)

      Usuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...