02.09.2014

epiekna24.pl :)

Hej, wczoraj dowiedziałam się z facebooka, że drogeria internetowa www.epiekna24.pl otworzyła swój sklep stacjonarny w Lublinie na ul. Bursztynowej 36/25 - czyli jakieś dwie minutki spacerkiem od mojego bloku :P Bardzo mnie to cieszy ;D

Wczoraj było otwarcie, jednak czas znalazłam dopiero dzisiaj, aby się tam przejść :) Jest to niewielki lokal, ale w nim znajdziemy same fajne rzeczy :P

Poza kosmetykami możemy zaopatrzyć się w Yankee Candle, ręcznie robioną biżuterię oraz przeróżne akcesoria :)

Ja dla siebie wybrałam:
 Mam w końcu ten podkład :P jestem mega ciekawa czy i u mnie będzie się spisywał tak doskonale jak u większości :) Zapłaciłam za niego 33 zł, chyba jedna z najniższych cen w sklepach stacjonarnych - w Leclercu kosztuje około 60 zł, w Felicity jedynie cena zbliżona do tej w epiekna24.pl, bo widziałam go na jakimś stoisku za około 35-38 zł (nie w drogerii tylko na tych małych stoiskach w alejach). Oczywiście w internecie można znaleźć taniej, ale trzeba doliczyć sobie koszty wysyłki. A do Felicity mam całe miasto do przejechania i właściwie to nawet nie mam mpk bezpośredniego :P
 Drugi kosmetyk, który sobie wybrałam to scrub do twarzy. Pierwszy raz go spotkałam, nigdy o nim nie słyszałam, także zobaczymy :) a za 6,59 zł za 250 ml warto myślę wypróbować :)

Kupiłam tylko to co najpotrzebniejsze :) Nie szalałam za bardzo :D
 
Przyznać się! Kto już był w tym sklepie?:D
Pozdrawiam, Paulina.

31 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem tego peelingu bo też o nim nie słyszałam :) Zazdroszczę dostępu do Yankee Candle :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W ogóle nie znam tego sklepu. Podkład upolowalas naprawdę w świetnej cenie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podkład miałam i jest bardzo fajny

    OdpowiedzUsuń
  4. Wstąpię kiedyś jak będę w Lublinie :) A ten podkład bardzo lubiłam - kupiłam go specjalnie na sój ślub a potem służył mi jeszcze długo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Szkoda, jednak uważam, że warto przyjechać i zapoznać się z ofertą :) Ceny są naprawdę dobre :)

      Usuń
  6. Niedawno czytałam o otwarciu, za kilka dni będę w Lublinie to pewnie się wybiorę. Fajnie że są Yankee, a podkład kupiłaś w bardzo dobrej cenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie, że tak blisko od siebie masz supr drogerię.

    OdpowiedzUsuń
  8. też ostatnio kupiłam sobie ten podkład :) jestem ciekawa czy sprosta oczekiwaniom, bo poprzeczka postawiona bardzo wysoko

    OdpowiedzUsuń
  9. w aptece Gemini kupisz ten podkład za 25,99 :) sama mam na niego chrapkę z tym że zapasy mam tak ogromne ze staram sie nic nie kupować i tylko niektóre swoje zachcianki spełniam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O jaaa, musze sie tam wybrać!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zastanawiałam się nad tym podkładem ostatnio. A z tej samej firmy co scrub mam piankę do mycia twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten scrub interesujący jest, taki duży i tani.. czekamy na jakąś opinię:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie moje miasto ;) A ten podkład bardzo lubię ale nie wiem czy codziennie bym się nim malowała ;) uwielbiam go za to na różnego rodzaju imprezy czy dnie, kiedy wiem że potrzebuję dobrego krycia i matu na wiele godzin :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana,a jak ja chciałam ten podkład-miałam go już w dłoniach,i...zrezygnowałam-oj głupia ja!

    OdpowiedzUsuń
  15. scrub do twarzy mnie ciekawi zważając na cenę :P

    OdpowiedzUsuń
  16. a w sumie to takie zwykle to wszystko ale moze pokaze ;D:*

    OdpowiedzUsuń
  17. Scrub chętnie bym wypróbowała, tylko cena trochę wysoka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cena raczej niska, w oczy rzuciło mi się że koszt to 63 zł :) Nie wiem jak patrzyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Scrub brzmi fajnie. Ja własnie używam z białej herbaty i jest ok.

    OdpowiedzUsuń
  20. Podkład lubię, a peeling mnie zaciekawił, ponieważ pierwszy raz się z nim spotykam ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Podkładu jeszcze nie miałam, a o peelingu nie słyszałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten podkład ciągle chodzi mi po głowie;) Czekam więc na recenzję;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Tania drogeria w zasięgu ręki to skarb :D.

    OdpowiedzUsuń
  24. Podobno produkty z Revlon są cudne.

    OdpowiedzUsuń
  25. ja będę w Lublinie to się wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ja się muszę wybrać :) i czekam na recenzję Revlon :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Teraz chyba zbankrutujesz :P
    Podkładu używałam i pięknie krył, ale wolę nieco lżejsze podkłady : )

    OdpowiedzUsuń
  28. ja nie wiem albo moja cera jest zbyt oporna na nowosci albo nie wiem :D Ale dziwia mnie wszytskie pozytywne komentarze na jego temat xD

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...