16.08.2014

Vintage Body Oil - olejek do kąpieli

Hej ja dzisiaj tak na szybciutko, bo muszę się zbierać i jechać do Krasnego - brat cioteczny z żoną robią parapetówkę i jeszcze chrześniaka zobaczę i album z chrzcin i w ogóle <3 <3 <3 :) Także od razu przechodzę do rzeczy :D
OLEJ ARGANOWY, ekstrakt z limonki, witamina E
Zapach energetyzujący

Olejek do kąpieli SPA VINTAGE BODY OIL zawiera olej arganowy, posiadający wyjątkową kompozycję kwasów tłuszczowych, które mają właściwości stymulujące wewnątrzkomórkowy proces dotleniania, przywracające ochronę hydrolipidową oraz gwarantują dostateczne nawilżenie skóry. Olej wykazuje właściwości łagodzące podrażnienia oraz regenerujące. Witamina E spowalnia proces starzenia się skóry. Ekstrakt z limonki zmiękcza i wygładza skórę, nadając jej miękkość i sprężystość. Ma działanie odświeżające, energetyzujące. Aromaterapeutyczny zapach odpręża, relaksuje i sprawia, że kąpiel staje się niezwykłym rytuałem dla ciała i zmysłów. Po kąpieli skóra jest nawilżona i zrelaksowana.

Źródło: KLIK
 Olejek jest całkiem przyjemny, ale u mnie nie zrobił tak naprawdę nic. Fakt, że dobrze oczyszcza skórę, fajnie się pieni, jest delikatny i przyjemnie pachnie. Jednak jakichś super efektów nie było, a czytając zapewnienia producenta, nastawiłam się na to, że będzie to genialny kosmetyk. A jest takim zwykłym olejkiem do kąpieli. Ratuje go jedynie to, że bosko pachnie i nie wysuszył mi skóry. Szkoda, że nie nawilża... :(
Buteleczka zamykana na zatrzask, dzięki czemu nie powinna otworzyć się w czasie podróży. Jest ciemna, ale zużycie jest widoczne. Na opakowaniu są też wypisane najważniejsze informacje o olejku. 
Konsystencja jest dość gęsta. Olejek jest też wydajny. Kosztuje około 13-14 zł za buteleczkę o pojemności 200 ml.

Ogólnie jest spoko, ale oczekiwałam trochę więcej :P

Miałyście ten olejek? Jak u Was się spisał?
Pozdrawiam, Paulina.

12 komentarzy:

  1. Nigdy go nie miałam ale posiadam peeling dwufazowy z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie lubię formy olejku w kosmetyce...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja go na razie tylko wąchałam :) Ale już niedługo zacznę używać

    OdpowiedzUsuń
  4. taki o, nie zachęcił mnie do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dostałam go w duecie z masłem. Masełko przeciętne, ale olejku jeszcze nie próbowałam. Widzę, że będzie podobnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. w ogóle nie mieliśmy olejku do kąpieli....:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Po opisie producenta bym go kupila, ale dzieki za Twoj komentarz nie skorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam go ale dla mnie był mało wydajny i dość słabo się pienił ;(

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy olejek...aż by się chciało go wlać do wanny.

    OdpowiedzUsuń
  10. tego olejku nie miałam, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja lubię olejki z Bielendy w takiej brązowej butelce :) Tego nigdy nie widziałam, ale jakoś mnie nie zachęca.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ochote na ten olejek i to wielką ! :)
    a ciebie kochana zapraszam do mnie może zainteresuje cie mała wyprzedaż z Balea:*

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...