20.08.2014

Wibo Celebrity Nails nr 8 - Mint Project

Hej :)
Ten lakier pojawił się już u mnie na blogu TUTAJ, ale stwierdziłam, że jest tak piękny, że zasługuje na osobny post :)
  • Lakier ma dobre krycie, jednak ja zawsze kładę 3 warstwy- wtedy wygląda najlepiej,
  • Konsystencja lakieru jest odpowiednia - nie spływa, ani też nie jest za gęsta,
  • Przy dwóch warstwach schnie szybko, przy trzech wiadomo - trochę dłużej,
  • Pędzelek jest precyzyjny,
  • Zmywa się dobrze,
  • Jest trwały,
  • Kosztuje około 6 zł, ja kupiłam na promocji -49%.
Jest to jeden z moich ulubionych lakierów - kolor jest przepiękny:-)
Nie mogę się na niego napatrzeć;D

Podoba Wam się ?:P

Paulina :)

13 komentarzy:

  1. Piękny kolor,bardzo takie lubię :) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor śliczny - choć ja średnio się lubię z lakierami wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi też się podoba ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne połączenie, szczególnie podoba mi się zielony lakier.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak mam jasny lakier, to tez min. 3 warstwy :) świetnie wyglądają takie pazurki. Pozdrawiam, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie ma dobre krycie, ładny kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kolor i znakomite krycie

    Mam prośbę, czy mogłabyś kliknąć w kilka linków na moim blogu, w ostatnim poście
    Dziękuję

    http://aneczkaa123.blogspot.com/2014/08/powiew-jesieni-czyli-kilka-propozycji.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolorek śliczny, choć nie wiem, czy by mi się chciało 3 warstwy kłaść :P

    OdpowiedzUsuń
  9. ten czerwony akcent bardzo fajnie wygląda

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...